[SGW] extra crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Freeconnect

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:45

De crosstraining gisteren was in één woord geweldig! Was echt reuze trots op mijn paard, ze pakte alles zonder te twijfelen aan en dat gaf een enorme kick! Michiel is lekker relaxed, bouwt de les goed op en geeft je vertrouwen en goede tips. We komen graag nog een keer "spelen"!

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:47

Ik heb ook echt genoten van de training. In het begin een beetje moeilijk maar later was hij echt super :D

Freeconnect

Re: extra crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:51

Chartje: Hij deed het ook super, wat kan hij springen! Wanneer ga je weer? Ik en mijn stalgenootje(s) komen zeker nog een keer terug. Het was ook een leuke groep!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:56

Karrimh schreef:
even weer voor alle duidelijkheid, voor alle vragen en/of inschrijvingen mailen naar: donna.oudshoorn@hotmail.com (ik zit niet zo vaak op Bokt).

als je je inschrijft krijg je een week van te voren een tijdelijke groepsindeling en daarin staat ook in hoe te betalen, locatie enz enz.

een paar dagen van te voren krijg je dan de definitieve groepsindeling, ivm afzeggingen e.d.

het is een training, iedereen kan mee doen. ervaring of geen ervaring, jong of oud.

je hebt geen ijzers en dus ook geen stiften nodig!

bodyprotector en beenbescherming verplicht, maar eventueel te leen (van te voren aangeven)

in mei en juni word het nogmaals georganiseerd, data volgt zsm

Wat lees ik daar! mei en juni? top! Ook nog op andere locatie? Lijkt me namelijk nog leuker om eens
ander terein van dichtbij te zien.
Dan durf ik vast mijn prinsesje wel weer over wat hindernissen te sturen.
(nee, we zijn niet gecrashed, madam is kortgeleden kreupel geweest en zit nu nog tussen oren van het
baasje dat crossen toch wel heel zware belasting is voor de voorbeentjes :D )

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:07

CarovdG schreef:
Chartje: Hij deed het ook super, wat kan hij springen! Wanneer ga je weer? Ik en mijn stalgenootje(s) komen zeker nog een keer terug. Het was ook een leuke groep!

Ik weet nog niet of ik nog een keer ga. Het is voor ons toch een klein uurtje rijden. Dus moet me vriend wel heel lief aan kijken :P hahah.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 11:57

Sjolvir schreef:
Karrimh schreef:
even weer voor alle duidelijkheid, voor alle vragen en/of inschrijvingen mailen naar: donna.oudshoorn@hotmail.com (ik zit niet zo vaak op Bokt).

als je je inschrijft krijg je een week van te voren een tijdelijke groepsindeling en daarin staat ook in hoe te betalen, locatie enz enz.

een paar dagen van te voren krijg je dan de definitieve groepsindeling, ivm afzeggingen e.d.

het is een training, iedereen kan mee doen. ervaring of geen ervaring, jong of oud.

je hebt geen ijzers en dus ook geen stiften nodig!

bodyprotector en beenbescherming verplicht, maar eventueel te leen (van te voren aangeven)

in mei en juni word het nogmaals georganiseerd, data volgt zsm

Wat lees ik daar! mei en juni? top! Ook nog op andere locatie? Lijkt me namelijk nog leuker om eens
ander terein van dichtbij te zien.
Dan durf ik vast mijn prinsesje wel weer over wat hindernissen te sturen.
(nee, we zijn niet gecrashed, madam is kortgeleden kreupel geweest en zit nu nog tussen oren van het
baasje dat crossen toch wel heel zware belasting is voor de voorbeentjes :D )

jep, Michiel zondag gevraagd of hij weer interesse heeft en dat heeft hij :P dus volgende keer nemen we onze agenda's mee en plannen we het ter plekke ;)

andere locatie weet ik nog niet zeker, aangezien de hindernissen dan vaak niet meer op puppy hoogte zijn, maar wie weet :D

hoe is het met onze knappe Fjord, hoog in de dressuur, puppy met crossen en zelfs talent in de endurance 8-)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:31

da's lastig als ze daar geen schattige puppy hindernissen hebben.
Is de Mosten een optie? Of is dat niets (ben er nog nooit geweest)

