marieketencate schreef:Paard wat je noemt ken ik niet, ken Martin Lips alleen met Writzmarc en Baby Face...
Baby Face is de moeder van Winsor, ook een oud crosspaard van hem. Is op verschillende kampioenschappen heel hoog geeindigd met Marcel Beukers en later aan Piet Wals verkocht. Hij leeft nog steeds en is nu een jaar of 27.
Marieke, het ergste van zo'n duik is dat alles meteen zo verwaarloosd is.
Simmie leuke foto's, ik heb een jaar of 6 terug daar voor het laatst getraind maar zag nog een hoop bekende hindernissen.
Gomir, lekker wedstrijd weekend gehad zo te lezen.
Ik ben vandaag ook naar Lisse geweest. Dressuur ging niet zo fijn op mijn hengstige merrie. Ze liep alleen maar te g**len op mijn been
Ik had evengoed nog 158 pt en stond iets van 7de.
Inspringen was bijna niet mogelijk in een loeizware bak. De paarden die langs gecrosst kwamen waren ook niet echt bevoordelijk voor de concentratie.
Springen ging niet heel fijn. Ze raakte 2 hindernissen heel licht aan => 2 schijtbalken.
Het starten vond ik een beetje amateuristisch, er was geen klok en ze vroegen via een portofoon of ik al kon starten.
Er liepen een hoop niet paardenmensen met kinderwagens ed in de cross. Die gingen ook niet zo lekker aan de kant dus heb ik het eerste stuk wat rustiger aan gereden. Na het water wel een fotograaf een snoekduik laten maken de bosjes in
Ik kwam 30 sec te laat binnen, maar wel weer foutloos gecrosst.
Ik had geen zin om te wachten op de uitslagen dus ik weet niet hoeveelste ik geworden ben.