[SGW] SGW Bathmen - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paul_H

Re: SGW Bathmen - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:55

Voor degenen die niet kunnen wachten op de verslagen van de grootheden die vandaag gereden hebben: kijk even op http://www.eventingsport.com. Groeten Paul

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:55

Sabine: Super zeg!! Gefeliciteerd!! Haha!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:58

@Sabine: Wat een super mooie afsluiting van je tijd met Tenda! Gefeliciteerd!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:02

Super Sabine! Gefeliciteerd!

Leuke uitslagen zo te lezen op de site Paul Lachen dankje

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:03

Voor alle succesvolle ruiters: hoera! en voor iedereen met een minder geslaagde dag: Ach gut . Ik heb alleen maar mogen kijken en heb veel goede crossen gezien over een fraai, eerlijk en voor de M en de Z (zie de uitslagen) best selectief parcours. Wat me erg sterk opviel was hoeveel problemen er in de springring waren. Groeten Paul

edit: en o ja, bij de finish zag ik een natte ruiter voorbij komen, had een onvrijwillige duik in de waterbak genomen. Hij had gelukkig wel droge kleren bij zich Haha! .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:16

Gefeliciteerd Sabine! Fijne afsluiter voor jullie!
Loes, ook super opgeklommen!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:27

Kort verslagje van vandaag: drs ging best aardig, kan natuurlijk altijd beter maar in ieder geval geen gekke fratsen Clown Stond dan ook 5e na dressuur Haha!
Springen was inderdaad één grote hoop balken in t Z! Bloos! Stond ook weer aardig ad maat (voor een Z cross tenminste, Alice Naber zei dat zelfs tegen mij Bloos ). Eenmaal begonnen ging t eigenlijk best wel goed, tot op de een na laatste wat een flinke driesprong was en daarna de laatste oxer. Daar gingen de laatste 2 ervanaf Frusty Laatste vd driesprong was gewoon af maar de laatste oxer was mijn eigen fout Bloos Uiteindelijk dus 2 balken wat nog best meeviel tegenover vele anderen!

Cross ging best lekkker! Trakhener ging lekker en driesprong daarna (smal huisje-punt-put) gingen eigenlijk bijna precies zoals gepland Haha! mooi in een lijn dus. Het nieuwe lusje in t Z was best pittig: flink steil hellinkje omhoog met bovenop een redelijk flink hindernisje en daarna nog een haagje op 1 galopsprong. Het verdiende niet de schoonheidsprijs maar ging wel foutloos Knipoog Daarna 15-16-17 (afsprong-put-oxer) waar ik vorig jaar ervanaf geglibberd ben gelukkig ook Ja Op het bakje voor t water ging Pasjha wat weifelend maar daarna ging t water goed. Resultaat was in ieder geval n foutloze cross met wel wat tijdfouten.

Uiteindelijk zijn we 4e geworden in t Z Go jij! Go jij! Haha! Haha! Haha! En heb dan ook samen met Sabine in de rij gestaan om de prijzen af te halen Haha!

Verder was t echt n super wedstrijd, goed georganiseerd en vooral t weer was echt perfect Haha! (Enigste -puntje was dat de drs ring wat gladjes was). Mijn tijden waren ook echt fijn en we hebben nog met veel mensen gezellig kunnen kletsen. Mooie afsluiting vh seizoen dus!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:30

Super Sabine en Suus!!! Echt heel goed zeg!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:38

Super EG! Gefeliciteerd! Super!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:34

Loes goed gedaan zeg! bij beide kampioenschappen in de prijzen!! is mij net niet gelukt Tong uitsteken zat er 1 naast..

andere prijswinnaars ook heel erg gefeliciteerd!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:39

super suus!

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:40

Afbeelding

Renske, super dat je nog in de prijzen zat met Violin!!!
Deze foto hebben wij van jou genomen op de 1 na laatste sprong. Voor het Z stonden wij bij de waterbak met de camera, maar helaas kwam je daar niet aan Ach gut We hebben je moeder nogmaals bedankt en zijn toen een patatje gaan eten Vork en naar huis gegaan.

Suus: van harte gefeliciteerd met je 4e prijs, toppie!
Sabine: jij ook super gereden en van harte gefeliciteerd met je 5e prijs. (en dankzij het SGW logo hebben we elkaar ook eens gesproken Tong uitsteken )
Loes: wat goed dat je zo goed opgeklommen met in het klassement!
Kylyoco: ook top gedaan! van harte!

