@SGWollie: Ik heb je springparcours gezien en het zag er inderdaad super uit en de waterbak ging ook super strak!! Gefeliciteerd met je titel!
@Nickeltje: Super dat het springen nu wel fijn ging, jammer dat je in de cross bij 5 ook een probleempje had! Maar toch fijn gereden zo te lezen!
@Gabsie: Balen dat je de verkeerde hindernis gesprongen hebt!
@Vera-pino: Fijn dat het in het L lekker ging, jammer van je M cross. Je springparcours in het M zag er trouwens wel goed uit!
Ik was zaterdags al vertrokken naar Etten-Leur en heb toen ook de cross al gelopen, vond het een mooie cross en zag het wel zitten. Het springen daarentegen vond ik hindernis 1 wel erg breed staan om mee te beginnen
De volgende dag dressuur gereden, ik was blij dat Nika eens rustig bleef in de ring en nog aardig te rijden was, helaas dacht de jury er anders over en kreeg ik 163 punten. Daarna het springen, ik was met losspringen al ontzettend aan het mutsen, uiteindelijk toch nog een keer fijn over de steil en toen het parcours in. Ik zag op tegen hindernis 1, waardoor ik Nika in de steek liet en een stop kreeg. Mezelf is even flink toegesproken en daarna ging het wat beter, maar niet echt een lekker ritme kunnen krijgen, dus uiteindelijk ook nog 2 balken. Daarna de cross in, ze pakte super lekker aan, ik kwam bij hindernis 5 en daar stonden allemaal mensen naar beneden, Nika vond het te smal worden en draaide om, toen maar bedacht dat ik naar het alternatief ging, voor de rest super lekker gereden en zelfs het water ging super! Uiteindelijk zelfs 2 seconden voor de optimale tijd binnen! Ik was weer mega trots op mijn kleine merrie en heb weer een top weekend gehad!!
Toen ik 's morgens trouwens bij het springen stond heb ik Wendy Basten (volgens mij zit zij ook op bokt) behoorlijk van haar paard zien vallen, ze was dan ook afgevoerd met de ambulance. Iemand enig idee hoe het nu met haar is??

)...
)

zal wel een foutje zijn. Volgens mij is het zelfs een ster en of keurmerrie.