Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karrimh schreef:even weer voor alle duidelijkheid, voor alle vragen en/of inschrijvingen mailen naar: donna.oudshoorn@hotmail.com (ik zit niet zo vaak op Bokt).
als je je inschrijft krijg je een week van te voren een tijdelijke groepsindeling en daarin staat ook in hoe te betalen, locatie enz enz.
een paar dagen van te voren krijg je dan de definitieve groepsindeling, ivm afzeggingen e.d.
het is een training, iedereen kan mee doen. ervaring of geen ervaring, jong of oud.
je hebt geen ijzers en dus ook geen stiften nodig!
bodyprotector en beenbescherming verplicht, maar eventueel te leen (van te voren aangeven)
in mei en juni word het nogmaals georganiseerd, data volgt zsm
) CarovdG schreef:Chartje: Hij deed het ook super, wat kan hij springen! Wanneer ga je weer? Ik en mijn stalgenootje(s) komen zeker nog een keer terug. Het was ook een leuke groep!
hahah. Sjolvir schreef:Karrimh schreef:even weer voor alle duidelijkheid, voor alle vragen en/of inschrijvingen mailen naar: donna.oudshoorn@hotmail.com (ik zit niet zo vaak op Bokt).
als je je inschrijft krijg je een week van te voren een tijdelijke groepsindeling en daarin staat ook in hoe te betalen, locatie enz enz.
een paar dagen van te voren krijg je dan de definitieve groepsindeling, ivm afzeggingen e.d.
het is een training, iedereen kan mee doen. ervaring of geen ervaring, jong of oud.
je hebt geen ijzers en dus ook geen stiften nodig!
bodyprotector en beenbescherming verplicht, maar eventueel te leen (van te voren aangeven)
in mei en juni word het nogmaals georganiseerd, data volgt zsm
Wat lees ik daar! mei en juni? top! Ook nog op andere locatie? Lijkt me namelijk nog leuker om eens
ander terein van dichtbij te zien.
Dan durf ik vast mijn prinsesje wel weer over wat hindernissen te sturen.
(nee, we zijn niet gecrashed, madam is kortgeleden kreupel geweest en zit nu nog tussen oren van het
baasje dat crossen toch wel heel zware belasting is voor de voorbeentjes)
dus volgende keer nemen we onze agenda's mee en plannen we het ter plekke
.
) in draf en galop van de afsprong af.
?
. Het gaat nu weer helemaal top, dus weer lekker aan de slag deze week
!! Ben benieuwd hoe het zal gaan !!
.
! Dat geeft hoop heb namelijk vannacht gedroomd dat ik Yessie moest duwen
.
.. verrassing wordt het!! 

!