[SGW] Broekelo - Verslagentopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnneMieKe_89

Re: Broekelo - Verslagentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:02

Zo, eerst even alles bijlezen Tong uitsteken

fUrytjj_04: Gefeliciteerd! Leuk dat je prijs had, en zo lekker gereden hebt.
Maar hoe bedoel je dat je een balk had bij 1?

Daphne: Fijn dat hij steeds beter aan ging pakken in de cross Lachen

lvdv: Ook gefeliciteerd! Die brug valt ook reuze mee als je hem rijdt Knipoog
En dat draaien op open velden hebben heel veel onervaren paarden hoor!
We hebben jou dan vandaag nog gezien bij de laatste hindernis!

Christy: Leuk dat je zo fijn gecrossed hebt! Een paard mag in de B ook wel even kijken bij de waterbak hoor, zolang hij daarna maar gelijk doorloopt, en geen pas achteruit doet!

Sandrohit: Mooie foto's!

wwr: Gefeliciteerd! Met die ander dan toch ook lekker gereden?

myxlea: Ook goed voor de eerste keer hoor!!

xxkristy: Als je het zo leuk vind, waarom ga je dan niet een keer trainen? En nog een keer ergens anders een (oefen)crossje doen? Lachen

Nickeltje: Wat een ontzettend leuke foto Haha!

only_kiekie: Als je zelf maar tevreden bent!

Tody: Fijn dat je lekker gereden hebt, mét verstand Lachen

Astridhorse: fijn dat je wel lekker gereden hebt!

Massiemas: Jammer dat het water niet wilde, maar dat is gewoon een kwestie van oefenen Lachen

Vief: Gave foto, Wedgewood is wel een beauty!
Leuk dat ze het ook zo goed deed joh. Zagen je nog met cross verkennen, maar durfde niets te zeggen, je was zo druk in gesprek, en herkende me toch niet Bloos

Spirit: Leuk dat je zo lekker gereden hebt!
Succes in Nijeberkoop

Susy_Q: Jammer van het water, maar wel goed voor de eerste keer weer! Lachen

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:09

myxlea schreef:
wat leuk zeg allemaal Haha!.
Goed hoor&mooie foto's!

Ja ik was voor het eerst sinds heel lang van winston afgevallen, ik had last van me rug maar ik dacht even doorbijten en er weer opgaan en zo weer verder gesprongen, iedereen nog van heb je niks enzo ik 'neeee' maar ondertussen Huilen van het lachen.

heeft broekelo vandaag een uur stil gelegen?

Waar was je gevallen Myxlea? Ik heb nog even geholpen bij iemand die gevallen was (kwam met haar rug op de volgende hindernis terecht).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 21:12

AnneMieKe_89 schreef:
Vief: Gave foto, Wedgewood is wel een beauty!
Leuk dat ze het ook zo goed deed joh. Zagen je nog met cross verkennen, maar durfde niets te zeggen, je was zo druk in gesprek, en herkende me toch niet Bloos

Ohhw... Sorry dat ik je niet gezien heb.. Bloos
Hoe ging Zoef? Haha!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:13

Ik was vandaag nummer 77 met Zoef! En mijn broertje was nummer 79.
De cross lekker op ons gemak verkend. Vond het een erg mooie cross!! Complimenten voor de parcoursbouwer. Maar kan niet zeggen dat hij echt simpel was, wel een echte mooie B-paarden cross (hoge hindernissen). Vond het wel heel erg jammer dat de grond op de meeste stukken zo slecht was..

Zoefje was super enthousiast met inspringen, echt fantastisch Haha! Hij ging leuk van start, maar met het zicht op 1 bedacht hij zich toch. Omdraaien, en een stopje. Even laten zien en toen wel goed gesprongen! Heb bij de meeste de hoge gesprongen, behalve 3, daar kwam ik niet vooruit in de blub, en 6b, daar ging hij scheef haha. En ook nog een keer een hoopje blokken de lage genomen omdat hij loerde. Wel de brug gedaan, hij pakte verder echt super aan!! Paddenstoelen gingen ook top, evenals de piano. Vlak voor de paddenstoelen kwam mijn broertje me voorbij haha, ik heb echt veel gedraafd en gestapt.. Wil zijn beentjes wel heel houden. Bij het water hebben mijn broertje en ik allebei staan te draaien, daar gingen jut en jul niet in.

