Chartje schreef:taormina schreef:weet iemand mischien wie Het Z heeft gewonnen?
en weet mischien iemand de resultaten van iemand van het Z
Lonneke Klein Willink en Medusa zijn kampioen geworden
Lianne van der Geest 2e
Ik dacht dan Jordy Wilken met 2 weigeringen
Er is 1 E pony rondgekomen
En alleen Lonneke Klein Willink en Robin Breunis met Black Dancer waren foutloos binnen de tijd.
Alleen Robin heeft een hindernis te veel gesprongen dus die is uitgesloten.
En die E pony ben ik.
Ik ga het nog een keer echt goed uitzoeken. De regels want ik heb paar keer gehoord dat het niet mocht omdat het een FEI proef was. Maar ga het nog een keer uitzoeken gewoon om te weten
En volgens mij had jordy maar een weigering op hindernis 6

//Edit Eline: op verzoek aangepast, Jordy had één weigering.
Maarr weet iemand mischien waaar de foto's staan?

.
.. Dus toen wachtte mn pony eindelijk eens op mij ( doet hij anders nooit
en toen zei die man zo : 8 strfpn en 1 voor tijd .. Ik zo nouja zal wel .. (ik ga altijd behoorlijk hard dus heel vaag) toen bedacht ik me dat ik misschien te laat na de bel gestart was XD oeppsss.. ik dacht dat je dan 1 min had maar volgens me mam 45 sec .. haha.. nou ja jammer. Het springen was idd errug glibberig.
ik moest een volte maken, dus 1 fout
) toen vlogen we letterlijk door het bos miste de wending naar 3 bijna ... echt geen controle daar
maar echt bale 

).
) en het hindernisje ervoor gepakt en toen de afsprong nog een keer en nam ze een enorme jump en was ze erin. Weer wat geleerd!

Je ziet het niet aan hem, maar hij is enorm gespannen, terwijl hij springen en crossen wel heel erg leuk vindt. Heb de indruk dat als ie wat dapperder is volgend jaar het ook ineens goed zal gaan. Maar dat neemt niet weg dat ie wel gewoon een klap krijgt, vind dat alleen nooit zo leuk met zoveel publiek erbij