de oefencross wordt zo opgesteld dat pony, paard, ervaren, onervaren allemaal mee kunnen doen. ik heb vorig jaar ook mee gedaan met mijn paard, en die heeft nul komma nul spring ervaring. Dit jaar zit ik in de organisatie, dus voor vragen kun je ook bij mij terecht!
Ik heb me ook opgegeven Heb er nu al zin in, hopelijk heeft Frits dat ook
madelene
Geplaatst: 22-01-09 15:57
ik hoorde dat het voor M-Z combinaties eigenlijk te laag is als opwarmronde...klopt dat? want ik heb me nl wel opgegeven omdat ik niet naar chaam kan...want als het te laag is, dan is het naar mijn mening weer te gevaarlijk om dan in EL in het Z te starten..
Poeh Madelene... Moeilijke vraag en ik hoop dat er een zinniger antwoord komt dan het mijne: 3 jaar geleden vond ik heb (als B combinatie) een erg mooie oefenrit en heb ik overal de hoge varianten gesprongen...
Maddy; BW heeft daar ook 2 jaar geleden een rondje gedaan. Je kunt gewoon overal de variant nemen die je zelf het fijnste vindt. En er zat ook een hele dikke trakhener in (ik vond het zelf wel Z niveau). Dat soort dingen heeft hij toen met Oro gedaan. Met Kaatje heeft hij dus op B niveau gereden. Met Oro l/M niveau.
de cross wordt technisch opgesteld, aangezien ook de A en B kaders komen trainen.
Apocalatch
Geplaatst: 29-01-09 15:26
Gaaf zeg!
@GillyZidane: jij zit toch in de organisatie? Kun jij toevallig ook zien wie zich heeft opgegeven? Want ik heb me ongeveer een week geleden ingeschreven via de mail, maar verder geen bevestiging gehad ofzo. Sta ik wel gewoon op de lijst? (Lisa Dol)
ankeppel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-09 17:16
Lisa91 ik heb je aanmelding ontvangen voor de oefencross.
Er wordt vanalles gebouwd. Geen probleem daar dus xxitsmexx, wij zijn met verschillende combinaties, simpel pony'tje, groene ruiter met ervaren paard en ik zelf met Nickje...