Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bvw schreef:Nee dat klopt niet!
Op je springcoupons staat: springen/vaardigheid (doorhalen hetgeen nvt is)
Op je dressuurcoupons staat: dressuur/sgw/mennen (doorhalen hetgeen nvt is)
Je gebruikt dus alléén een dressuur coupon en dan streep je dressuur en mennen door!
Ik hoop dat het nu duidelijk is!
PolleMaster schreef:zou wel lekker zijn lieziej als je voor punten bij de AB mee mag rijden! voor C pony's is crossen soms namelijk best pittig [spreekt uit ervaring]

Mjoor schreef:Ik doe ook mee!!
Het is een thuiswedstrijdIk start in het B- paarden op 4 april.

lieziej schreef:Oja, ik heb (nog) geen rugnummer drager. Is dit te lenen op die dag, of is het heel erg noodzakelijk om er wél eentje aan te schaffen? Ik ga zaterdag naar Putten toe, kan die dan het beste daar in een kraampje kopen, of is het beter/goedkoper om via internet eentje te kopen?
bvw schreef:[
Ik zal daar dan gewoon een kopen, anders zit je vaak nog met verzendkosten en dat is best wel zonde vind ik!
. Al hebben we morgen eerst een oefencross
. lieziej schreef:Oja, ik heb (nog) geen rugnummer drager. Is dit te lenen op die dag, of is het heel erg noodzakelijk om er wél eentje aan te schaffen? Ik ga zaterdag naar Putten toe, kan die dan het beste daar in een kraampje kopen, of is het beter/goedkoper om via internet eentje te kopen?
Ik heb er zo'n zin in
Met crossen gaat het met mij super. ZIj springt alles
En om te oefenen ga ik zaterdag nog naar putten de oefencross rijden. maar ik heb wel al een paar crosstrainingen gereden en in het bos springt ze ook alles Mjoor schreef:bvw schreef:[
Ik zal daar dan gewoon een kopen, anders zit je vaak nog met verzendkosten en dat is best wel zonde vind ik!
Dat wilde ik dus ook vorig jaar doen (wist ik veel dat je een rugnummer houder moest hebben) maar die waren toen allemaal al uitverkocht:)
Ik zou het er dus niet op aan laten komen, en er van te voren nog één kopen

(Als die mevrouw van de organisatie mij eens terug mailt of de AB ponies mét punten is....!!)

(Nu ben ik alleen bang voor de dressuur....) Als je in principe vaak rond (of net iets onder) de 180 haalt bij gewone wedstrijden, is de cross dan ongeveer net zo? Vragen ze hele andere dingen? En rekenen ze de ponies ook iets soepeler
Heb je mijn dressuur stand gezien
En dát rijd bij de C ponies, waar je zelfs achterstevoren-rijdend nog punten haalt
lieziej schreef:HahaHeb je mijn dressuur stand gezien
En dát rijd bij de C ponies, waar je zelfs achterstevoren-rijdend nog punten haalt
.

lieziej schreef:Jammer dat alleen bij een cross ook dressuur er bij hoort
Weetjewat: Wij gaan gewoon een tripatlon maken van: springen, cross, én iets van agility of zo

Mjoor schreef:lieziej schreef:Jammer dat alleen bij een cross ook dressuur er bij hoort
Weetjewat: Wij gaan gewoon een tripatlon maken van: springen, cross, én iets van agility of zo
Nou ik vind het toch wel belangrijk dat je toch minimaal een B proefje af kunt leggen voordat je de cross in mag, als je namelijk al niet normaal een proefje kunt afleggen hoe wil je je pony dan goed voor de hindernis krijgen in het springparcours of in de cross!
Mjoor schreef:lieziej schreef:Jammer dat alleen bij een cross ook dressuur er bij hoort
Nou ik vind het toch wel belangrijk dat je toch minimaal een B proefje af kunt leggen voordat je de cross in mag, als je namelijk al niet normaal een proefje kunt afleggen hoe wil je je pony dan goed voor de hindernis krijgen in het springparcours of in de cross!
.