), wie weet nemen die vroege vogels wel heeel erg lekkere hapjes en drankjes voor zichzelf en Michiel en de anderen mee! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), wie weet nemen die vroege vogels wel heeel erg lekkere hapjes en drankjes voor zichzelf en Michiel en de anderen mee! Sjolvir schreef:Als jullie nou eisen dat iedereen wat lekkers meeneemt!
Dan moet het goed komen.
Bij het mennen hadden we dat vroeger ook, altijd lekkers mee!!!
(als ik het niet vergeet xD) Sjolvir schreef:off topic, wat is de afstamming van Karrimh, kon dat
op je site niet vinden. (of ben blinde kip)
Karrimh schreef:beide dagen zitten vol ca 34 deelnemers![]()
wegens groot succes en Michiel heeft accoord gegeven gaan we er nog een dag in feb bij plannen![]()
maar wees er snel bij, want VOL = VOL
)
Wel koud iig, brrrr..
Karrimh schreef:Naomi_unique schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat het mij heel erg leuk lijkt om een keer te doen, en mijn pony kan ook springen.
Alleen we zijn dus nog erger dan superbeginners
Het laatste jaar helemaal geen boomstammen gesprongen, of door water gegaan enz! (wel gesprongen in de bak)
Is het dan wel mogelijk, of kan ik dan maar beter nog maar even wachten.
natuurlijk kan je gewoon komen.. we hebben ook een groep super beginners.. mijn 3-jarige loopt daar in mee.. slechts een half uurtje, maar gewoon voor de ervaring.. zo loopt ook mijn Shetje mee...
dus mail sturen naar: donna.oudshoorn@hotmail.com dan word je inschrijving pas defnitief.. dit geld voor iedereen
Helemaal leuk!!