Ben echt trots op mijn 4-jarige paardje! Hij pakte heel erg fijn aan, en we hebben nog maar 1 training gehad. Ga van de winter/voorjaar dus lekker trainen, en het voorjaar echt crossen Lachen

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:14

myxlea schreef:
oef ik hoop dat het niet zo is... arme ynske, heeft ze er wat aan overgehouden? Nagelbijten / Gniffelen

Wat ik hoorde via de speakers: Sleutelbeen gebroken en een nacht in het ziekenhuis.

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:15

wat mooi zeg dat het zo goed ging Haha!.

Ik was euhm met inspringen gevallen en bij de eerste hindernis (ja die sukkel vond eng wat er náást de hindernis hing en ging nogal in protest ROFL)

die arme ynske toch.. Ach gut

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 21:18

Fijn dat ie zo goed aanpakte Annemieke!!
Ik kan ook niet wachten tot volgend jaar.. Ook lekker crossen Hyper!

Arme Ynske Ach gut

Weet iemand trouwens wie er bij de brug foto's aan het maken was? Lachen

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:19

Viefdepief, ik had je nog zien rijden, zag er super uit!
En bij de waterbak heb je het erg goed opgelost vonden wij,, vooral dat je nog even weer terug ging! volgende keer zeker weten in 1x:)
Laatst bijgewerkt door Sim op 13-10-08 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: gequote foto verwijderd; je mag geen foto's quoten

newton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:19

Vandaag leuk gereden,1 keer samen met mijn vriendin, ik op een paard van een kennisje en zij op mijn paard. Ze gingen als een speer en bij de 3e hindernis waren ze al niet meer in beeld.
Ditalles resulteerde in een zeer goede 3e plaats(was de 2e keer dat ze op mijn paard zat).
Zelf ergens achterin omdat ik wel heel erg rustig aan gedaan had.
2e keer alleen gestart met mijn andere paard dit ging op 1 weigering en 1 balk op de rabobank na helemaal super, ben dik tevreden en heel erg trots op mijn paardjes.

Tijdens het verkennen hebben we de val bij de brug gezien, weet eigenlijk niet eens wie het was. Paardje kwam in galop de brug op sprong erg ver en lande met de voorbenen bij de greppel erachter waardoor hij voorover viel en over het meisje heenrolde. Meisje is met ambulance afgevoerd en naar zeggen had ze haar arm uit de kom of haar sleutelbeen gebroken (wat nou waar is weet ik niet, ving het toevallig op).
Paardje had niets en hebben we mee teruggenomen naar de parkeerplaats.
Hopenlijk gaat het snel weer beter met haar, we hebben alleen haar zweep nog dus als iemand weet wie het is laat het even horen dan kunnen we die terugbezorgen.

Als er nog iemand nog foto;s heeft van nummer 48 Mandy Boske, 49 Marleen Middelkamp, 101 Mandy Boske houden we ons aanbevolen aangezien de fotograaf foto;s niet helemaal super waren van ons helaas.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:21

Ben ik ook wel benieuwd naar ja!

Vief, geeft niet dat je me niet gezien had hoor.
Gaan dan volgend jaar wel in de herkansing! Tong uitsteken

Ik snap nu echt niet dat er mensen zijn geweest, die de cross niet hebben gelopen.. Eigenlijk vind ik dat gewoon ontzettend gevaarlijk. Waren nog mensen die vroegen of die brug nou een afsprong was, en hoe je dat dan moest rijden.. en ze waren nog heel verbaasd dat ik wel gelopen had ook.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:25

Newton: Klinkt ook als een goed dagje Lachen

newton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:29

Ja ging erg leuk, was ook erg gezellig!!!
Leuke prijzen hadden ze overigens, een kipling horloge en 15 euro als derde prijs. Ze waren ook helemaal blij!!!
Hopenlijk heeft iedereen net zoveel plezier gehad als wij en zien we elkaar op de volgende cross!

newton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:36

@AnneMieKe_89 herken je gezicht ook ben je wel tegengekomen, jullie hebben wel een eindje gereden zeg om naar Broekelo te komen.

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:38

@Newton meisje zit bij mij op de ponyclub en is een vriendin van mij, ik weet niet waar je woont?

Klinkt voor jullie iig als een super leuke dag Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 21:39

Erik: Dankjewel Lachen Hoop inderdaad dat ze er nu wat van geleerd heeft!
Hoe heb je zelf gereden?

