Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dankje
. Ik heb alleen maar mogen kijken en heb veel goede crossen gezien over een fraai, eerlijk en voor de M en de Z (zie de uitslagen) best selectief parcours. Wat me erg sterk opviel was hoeveel problemen er in de springring waren. Groeten Paul
.
Stond dan ook 5e na dressuur
Stond ook weer aardig ad maat (voor een Z cross tenminste, Alice Naber zei dat zelfs tegen mij
). Eenmaal begonnen ging t eigenlijk best wel goed, tot op de een na laatste wat een flinke driesprong was en daarna de laatste oxer. Daar gingen de laatste 2 ervanaf
Laatste vd driesprong was gewoon af maar de laatste oxer was mijn eigen fout
Uiteindelijk dus 2 balken wat nog best meeviel tegenover vele anderen!
mooi in een lijn dus. Het nieuwe lusje in t Z was best pittig: flink steil hellinkje omhoog met bovenop een redelijk flink hindernisje en daarna nog een haagje op 1 galopsprong. Het verdiende niet de schoonheidsprijs maar ging wel foutloos
Daarna 15-16-17 (afsprong-put-oxer) waar ik vorig jaar ervanaf geglibberd ben gelukkig ook
Op het bakje voor t water ging Pasjha wat weifelend maar daarna ging t water goed. Resultaat was in ieder geval n foutloze cross met wel wat tijdfouten.
En heb dan ook samen met Sabine in de rij gestaan om de prijzen af te halen
(Enigste -puntje was dat de drs ring wat gladjes was). Mijn tijden waren ook echt fijn en we hebben nog met veel mensen gezellig kunnen kletsen. Mooie afsluiting vh seizoen dus! 
zat er 1 naast..

We hebben je moeder nogmaals bedankt en zijn toen een patatje gaan eten
en naar huis gegaan.
)

)
:

.
bedankt voor de foto's en Miel is ook een cool peerd!
Heel knap van je!
. En mooi dat je uieondelijk wel lekker gereden hebt.
). Verder Sabine nog gezien op de waterbak, erg netjes en Suus ook netjes (na je aanmoediging ging ze mooi)!