De wedstrijd van de sgw-texel van 5 oktober is verplaatst naar zaterdag 11 oktober, mits de terreinomstandigheden goed genoeg zijn. Deelnemers kunnen zich opgeven voor de klassen B-paarden en B en L-pony's. Donderdagavond 9 oktober, om 22.00, valt de definitieve beslissing over het terrein, en dus over de sgw. De dressuurbanen en de springtuin worden, zo goed als zeker, verplaatst naar een ander terrein. Op www.sgwtexel.nl worden in de loop van de week de eventuele bijzonderheden geplaatst. Opgeven kan, ook voor deelnemers die zich niet opgegeven hadden voor 5 oktober, via sgw-texel@live.nl of via 06-36154967.
De weersvooruitzichten zijn nu dusdanig dat we er alle vertrouwen in hebben dan het aankomende zaterdag wel gaat lukken.
Goedemorgen. Zo heb de kliniek al gebelt. Kan pas volgende week maandag terecht, het zit helemaal vol. Zit nu ook met een probleem dat mijn vader geblesseerd op bed ligt dus die kan niet eens meer met de trailer rijden, anders had ik nog naar een andere kliniek gegaan. Maar ze hadden daar al met de tandarts gesproken, dus ze wisten al hoe of wat. Mag der maandag bij blijven en hij mag meteen daarna weer naar huis. Als mijn pa morge weer beetje levend is, kan ik nog proberen of ik een andere kliniek kan bellen maar dat was volgens bodegraven niet nodig. Ga nu maar even opschieten, moet zo naar school tot 6 uur. Lekker begin van de week
Vandaag blijft het ieder geval voor het grootste deel droog volgens de buienradar. Eindelijk, was die regen wel een beetje zat
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 06-10-08 08:20, in het totaal 2 keer bewerkt
@ texelse : echt super dat jullie er zoveel aan doen om het alsnog doorgang te laten vinden. Deze week zou het beter weer worden, dus ik denk dat alles een heel stuk aandroogt
Vief: Wat goed van jullie zeg! Gelijk een foutloos B parcours.
Ik heb gister meegedaan aan de tripalon. Werd georganiseerd door onze eigen vereniging, dus dan kan je niet achterblijven. Dressuur ging vanwege de weersomstandigheden niet door. Jury's konden met hun auto's het terrein niet opkomen. Mijn vader heeft de hele dag sleepactiviteiten gehad met de trekker. Ook om alle hindernisrechters uit het bos te slepen. Zelf heb ik een heerlijke rit gereden en ook fijn gesprongen. Alles foutloos en een 1ste plaats in de klasse L
Wat zonde van de SGW Texel, hopelijk kan het zaterdag doorgaan. Tientjeh; super zeg, gefeliciteerd! Ingrid: hopelijk merk je verschil nadat PD bij de tandarts is geweest. Snoekiej: mooie tekening! Netjes Mel! Luxet: mooie foto en een mooi resultaat las ik. Gefeliciteerd.
Ik ben naar Vasse geweest gister, verslagje staat in het Vasse topic. Ondanks de vele regen en harde wind was het leuk dagje en heerlijk gecrosst.
Goedemorgen, Ik zag hele leuke foto's voorbij komen van Vief, stoer hoor, meteen foutloos in de B springen! Luxket, gave foto! LL, heb je filmpje bekeken, hopelijk hebben jullie straks weer volop vertrouwen in het springen. Snoekiej, dat is een hele mooie tekening. Tientjeh, gefeliciteerd Ilse, jammer dat jullie nog niet wijzer zijn geworden door de mensen die belangstelling hebben voor Mars.
Eindelijk is het droog, ik zal later vandaag naar Undercover ben bang dat ik een zwembak aan tref, pffffff wat is er veel regen gevallen.
ik was gisteren ook op de tripalon in laren.. de dressuur was afgelast dus we moesten even wachten.. in de kantiene 1,5 uur met mijn vriend zitten koffie drinken.. toen was het zover om op te zadelen.. ik m'n paard uit de trailer gehaald om stiften in te draaien.. doet ze links achter heel krampachtig haar been omhoog.. keek ik naar de kogel en was iets vol maar niet extreem.. even gestapt en gedraaft niet kreupel. peesbeschermer om gedaan en toen was het misse boel.. ze wou er echt niet op lopen.. arm paard.. dus het was snel besloten, einde oefening en we konden weer naar huis.. ik baalde echt als een stekker.. dik een uur met de trailer naar laren gereden. 1.5 uur gewacht en dan kom je d'r achter dat ze een dikke kogel heeft.. ik had op stal nog even globaal gekeken en niks gezien.. doe ik eigenlijk altijd standaard maar blijkbaar niet goed genoeg opgelet.. Ik ga straks maar even kijken hoe het met d'r is even afspuiten met koud water denk ik.. gezondheid van het paard is natuurlijk wel het belangerijkste..
Volgens mij heb ik je nog gezien dan Marielle. Stonden jullie op het parkeerterrein vlakbij de wc wagen? Ik zag namelijk wel iemand waarvan het paard niets anders deed dan het been de hele tijd optrekken. Had je toevallig van die hoge BR achterbeschermers om?
Wat balen zeg Marielle Beterschap voor je paardje!