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:48

Deze 2 flinke jongens wilde ik jullie niet onthouden Tong uitsteken

Afbeelding
De beruchte trakehner

Afbeelding
De enorme steeple haag (zoekplaatje:ik sta erachter Clown)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:00

Wauw !!

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:04

Voor iedereen die in de prijzen heeft gereden, super!!

@Bento: Dat is idd niet niks Tong uitsteken : Wow!

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:17

Nu maar even mijn verslag:

Milord liep een nette dressuurproef. 'Leuk paard' stond er op mijn protocol en dat ben ik met de jury eens Haha!
Resultaat na dressuur zo rond de 11e plaats. Het springterrein was best glad, maar vol vertrouwen gereden en rond met 3 balken.
Hier een foto van het springen:
Afbeelding

Cross was lekker dik gebouwd met een paar moeilijke lijntjes.
Milord had er weer zin in en pakte onderweg prima aan. Dikke trakehner ging goed en daarna het lijntje met de bijenkorf en punt en hek echt kicken Pling
Daarna de 1e domme actie van mij, ik ging de heuvel niet op naar het smalletje, maar sloeg linksaf. Gelukkig lette het publiek wel op en stuurde mij terug. Weg vervolgd en het heuveltje met het smalletje, op weg naar de haag van de foto. Die was echt heel gaaf om te springen, wauw! Verder super en de 2e domme fout bij het water. Daar kwam ik te hard in en op het laatste moment zat hij te loeren naar de tent en zag de hindernis over het hoofd Cool
2e keer aanrijden ging goed en met 1 stop en tijdfouten gefinished. Uiteindelijk ergens op de 25e plaats beland, maar wel tevreden en voldaan.

Het water:
Afbeelding
Op deze hindernis had ik de weigering/langsloper

Afbeelding
Lekker spetteren in het water Haha!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 02:16

Heeeeeey!

Weer terug van vandaag, na een lekkere borrel (hoop dat mijn schrijven er niet te veel onder lijdt)
Vrijdag was ik aangekomen en haalde in mijn startnummer. nummer 69! (dat heb ik weer!)

drs: vrijdag verreden, goed gevoel, maar voor de jury niet fantastisch! ik kwam in de middenmoot...

na de dressuur mijn paardje achter gelaten bij manege Snorrewind, top geregeld! mijn paard is wel een grotere stal gewend met weefluik, maar voor een nachtje moest hij het hier maar mee doen. Hij heeft braaf zijn bix en hooi gegeten, dus de shof voelde zich er niet te beroerd! Ik zelf mocht overnachten bij Caatje, waar we het erg gezellig hadden en de vele popstardeelnemers hebben afgekraakt Haha!.
Na lekker geslapen te hebben, gingen we weer op pad naar Markelo om de Shof weer op te halen... Die stond al klaar om weer te vertrekken!
Eenmaal op het terrein aangekomen nogmaals met Carin het parcours gelopen... 't voelde goed! Nu alleen dat klassiek nog!
Ondertussen druppelden de supporters binnen... dat waren er aardig wat (+/- 15 man,en dat is een beste consternatie als je gewend bent om in je eentje hooguit met zijn tweeen naar een cross te gaan)
Het is me opgevallen dat ze in het oosten de oxers "lekker" breed zetten, ik raak daardoor enigszins geintimideerd!

springen: Ik was zoooooo zenuwachtig!!! niet te geloven!! Eerst lekker inspringen, in de binnenbak lekker veel ruimte en natuurlijk een goede bodem. Ik zei nog tegen mn vriend: hey Har, wat vindt je van mijn startnummer!? ROFL
Met springen een heel fijn gevoel, de Shof pakte lekker an! Op naar het parcours!
Ik zag Alice door het parcours gaan en toch nog 2 balken laten vallen!
Toen was ik aan de beurt! Ik ging goed van start en vervolgende mijn parcours, alles ging van een leiend dakje tot 8... Het was lichterlijk hellend naar beneden een dubbel met 7,5 m. ertussen. ik wilde niet te hard inkomen dus hield wat in, maar kwam te kort op de 1e... De Shof redde me en maakte 2 galopsprongen op deze korte afstand en sprong de oxer alsnog! uiteindelijk foutloos!!!!!

naar de cross!
Ik kan niet anders zeggen dan dat het geweldig ging! we zijn overal rechtdoor gegaan en alles klopte, de shof sprong gewoon alles, trakhener, puntje of picnictafel, het maakte hem geen hol uit! Eenmaal bij de waterbak(altijd kritiek puntje) werd ik stevig aangemoedigd door Carin en na de afsprong tot de hond werd ik toegejuigd door mijn supporters!!! Echt cool!!! HUP MEREL HUP!!!!!! Ik kreeg er kippenvel van!!! Glansrijk door naar de finish, waar ik mijn paard om de hals vloog! BRRAAF DIER!!!!! 10 sec. boven de opt. tijd...

