Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Alleen heb ik niet zo heel veel behoefte om buiten in de zon te gaan zitten, dat heb ik van t weekend al genoeg gedaan. Ik was gister een andere meid die een paard van Madelene rijdt gaan helpen op wedstrijd. Ging best netjes voor de eerste keer. Maar oooow wat zijn die dagen lang als je zelf niet hoeft te rijden. Ik baalde nog extra hard toen ik het springparcours zag..
. Dus iedereen vroeg me gisteren vrolijk: 'He, je rijdt zelf toch ook mee???' 

! Het plezier straalt van de foto's af
. 

Jiska schreef:Dit weekend was het trainingsweekend voor de klasse Z en hoger van de belangenverening van Eventing. In werkerom was het. Was erg leuk en leerzaam...
Eerst op zaterdag een pittige dressuurles van Lucinda Fredericks. Even wennen zo in het Engels. Maar Ice liep erg fijn, ze wilde hem eerst opwaarts zien. Even weer omschakelen, maar ging best goed!
Daarna een grondwerk training van Martin Lips. Eerst op een volte vier hindernisjes springen. Lijkt simpel, is best lastig! Gelukkig bleef ice erg rustig. Daarna een lijntje van in-uitjes en een oxer op een galopsprong.
Savonds zijn we in utecht met zn allen uiteten geweest. Heb lekker wijntjes gedronken met Margo!! haha
Na het eten hadden we een Lezing van Eric van Breda over trainingsopbouw en werken naar een piekmoment.
Zondag eerst een springtraining van Martin. Daarna te paard naar het trainingsterein van Wendela in Ede. Daar hadden we een cross training van Lucinda. Erg pittig, en ook erg warm! Ice deed erg zn best en Lucinda was tevreden. Na de les hebben we voor onszelf wat water getraind. Hopen dat hij het onthoud voor de wedstrijd! haha
ze vroeg meteen naar zijn afstammeling en dacht dat het een duitsdressuurpaard was
!!Ze was erg tevreden over zijn dressuur. Wel vond ze hem heel sensibel en verteld ze me dat ik mijn voorbeen wat meer naar voren moest doen en zijn hoofd omhoog
maar dat bracht ze dan weer wel leuk. Belangrijkste commentaar :
. Ze vond Tino een moeilijk paard. Hij sprong goed, straalde kracht uit en galopeerde als een spinnetje
ook vond ze hem heel sensibel en moest ik hem nog meer met zijn hoofd bovenin rijden.

) En ik vond het 't leukste onderdeel van de dag. Heb wel mijn stuitje doorgereden, wàt een harde stoeltjes zeg!