Mijn bus is altijd te laat.. Ben ik nog geen minuut te laat zie ik hem net voorbij mijn huis rijden... Kan ik nu een heel uur wachten.. Echt belachelijk dat dat ding maar 1x per uur komt.
Goeiemorgen! Ik baal echt als een stekker! Ik moest vandaag voor 2 uurtjes naar school. Alle fietsen hier zijn kapot, en die van mijn moeder mag ik niet lenen, dus ik moest met de bus. Heb er uiteindelijk bijna een uur over gedaan wat ik normaal in 15 min. fiets. Het eerste uur van de twee dus gemist, en de tweede stelde ook niets voor. De verbinding van hier naar mijn school is echt slecht!
Wow Texelse, echt super dat jullie het nog proberen door te laten gaan! Erg goed georganiseerd allemaal! Gefeliciteerd met de prijzen Tientjeh en Vief Jemig wat rot dat je paard een dikke kogel heeft Marielle! Hopen dat het meevalt
Jetske: mooie foto's! Vief: super zeg! Gefelicteerd met je eerste winstpuntjes met Woll! En leuke foto's! Snoekiej: mooie frontriem! En wat een gave tekening zeg!! Merel: leuke foto's van het strand! LL: jammer dat het vertrouwen een beetje weg is Luxket: mooie foto! Heleen: jeetje zeg! Gelukkig hebben jullie er niks aan over gehouden Tientjeh: super, gefeliciteerd! Marielle: jeetje balen zeg Jeetje die bussen ook allemaal... Balen Vief & Snoekiej
Had vandaag maar 3 uurtjes school. Gelukkig maar want voel me niet zo lekker. Ben echt super verkouden, alles zit vast en m'n ogen zijn helemaal dik... Hoop dat het morgen wat beter is, zie eruit alsof ik een week niet geslapen heb
nou ik ben weer opschool en behoorlijk ziek aan het worden.. Net krimhie rustig gereden en ga nu na de flat slapen.. morgen weer spring en dressuur concour op school
Mirthe, mijn moeder wordt geen 50, maar de moeder van mijn vriend haha mijn moeder is nog maar 42!
Ik dacht al, ze heeft toch bij mam op de ponyclub gereden, dan kan dat toch noooooooit Sorry
Tez en Luxet veel beterschap! Super dat Texel verplaatst is
Las ik nog iets met bussen, vanaf hier valt het ook niet te doen Oja Tientje gefeliciteerd! Echt enorm balen Marielle!
Nou, ik had op school vanmorgen mijn fiets ergens snel neergezet, mijn 'vaste' plekje was bezet. Kom ik vanmiddag uit school, fiets weg Ik overal zoeken, stuk roest stond nergens Komt een vriend van mij langs, jah misschien staat hij wel in het hok, daar staan alle fietsen die verkeerd geparkeerd ( ) stonden. Dus wij door de spleten kijken, stond hij daar &(*#@%... Nouja, mam opgebeld, die wilde mij niet halen, dus ik zou moeten wachten tot half 5 vanmiddag. Zegt die jongen (die gaat altijd met de bus en naar gym moet je fietsen dus zijn fiets staat standaard in het hok) ja ik kan die sleutel altijd krijgen. Ik al beetje pissig op hem want ik stond dus aan de telefoon te huilen . Nouja mijn fiets eruit gehaald, en toen met die jongen een stukje meegeweest, die moest toch een km langs mijn route lopen en hij wilde geen lift. Toen zo snel mogelijk naar huis. Nouja toen was ik bijna thuis (hoefde nog 'maar' 10 min) had ik dus zo'n breaker perzik (met zonnebloempitten ) en die pitten lust ik dus niet dus die spuug ik uit fietst er net een toffe jongen van een andere school achter mij die ik best wel leuk vind. Oepss Hij kon er wel om lachen. Toen samen verder gefietst Nouja genoeg pech/blunders vandaag
Iedereen heeft een boel beleefd zo te lezen. Wedstrijdegangers met winstpunten gefeliciteerd.
Vandaag naar school geweest, was een vrij normaal dagje. vanavond de paardjes even doen, Ben druk bezig met de onderlinge sgw voor zondag. Maar het gaat super .
Net paard van een vriendin geschoren... Ging super, alleen begon hij te zweten toen ik de praam op deed voor het hoofd.. Moet dus morgen ff terug om de borst even te scheren.. Zo na het ziekenhuis, schoonmoeders ligt in het ziekenhuis...
tientjeh: ja ik had hoge BR achter om.. en het klopt dat ze de hele tijd haar been omhoog deed..
De mensen waar ik mijn paard heb staan die dochter is dierenarts assistent en ze had even gekeken.. het leek erop dat ze een wondje heeft achter zit iets haar weg en wat dik, wat gaan ontsteken is.. als ie morgen nog dik is ga ik even naar haar kliniek toe en kijken ze het nog een keetje na en krijgt ze waarschijnlijk antibiotica..
Wij mochten een half uurtje eerder weg uit de les. Want hij had ons niks meer te vertellen deze les. Nou prima, scheelde mij weer want kon ik een bus van half uur eerder nemen. Heb 7 uur les, dus dat was wel fijn. Anders was ik pas kwart over 6 thuis gewees en nu half 6.
Ik ga nu even snel een hapje eten en dan naar les.