Annemieke: Ik kan daar ook echt niet bij
Als het nou allemaal huppeltjes waren.. Maar de afsprong en de paddenstoelenhindernis hadden ook zeker niet misstaan in een L cross. Daarnaast vind ik het toch ook wel een must om te weten hoe het met de bodemgesteldheid is!

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:40

Fijn dat iedereen lekker gereden heeft Lachen
Zelf heb ik ook super gereden...k was helemaal foutloos (voor t eerst!!! Haha!). Ik heb alleen laag over 1 gesprongen om tegelijk met mn zus eroverheen te kunnen voor de foto, die uiteindelijk heel vet is geworden Haha!
Uiteindelijk was ik zelfs nog 5de geworden, maar het duurde helaas nog erg lang voor de prijsuitreiking kwam dus dan zou k mn dansles missen waar k ook wel heen wou... Jammer genoeg dus geen prijs thuis maar k ben iig wel erg blij dat k gewoon 5de was Haha!

Edit: Oeps, stom foutje...dacht dat ik op mn eigen account zat maar dit is die van mn zus... Tong uitsteken Ik ben dus eigenlijk Isjtar Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Zephyr op 12-10-08 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:41

Vivan mooie ava Lovers
Die hindernis heb ik ook met winston gesprongen, ik was stiekem best trots op hem haha ROFL.

Ik zou dat ook niet kunnen hoor, je moet toch weten wat waar is en hoe en wat Nagelbijten / Gniffelen. De bodem vond ik af en toe best mul Ja

wat goe dzeg gefeliciteerd, wat leuk Haha!

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:44

Wat een geweldige cross! Heb het echt helemaal naar mn zin gehad! Haha!
Compliment aan de organisatie, alles klopte, van A tot Z.
Vond de hindernissen echt B cross waardig, wel jammer van de zware stukken in de bodem, maar in principe viel dat nog mee naar de zware regenval van vorige week.
Na het lopen van de cross smorgens had ik toch wel bij sommige hindernissen mijn twijfels, maar eenmaal onderweg pakte Kiappucci zo super aan dat ik toch maar besloten heb alle hoge te springen, resulteerde in een mooie foutloze rit! Pling
Was superblij, niet in de laatste plaats omdat we hem 5 jaar geleden echt voor de dood hebben weggehaald bij iemand, zwaar verwaarloosd dus.. 4,5 jaar later was hij pas weer waar hij moest zijn, en dat heeft hij vandaag laten zien in een super rit!
Vond de brug best wel pittig, maar ik was in een oogwenk beneden.. Bloos Meneer dacht er blijkbaar anders over! haha!
Wil het meisje wat van haar paard is gevallen en dr sleutelbeen heeft gebroken heel veel beterschap wensen, ongeluk zit in een klein hoekje..

Weet iemand toevallig of er nog meer fotos zijn gemaakt en waar die te zien zijn? De foto,s van de fotograaf heb ik al gezien en er daarvan 1 gekocht, hebben die mensen een eigen site trouwens??

Iemand dus toevallig nog fotos van nr: 76?? Cool

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:47

Ben ik ook wel benieuwd naar Zensation, ben na de cross naar huis gegaan dus nergens foto's van de fotograaf gezien maar ben wel erg benieuwd! dus als iemand weet of die ook ergens op een site staan..
verder super gereden iedereen zo te lezen! En ben wel blij dat mensen het als B cross bestempelen, ben trots op mn paard dat ze dat zomaar heeft gedaan en ook kan Knipoog

newton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:49

@ iedereen, heb inmiddels het adres van Ynske en zorg dat de zweep zo snel mogenlijk die kant opkomt.
de foto;s van de fotograaf komen op
www.fotowvd.nl
Wilco van Driessen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:50

Newton, is dat van allebei de dagen? Of alleen zondag?

lvdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:52

Ik zag idd nog iemand anders op Ynske's paard terugrijden!

De foto's die ik heb gemaakt zijn nu aan het laden op mijnalbum.nl, dus komen zo Knipoog

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:55

lvdv: oke toppie! ben benieuwd of ik nog te bespeuren val..

newton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:55

@nickeltje ja van beide dagen.
@lvdv ja dat was ik, eerst een stuk naast gelopen en omdat ik van hot naar her gestuurd werd in het bos er maar op gaan zitten om sneller terug te zijn bij de auto;s.

lvdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 22:03

Laatst bijgewerkt door Sim op 13-10-08 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: te veel aan foto's omgezet in links.