Door mijn matige dressuur en de tijd van het crossen ben ik geeindigd op de 10e plaats. Ik ben hier heel blij mee, en realiseer ik me dat ik deze dag niet beter had kunnen rijden! Iedereen die erboven eindigde had het verdiend! Top 10 bij het NK klasse M is voor mij en de Shof een hele prestatie waar ik enorm trots op ben!!!! (in een half seizoen 8 wp gesprokkeld, te raar dat ik na één foutloze cross een Z of * wedstrijd zou mogen starten, is een raar idee!) voorlopig starten we nog ff lekker M!

Caatje nogmaals bedankt voor de goede zorgen en de fantastische ondersteuning!!!!!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:21

Suus H: Ik vond het heel gezellig dat jullie er waren Lachen bedankt voor de foto's en Miel is ook een cool peerd!

Suus B: Wat ontzettend goed gedaan Lachen Heel knap van je!

Jenga: Gefeliciteerd met je fijne rit. Heerlijk om zo rond te rijden.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:22

wow ik lees hele goede verslagen van sabine, suus, andere suus, loes, merel!! Gefeliciteerd meiden met jullie fijne resultaten op het NK!!

Edit, ik word wel een beetje jaloers van al die prachtige verhalen hoor!!!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 10:30

Bento: Gelukkig is er publiek aanwezig die de weg wijst Knipoog . En mooi dat je uieondelijk wel lekker gereden hebt.

Suus: Gefelicteerd! Super gereden!

Jenga: Goed gedaan!

En die steeple haag vond ik ook aardig hoog ja. Ging m'n paard daar ook nog heel vroeg af. Dacht even dat ik bij de KLM ingestapt was Clown

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:46

merel: super zeg! geweldig he!

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:02

Nou het was echt een leuke dag gisteren, shof deed het erg goed met Merel (stresskip Knipoog ). Verder Sabine nog gezien op de waterbak, erg netjes en Suus ook netjes (na je aanmoediging ging ze mooi)!
Allemaal gefeliciteerd met jullie fijnr ritten en voor de rest hopelijk volgend jaar (nog) beter!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:33

Renske, gelukkig kon je er om lachen, maar onderuit gaan voor je dressuur proef had ook vervelender af kunnen lopen... Jammer van je balk met Violin met springen... 8e is wel netjes toch? Of had je op een hogere plaats gerekend?
Wat jammer dat het met Sunny dramatischer is verlopen als afluiting voor je seizoen...

Kylyco, jammer van je teleurstellende dressuur score. En jammer van je balk met springen zeg!
Wel goed dat je 8e geworden bent! Gefeliciteerd! Mooie foto trouwens.

Loes J, mooie afsluiting!! Dat is echt een mooie opstap naar het M volgend jaar. Veel succes!

SFranken, wat een heerlijke afsluiting van het seizoen! Gefeliciteerd met je 5e prijs!!

Suus, wat een goede score!! Gewoon even 4e worden in het Z! Gefeliciteerd

Bento, jammer van je verkeerd rijden zeg. Maar je hebt wel een geslaagde dag achter de rug zo te lezen!

Merel, wat goed dat je gewoon foutloos gegaan bent, ook met springen. Top zeg!! Jammer dat dressuur niet zo lekker gegaan was, maar toch doe ik het je echt nooit na om zo te rijden zeg. Gefeliciteerd!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:36

Wat een stoere foto's Bento, die steeple toont echt hoog Bloos!

Heb het idee dat het springparcours ook wel aan de maat stond?

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 14:39

Ola, wij zijn ook weer terug.
Helaas 6 balken met springen, maar ik heb nog nooit zo'n slechte bodem gezien. In de dubbel gleed hij gewoon door, waardoor hij de sprong niet meer kon maken. Had hem nog wel op langere stiften gezet.
Publiek was wel lief, die kwamen in protest tegen de jury. Maar ja vanaf 24 fouten is het afgelopen. En had uiteindelijk zelfs maar 2 tijdfouten.