Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Met een 3 jarige al crossen? Dat mag toch niet eens? Daarnaast zou ik dat dus ook echt nooit doen, echt veel te jong
Lielle schreef:ik vind er niets belachelijks aan, ik vind het alleen maar heel goed dat de paarden zo beschermd worden tegen overbelasting (ook in het B, want als je de conditie van sommige paarden en pony's ziet) en ik ben het met Ruud eens dat het idd disciplineoverschrijdend zou moeten zijn.
Lielle schreef:het verschil tussen een sgw en een gewone dressuurwedstrijd lijkt me qua belasting aanzienlijk. En ik heb hier naar niemand gewezen wb conditie, er staat ook sommige. Ik vind het een prima regeling en dat er combinaties zijn voor wie het misschien niet van toepassing is en die er nu pech door hebben omdat ze minder kunnen starten, dat is heel sneu maar dat kun je niet voorkomen. Bovendien zijn er genoeg alternatieven om te starten, het is niet zo dat je helemaal nergens kunt rijden verder. je zult er wat meer kilometers voor moeten maken, maar als dat het ergste is? (ik weet het, deze discussie hebben we al vaker gehad).
Eerlijk gezegd denk ik dat je beter naar de kalender kunt kijken, en daar iets aan doen want de regeling is prima.
Lielle schreef:maar het feit dat het thuis niet te controleren valt, betekent toch nog niet dat je dan maar helemaal niets moet doen?