Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoekiej schreef:Dat is een meevaller AppleIk zag je vriend als staan met die megacamera, dat zullen wel mooie plaatjes zijn
![]()
Ik snap ook echt niet hoe het komt Vera. Echt ontzettend vreemd. Als ik weet wat het is ga ik er in ieder geval keihard aan werken!
martinev schreef:Ik lees over het algemeen goede resultaten, gefeliciteerd allemaal!
We hebben niet meer op de uitslag gewacht, dus hoop dat de uitslagen snel online komen!
martinev schreef:Yahoooo, gewoon eerste!!!
![]()
Dank je wel hetismij! Hoop niet dat ik al te mooie prijzen ben misgelopen, maargoed, we moesten nog een eind terug naar huis en het paard was het zat, vonden we wat belangrijker!
Maar jij hebt ook goed gereden zeg, gefeliciteerd!
Ben benieuwd naar de foto!
happyhorse schreef:Zow vandaag oefencross gereden,
Het viel me reuzemee.
Dit was de eerste keer dat me paard deelde neemde met oefencross.
En 3x in zijn leven dat ie gekleurde hindernissen sprong.
Ben echt super trots op me paardje hij heeft 2x de oefencross helemaal uit gereden.
Dierenarts na 2x controle na de cross,
Je zou niet zeggen dat hij al 2x cross gereden heeft![]()
Topic volgt nog van de week.
Ik was die gene helemaal in blauw, en elke keer zei ja voordat ik srpong
Bento1988 schreef:Nog bedankt voor je sportieve medewerking aan mijn medische kaart
Bento1988 schreef:De uitslagen staan online bij http://www.eventingsport.nl
Katja, jammer van je stijlpunten maar goed gereden![]()
Snoekiej, balen dat Vorstin zo afslaat. Als ik je verhaal zo lees, dan lijkt het of je paard niet helemaal lekker in zijn vel zit![]()
Je krijgt een paar héle mooie foto's als troost van Apple
MartineV, gefeliciteerd met je 1e prijs
Paul, ik kan me voorstellen dat je gaar bent![]()
Nog bedankt voor je sportieve medewerking aan mijn medische kaart
Bento1988 schreef:De uitslagen staan online bij http://www.eventingsport.nl
MarkoesZ schreef:Ik was gister gestart bij de L paarden met Koryan!
Over de dressuur was ik wel tevreden, en 191 punten en goed voor een 7e plaats.
Daarna springen, ging wel lekker, alleen kwam te dicht op 6b en had toen een stop.
Door die stop, had ik ook 8 srafpunten voor de tijd!
De cross reed ik foutloos, maar op 1 hindernis was ik bekant over de kop gegaan, de wilgen!
Kwam daar in rengalop aan, en hij sprong heel vroeg, en toen kwam die breekboom tussen zijn voorbenenhij kwam neer, en struikelde, maar kwam toch weer goed op zen hoeven terecht
![]()
Ik had een tijd van 6.43 en de optimale tijd was 6.40 dus had 1,2 strafpunten.
Dit bracht me op een 11e plaats.
Dus nu op naar het NK in Bathmen!!Alleen, zware concurentie,, Loes van Gils met Inner Cirkle Risky