Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mijn moeder is nog maar 42!
toen was het zover om op te zadelen.. ik m'n paard uit de trailer gehaald om stiften in te draaien.. doet ze links achter heel krampachtig haar been omhoog..
keek ik naar de kogel en was iets vol maar niet extreem.. even gestapt en gedraaft niet kreupel. peesbeschermer om gedaan en toen was het misse boel.. ze wou er echt niet op lopen.. arm paard.. dus het was snel besloten, einde oefening en we konden weer naar huis..
ik baalde echt als een stekker..
dik een uur met de trailer naar laren gereden. 1.5 uur gewacht en dan kom je d'r achter dat ze een dikke kogel heeft.. ik had op stal nog even globaal gekeken en niks gezien.. doe ik eigenlijk altijd standaard maar blijkbaar niet goed genoeg opgelet..

Beterschap voor je paardje!
Echt belachelijk dat dat ding maar 1x per uur komt.

Gefelicteerd met je eerste winstpuntjes met Woll! En leuke foto's!
Rosalie123 schreef:Mirthe, mijn moeder wordt geen 50, maar de moeder van mijn vriend hahamijn moeder is nog maar 42!
Sorry
) stonden. Dus wij door de spleten kijken, stond hij daar &(*#@%... Nouja, mam opgebeld, die wilde mij niet halen, dus ik zou moeten wachten tot half 5 vanmiddag. Zegt die jongen (die gaat altijd met de bus en naar gym moet je fietsen dus zijn fiets staat standaard in het hok) ja ik kan die sleutel altijd krijgen. Ik al beetje pissig op hem want ik stond dus aan de telefoon te huilen
.
) en die pitten lust ik dus niet dus die spuug ik uit
fietst er net een toffe jongen van een andere school achter mij die ik best wel leuk vind. Oepss
.
.