Tientjeh, ik heb foto's van je
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We zagen je het grootste gedeelte van de cross (rond hindernis 8 t/m 14) dat zag er super uit 

T was echt stijl naar beneden. Westerbork is wel erg fijn water !!
.
. Cross ging ook erg fijn, uiteindelijk 20 sec buiten de tij gefinisht, maar de tijd was ook niet te halen.
dat hij bij de volgende afsprong zoiets had van eheh
dat doen we niet nog een keer. Daarna was die helemaal over de zeik en ik kwam niet eens meer in de buurt van de hindernis. Uitgebeld dus. Hindernisjury zij waar ik langs kon naar beneden, en toen ben ik verder gegaan. En toen pakte hij het weer super op. Alleen bij de paddestoel schoot hij nog een keer bij langs. Verder heeft hij toch weer veel geleerd, want die heuvels vond hij toch best wel eng op en neer. Vooral naar beneden was lastig, en zeker wanneer beneden een sprongetje stond (zoals de paddestoel). Op weg naar beneden nam hij de rit wat aan omdat hij het toch wel spannend vond, en schoot er toen langs. Tweede keer wat meer druk en toen was het prima. Hij keek verder ook niet naar de sprongen. Het lastige van de cross waren die heuvels met hindernissen als combi voor ons. De heg, waar ik zelf eerst dacht van, tja.. dat word goed 'sturen' ging echt super
!
. De tweede afsprong was te verwachten na die eerste mega sprong
. Dus deze week even hier in de buurt een wat lager afsprongetje oefenen en dan vol goede moed volgende week naar Westerbork
!
. Het ene moment is hij helemaal over de zeik en geflipt in de cross (2e afsprong) en het andere moment spring hij de rest weer met 2 vingers in zijn neus, of er niks aan de hand is
.
Proficiat!

_ , Kennedyl, Bianca, Kim volgende keer beter!
), Tody, Berdien, Karen goed gedaan!
, echt super!
), IndianSummer ook gefeliciteerd!
) aan je vriend
. Ik wist niet beter dan dat jij lang haar had
. Ik heb heel hard rondgerend, hindernis 6&7, 8&9, waterbak en daarna Skyjumpiets van Sophia op de foto gezet, en toen naar de finish gerend, serieus ik leek wel een hijger
. Ondertussen het rennen op een bult half gevallen en een spier in mijn linkerbovenbeen verrekt, net iets voor mij
.
. Heb meer dan een halfuur nodig gehad om bij te komen, tijdens het rennen zelf vergeet ik dus adem te halen wat een beetje irri en beschamend is
.
.
! 
In Westerbork wel wat zeggen hoor!!!