[SGW] Indoor Lisse - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iloonaa__

Re: Indoor Lisse - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:34

ik heb vanmiddag gereden! :D
ik vondt het een erg leuk parcoursje, mijn pony vnt het bed wel erg raar om te springen maar uiteindelijk allebei de keren gesprongen! :D de brug deed hij buiten mijn verwachtingen in 1 x!! :D super trots dus!

en ik ben uiteindelijk 3e geworden bij de pony's hoog! :D

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:45

Ik heb vanochtend bij de paarden laag mee gereden en ben super blij. Ik heb heerlijk gereden en mijn paardje deed het super braaf. Met het parcours lopen zat ik hem een beetje te knijpen voor het bed, maar was natuurlijk weer voor niks. Zonder problemen. Alleen de brug vondt ze erg raar en daar ging ze het 1e rondje pas na 4 keer of zo overheen. Het 2e rondje was de tweede keer dat ze over de brug ging. De rest ging super.

Alleen een vriendin van mij ging niet zo goed, aangezien het de 1e keer voor haar pony was. Dus die vroeg of ik voor wou rijden en dat heb ik ook voor haar gedaan. Ik heb dus ook duo gesprongen. Gelukkig deed haar pony het toen wel.

whitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:12

whaha nou ik heb niets gelogen hoor :P
Het ging niet best ..... :+

Met inrijden was hij super braaf, echt boven verwachting!
Maar het was de eerste keer voor me pony zo´n cross en hij vond het gewoon duidelijk allemaal VEEEEL te eng.
Al om langs te lopen was het eng, dus nou ja me eerst rondje ik was al blij dat ik die startbox in kwam }:0 en toen werd er af geteld 3,2,1 go ...... hmmz alleen me pony ging niet :P . Nou ja uiteindelijk gingen we inee drafje weg, maar ook dat was al weer snel over want hij vond het gewoon echt eng. Nou ja sprong 1 zo goed als uit stilstand gedaan. Maar ja toen moest ik langs sprong 3 , nou en die is best eng ;) , dus dat was probleem twee hoe kom ik langs sprong drie naar sprong twee. Afin ik er langs , dankzij me pa, vervolgens DOOR sprong 2 heen :+ , ja en dan staat daar die brug, WOOOWW ook al eng. Nou ja en dan kan ik der est van me rondje en gaan vertellen maar zo ging het dus de hele tijd en elke sprong eerst weigeren en dan was het een wonder als ik er uberhaupt nog overheen kwam. Ik heb van alles geprobeerd aanmoedigen, boos worden, geruststellen, maar hij was gewoon echt te bang! Ik heb zelfs gezegd ik kap ermee want dit heb geen zin. Maar dat vond me pa van niet :P Dus we gingen verder......
....Uiteindelijk gingen we over sprong 14 en dan is het de bedoeling dat je daarna rechts gaat, ik dacht ook dat ik me pony dat verteld had maar blijkbaar niet duidelijk genoeg }:0 , dus ik ging naar rechts maar hij naar links. Tjah dat resulteerde in een zandhap :o.

Nou maar ik was daar gekomen om me pony te laten wennen aan dit soort parcoursen dus ik wilde me rondje 2 ook rijden, heb ik toch maar even gevraagd of het goed was dat ik achter een ander paard aan kon rijden. dus dat maar gedaan. Nou ja hij heeft wel meer gesprongen als in zijn eerste rondje en dat wat hij niet deed nou ja dat deden we dan maar neit ik was allang blij dat hij uberhaupt iets sprong. EN EN EN de tweede keer zijn we wel over de brug geweest. :D (kinder hand is gauw gevuld :o )

Maar al met al ben ik best wel trots op me pony, het was gewoon heel veel in een keer wat hij op zich af kreeg en wat onbekend was maar hij was wel heel braaf en dat ik eraf lag was gewoon een miscommunicatie.
En voor iedereen (ik weet niet wie het allemaal waren, zijn er veel geweest) die me daar geholpen heeft SUPER SUPER HEEL ERG BEDANKT!!!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:34

Ook nog even mijn verslag van zondag paarden-hoog.

