Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was vroeg wakker komt goed uit hahaha Irene2 schreef:marieke, ik heb je wel zien springen met koek en later de waterbak in zien gaan. wat een supergaaf beest, zelfs mn moeder was er weg van. en vond ook dat je ontzettend netjes de waterbak deed met alle begrip voor je paard. super!

Alleen een dullige stop op 2 
).
.
! Daarna toch braaf door over 2. Hindernis 3 sprong ze super. Heb bij hindernis 4 gekozen voor de linkse sprong en de waterbak ging ook fijn. Kwam wel na het water een galopsprong te ruim uit en had daardoor beetje vroeg afzet op de sprong na het water. Stuk langs de sloot en door het bos ging erg fijn, mooi tempo. Hindernis 11 ging ook goed en toen door naar 12ab. Ik had me voorgenomen om rechtdoor over de punt te gaan, maar net als bij hindernis 2 zat ze weer stom te loeren en moest ik haar erg aandrukken richting sprong. Ook gleed vlak ervoor nog mijn rechtervoet uit mijn beugel, waardoor ik dacht dat ik haar niet genoeg kon opsluiten. Omdat ik mijn beugel kwijt was en zij aan het loeren was, stonden we bijna stil. (Volgens mij konden ze dit geen weigering noemen en volgens mijn zus riepen ze ook om dat ik 'goed over hindernis 12'was). Dus toch op het laatste moment maar voor het alternatief gekozen, wat ze heel goed deed! 13 mooie afsprong, door naar 14, 15 ab kwam ze ruim uit voor B, maar sprong hem toch netjes met enorm veel kracht. En de laatste 4 sprongen ook helemaal fijn.
. Gelukkig trok ze op elke sprong (met uitzondering van 2 en 12) lekker aan en wilde ze erg graag
. Al met al tevreden en blij met mijn 2 winstpuntjes
. Dat betekent dat ik het NK ook mag rijden! 

)