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:26

Ben benieuwd als het bevalt, kan ik me dan meteen inschrijven voor mei en juni? :+.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:13

me too :D

quercus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:21

Ik heb mezelf ook opgegeven voor de beginners-training op 12 april om 12.00 uur, maar ik heb nog geen vervoer |( . Heeft iemand van jullie een plekje in de trailer over? Mijn paard staat in Pijnacker.

Nizpie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:55

hallo,
nou ik vond de cross training vandaag erg leerzaam :).
de waterbak vond hij in het begin nog wat spannend maar op het laatst ging hij er super doorheen (begin hulp van de andere gekregen bedankt ;) ) in draf en galop van de afsprong af.

op naar mei en juni ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:00

Hoe laat moest jij trainen? Zat jij toevallig bij mij :P?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 22:53

Ik heb helemaal zin in 12 april, al hebben we even wat vakantie gehad om bij te komen van rugpijn en verkeerd beslag afgelopen weken :o . Het gaat nu weer helemaal top, dus weer lekker aan de slag deze week :j !! Ben benieuwd hoe het zal gaan !!

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 07:42

Ik ben ook benieuwd misschien vinden mijn pony's het wel helemaal niet leuk :P.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 11:12

Roosyes schreef:
Ik ben ook benieuwd misschien vinden mijn pony's het wel helemaal niet leuk :P.

dat bestaat niet, er is geen enkele pony of paard die crosse niet leuk vindt :P ;)

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:02

Oh! :D! Dat geeft hoop heb namelijk vannacht gedroomd dat ik Yessie moest duwen O:).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:16

Wahahaha, vind het wel spannend hoor, die van mij kan nog wel eens exploderen. Bovendien heb ik nog nooit ergens anders gereden met haar en heeft ze vakantie gehad :P .. verrassing wordt het!!

Dusty_Dilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 07:10

Ik ben in feb geweest.. en Dusty kan ook wel eens exploderen, maar hij was echt heel braaf en controlbaar.. hij vindt het echt leuk! Hoop daarom dat ik in mei/juni weer kan..

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:53

Roosyes, die van jou gaan het ook gaaf vinden hoor, hoeft niet bang te zijn dat je er een moet duwen.

Dusty_Dilly, misschien zie ik je dan wel weer!
Hoop stiekum dat we een keer een ander terein gaan bezichtigen. Lijkt me dan nog! leuker, hoewel ik begrijp dat dat lastig is.

Dusty_Dilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:24

@ Sjolvir: Ja leuk! Ben benieuwd naar de data's..
Lijkt mij stiekem ook leuk.. er zijn wel andere oefenterreinen in de buurt toch?

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:35

Dan gaan wij ook mee denk ik, laten we eerst zondag maar eens afwachten en Yessie weer aan het springen krijgen!

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:36

ik doe misschien mee ligt eraan of ik nog kan inschrijven..
heeft iemand dit al vaker gedaan met een uberstoere haflinger?

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 16:30

Chelletju ja ikke :D

Voor degene die vaker willen trainen (en op ander terrein) zouden zich op kunnen geven voor de regiotrainingen. Denk niet dat er nu nog plek is maar dan is het misschien vast een idee voor vlg jaar ;)

http://www.sgw-eventing.nl/

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:51

Ik doe zondag ook mee met m'n pony.
Ik moet om half 11 dacht ik. Heb er echt zin in en ben benieuwd of dattie een beetje gaat springen. Springen kan hij namelijk wel maar het is af en toe nogal een scheiterd haha.

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 21:27

Crosstrainingen heb ik gezien, maar gaan soms wel erg ver uit de buurt. Er is ook een locatie op Rotterdam maar daar kan ik geen adres bij vinden!

Heb zo'n zin in zondag :D!