Onze voorbereiding was niet helemaal top, want we zijn erg druk met dressuurwedstrijden en niet zo druk met springen op het moment :o . Met inrijden was Merel erg relaxed (dat is wel es anders }> ). Allebei de rondjes foutloos gereden. Ze kwam bij het eerste parcours kaarsrecht omhoog in het starthok. Ze wilde zo graag. Beestje wordt helemaal enthousiast als ze mag crossen. Toch weer super braaf dat ze alles zo goed deed, nergens ook maar enige twijfel. We zijn uiteindelijk 6e geworden met een 7 voor stijl en 2.19, dus redelijk bij de ideale tijd.

Skaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:13

Gefeliciteerd allemaal!! Volgens mij heb ik niemand van hier gezien, of in ieder geval niemand herkent. :o Ik ben benieuwd naar de andere verhalen van vandaag...

Wij zijn ook net weer thuis, wat een chaos op de weg zeg! Overal stonden files, maar gelukkig waren we toch op tijd..Hugo was erg fris met losrijden, en dat spannende rood witte lintje dat zo vrolijk wapperde op het parkeerterrein vond hij dan ook heel erg leuk! :#

Ik reed het eeste rondje en mn vriendin het andere rondje.. Ik ben super tevreden! Hij vond het heel spannend, maar sprong alles in 1 keer! Alleen op het bruggetje remde hij flink af, want die was wel heel spannend! :))

Tweede rondje reed mn vriendin, toen was hij al een stuk minder fris.. Alleen sloeg hij op weg van hindernis 4 naar 5 linksaf voor het bruggetje, toen kukelde ze er af.. Dat resulteerde in een heel grappig filmpje.. Gelukkig had ze zich niet bezeerd en kon ze lekker verder rijden..

Helaas konden we niet blijven tot de prijsuitreiking.. Ik ben zoooooo benieuwd!! :j Ik was wel foutloos, maar verder weet ik nog helemaal niets, zelfs mn tijd niet!

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:18

Meetje22 schreef:
Zamero schreef:
Bedankt voor de foto's meetje.
Beter iets dan niets ;)
Hetismij gefeliciteerd met je 2de plek netjes gedaan hoor :j
broertje wat zonde zeg, maar je hoort het bij de outdoor crossen ook wel eens, maar het belangrijkste is dat je lekker gereden hebt :D
Miss_Petit Netjes gedaan hoor en je moet bij enge dingen altijd gewoon doen wat jezelf het beste lijkt :)

Vond er erg leuke sprongen tussen zitten :j
Ben benieuwd hoe de rest is gegaan.

Jij staat niet ver bij mij vandaan dus we kunnen wel een keertje afspreken voor een strandrit ofzo en dan nog wat mooie foto's maken ;)

Lijkt me gezellig :j

Jennifer Gefeliciteerd met je 2de prijs.

Iedereen voor de rest netjes gereden hoor ;)
whitje schreef:
whaha nou ik heb niets gelogen hoor :P
Het ging niet best ..... :+

....Uiteindelijk gingen we over sprong 14 en dan is het de bedoeling dat je daarna rechts gaat, ik dacht ook dat ik me pony dat verteld had maar blijkbaar niet duidelijk genoeg }:0 , dus ik ging naar rechts maar hij naar links. Tjah dat resulteerde in een zandhap :o.

Dit had mijn bijrijdster precies hetzelfde met mijn haf :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:36

Heb vanmiddag ook nog even gekeken, was leuk parcour jammer dat ik niet meer mee kon doen (boskoop) waar ik zou springen was afgelast helaas van de week anders had ik nog mee willen doen. Dan maar officeel in de B in lisse :P

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:52

Amber jij bent echt blind, ik maar zwaaien terwijl jullie in de auto zaten te wachten :+
Grappige manencoupe heeft Fjordy 8-)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:07

Wij zijn ook weer thuis :-)

Prima dag gehad, weer veel mensen gezien :-). Nog even een borsttuig bij Canter gekocht :D :D

Eerste rondje ging wat knullig, Kev besloot gewoon zn benen niet op te tillen voor de lagere hindernissen en de hogere sprong hij wel. Een stop op het bed, Kev tikte hem licht aan en ik dacht even een volte te draaien om opnieuw aan te rijden. De parcoursbouwers wilden het bed rechtzetten waarna het helemaal instortte _O- . Tweede rondje ging een stuk beter, zoveel mogelijk short-cuts genomen. Uiteindelijk op de 6e plek geeindigd (en dat terwijl er 5 prijzen waren :)) ).

