Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wilde niet in de bomen hangen
en aangezien Kino toch veel te snel gaat kon dat drafje wel 
Chrissie_ schreef:ik heb ook een heel kort verslagje.
Ben geen eens over hindernis 1 gekomen.
Bij de start liep die al wat scheef kon m niet meer herstellen
Wat als gevolg was dat we vlak voor de sloot stonden pony op de rem en ik in de sloot
Heb er wel om kunnen lachen
mistid schreef:Oja Corien jij liep ook mee met Ilse naar de cross, en ik reed daar ook vlakbijIlse heeft mij toen nog even een super tip gegeven
dauphine schreef:Nee hoor, ik was wel foutloos, je mag gewoon een volte rijden hoor, zolang je maar niet op de hindernis aanrijdt en er dan voor weg stuurt, en ik had duidelijk niet op de hindernis aangereden.
Dus ik was gewoon foutloos
ik snap hem! Chrissie_ schreef:Ik mis nog alle kampioenen? Iemand enig idee?
) dus toch met ene beetje twijfel aangereden en dus stop. Heb het ook niet opnieuw geprobeerd, omdat ie nog niet zoveel vertouwen heeft op trakehners/gaten/sloten. dus het alternatief maar genomen. Later nog een stop op de pallisadesprong over een sloot. Maar na even laten kijken weer opnieuw aangereden en maakte een sprong als uit het boekje. De rest weer fijn uitgereden. voordeel van 2 stops, heb dan geen wp en hoef dus ook niet over naar het M

yvonnepuntnl schreef:Ik mis trouwens nog het verslag van de reserve kampioen in het B bij de paarden. Zeker een feestje aan het vieren????
!! Waar blijft ze nou ?????? Zal wel uitgerangeerd zijn........
ohja reed trouwens in de B-DE en was nummer 140

heeel veel mensen hebben dit owk gezien denk ik
wel foutloos gesprongen, daarna de cross in was ie owk lekr druk maar wel lekr druk. cross voor het eerst helemaal foutloos uitgereden, heb wel het alternatief genomen bij de waterbak ik kon de bocht niet halen
verder wel wat tijdfouten maar heb nog nooit zo lekr een cross uitgereden!
Toplarsje
je ging keurig aan de kant hoor

dus niet alle beloofde mensen op de foto...