Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. (en eindelijk een aantal mensen ontmoet die ik alleen nog maar van hier kende..). Ik vond dat er een erg mooie cross stond voor de M. De rest van de routes heb ik niet zo grondig bekeken (muv van een paar B hindernissen waarvan ik dacht dat ik daar toch wel overheen durfde
). Madelene zal denk ik zelf wel een verslagje typen..
.

Citaat:De arts was er erg snel bij, of hij wel of niet kundig is kan ik niet beoordelen
. Renske: ook goed gecrosst maar jammer van dat ze je een hindernisfout hebben aangerekend zeg...
), alle pechvogels de aai over de bol.
). Zo kom je nog eens aan de praat met elkaar nietwaar?

Lielle schreef:Ik heb jou ook gezien Suus, op de driesprong achterin. Zag er strak uit
Paul, ik heb je gezien op hindernis 3, en later bij de finish.

)
. Drs begon heel lekker maar op een tijdes de rechtergalop explodeerde Pasjha toen ik op de hoefslag recht op een juryauto afreed
dat waren dus gelijk n paar pt minder en 1 jury heeft me hierop op de laatste onderdelen ook heel hard afgerekend. Maar goed, dat is Pasjha
hij had zoiets van doe maar rustig aan
Resultaat was dat ik in galop naar de startbox moest en toen gelijk door kon galloperen
Ik passeerde precies op tijd de startlijn en had dus n lekkere start. Cross ging best goed. Wel een paar vroege afstanden, maar geen twijfelaars. Weiinsprong ging lekker. Piano met punt ging lekker. De strobalen in het weiland waren echt super moeilijk! Ik kwam helaas weer wat groot over a en toen werd de wending nóg korter. We kwamen heel kort op b maar ik wilde erover, dus toen stapte Pasjha er maar over
Braaf peard
Opsprongetje, boompje, smalletje voor t water ging ook netjes. Het bergje af naar t water ging Pasjha weer n beetje té goed meekijken en dus gingen we geloof ik eigenlijk vanuit stap over t boompje t water in. Geen schoonheidsprijs maar goed
Na de amsterdamse muur dacht ik alleen dat we niet op groot voor de picknicktafel mochten uitkomen want die was toch best wel huge, gelukkig hadden we daar een mooie afstand. Foutloos gecrosst met wel wat tijdsoverschrijding.
Mega cool dus! Ben blij dat ik toch gestart ben ondanks t rotweer.