Merkte wel dat we nog wat routine misten dus Chaam lijkt me niet zo'n wijs plan en we gaan naar Etten-Leur. Eerst weer wat springlessen nemen :-)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:08

Verstandig!

Luux waar blijf jij???

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:18

Ik heb geweldig genoten vandaag bij paarden hoog (1ste groep). Hij vond het helemaal leuk en heb alles gesprongen en zelfs het bed en het puntje pakte hij in een keer goed aan. Toen ik weer naar bak 1 moest schoot luxor naar rechts (normaal gesproken mag hij uiteraard de bak niet uitrennen) en ik ging "rechtdoor" dus dat ging bijna mis :+
Toen "het" bruggetje dat was wel heeel spannend ;) ik kukelde er bijna aan de voorkant af maar toen iemand voor hem uitliep toen volgde hij gestaag.

Tweede rondje ging weer super en bij de wisseling van de bak had ik hem er goed tussen dus dat ging prima. Het bruggetje was veel minder eng dus na ene kleine aanzeling ging hij erover. Uit m'n hoofd gezegd had ik een 6,4 voor stijl (vorig jaar een 9 :+ ) en reed ik het 1.58. Pietstie te snel maar dat kan voor ons geen kwaad.

Eindklassering een keurige 7de plek (na Merel_Claire) en heb hardstikke genoten. Ben benieuwd wat de 2de groep heeft gedaan.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:20

Ik zesde in de tweede groep, heb alleen niet gekeken naar mn tijd en punten :+

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:21

Talida schreef:
Verstandig!

Luux waar blijf jij???

Ja ja, rustig ben ook de jongste niet meer -O-

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:39

Apple schreef:
Psst, verder geen pijn gedaan?

Nee, ging er echt in slow motion vanaf en Bob is niet zo groot dus dat scheelt :D
Jammer dat je net buiten de prijzen viel..

Luux ook fijn gereden :)

Volgens mij heeft iedereen wel fijn gereden!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:40

Volgens mij ik heb jou gezien met losrijden Luuxje, maar ik weet het niet zeker. Was jij in het oranje?

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:44

:j
Ik wilde naar je toerijden toen je aan het uitstappen was maar toen was je ineens weg ;)
Toen zag ik je bij je trailer staan maar je was druk bezig (en ik ook met losrijden).

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:45

Volgende keer beter!

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:49

Apple, hoe hebben Sas en Jurgen het gedaan? Weet je dat toevallig?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:52

Jurgen was 5e :-). Sas weet ik niet :-)

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:56

Dan hebben we het als crossclubgroepje goed gedaan toch? :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:57

Ja precies :D

Je zag volgens mij wel in de uitslag terug wie de regelmatige crossers/springers waren.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:13

Gefeliciteerd Mirie en Jen_Elegance!
De rest ook gefeliciteerd met de nette rondjes :D

@ Talida, tsja ik vond deze ook wel glad :o Maar ik kan me voorstellen dat het zeikerig klinkt. Ben ook de enige geweest denk ik die hem niet gesprongen heeft. Maar ach, ik had er geen moeite mee. Het was gewoon een rondje voor het vertrouwen, en ik heb heerlijk gereden :)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:14

Nee hoor groot gelijk, das het belangrijkste hoor!

Richard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:38

Weten jullie of de uitslagen nog gepubliceerd worden? :list:
Ben wel nieuwsgierig naar mijn resultaten van vanmiddag :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:40

Ik ben ook wel benieuwd naar mijn stijlcijfer en tijd :)!