Ik heb me net opgegeven samen met een vriendin van me voor de woensdag avond, vind het spannend wordt voor me pony eerste keer crossen, misschien dat ik voor die tijd maar even een los lesje neem (A) Heb er wel zin in
Ik kreeg een mailtje van Pleun, dat ie mijn plekje in groepje 3 voor mij gereserveerd hield tot mijn inschrijving binnen was Als dat geen service is..!
yep, dat "via de vereniging" houdt in dat we 1 groepje met ons vormen en zo de traningen volgen
Zamero
Geplaatst: 23-01-09 20:26
Ik heb me ook ingeschreven, sta op de reserce lijst voor zondag. En zo niet dan zowiezo voor eventueel nog een jaar op woensdag avond We zien het allemaal wel
Zo, ik doe ook weer mee. Ik ga met Sipali de maandagavondtrainingen doen. Helaas geen trainingen op de zondagen want Rose is niet in orde. Groeten Paul
Doet je dochter nog wel mee op de zondag Paul? Of moeten we het dit jaar zonder jouw aanwezigheid doen?
Paul_H
Geplaatst: 24-01-09 22:19
Anne maakt nu de overstap van pony naar paard.Ze heeft nog niet zo'n stabiele verhouding met haar paard dat ze zich met haar (merrie , 8 jaar, L-springen en L-dressuur, lief maar tikkie nerveus) aan crosstrainingen waagt. Misschien doet ze later in het seizoen wat losse trainingen. Groeten Paul
Ik sta natuurlijk ook weer op de lijst!! En... mijn papa gaat ook weer voor het eerst na 30 jaar crossen We zitten dus in ieder geval samen in een groep!
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-09 21:52
Ik heb net de groepsindeling binnen! We mogen dit jaar iedere keer al vroeg, om 10:15! Zit gezellig bij Annemieke + vader en bij Bento!
heleenxx
Geplaatst: 22-02-09 22:10
Ik zit in de eerste groep, moet al om 9 uur! Ik hoop dat de groepen zullen wisselen, ik wil toch liever niet steeds om 9 uur
Paul_H
Geplaatst: 22-02-09 22:16
't zal de macht der gewoonte zijn maar Pleun had mij en Rose toch ingedeeld voor de zondagtrainingen; ik kreeg ook net de lijst binnen. Maaaarrr zonder paard wordt 't wel een heel ander soort training . Ik kom wel kijken, dus is het handig dat ik de basislijst heb. Het is overigens wel weer volle bak met twaalf groepen. Groeten Paul
Luuxje
Geplaatst: 22-02-09 22:20
Aha ik sta ook weer op de lijst, gezellig in het oude groepje en lekker om 11.30. Perfect