maar verder ziet het er super uit!!
op naar de 200!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lauriston x Pilot is wel weer heel mooi
)
In de proef werd hij twee keer even lollig, maar verder was het een fijne proef. IK kon hem er eindelijk mooi doorheen houden en scherp voor het been houden. Punten waren om te huilen, snap er geen drol van en blijf dressuur een stomme bezigheid vinden
(149 en derde van onder
)
). Had een stop op het afsprongetje voor het water, hij ging echt uitgebreid alle mensen staan te bekijken
Daarna liep hij braaf door
(wel via de inloop ipv de afsprong)
Parcours was lekker kijkerig en het was ook nog haar eerste keer binnen. Ze sprong fijn, er zaten een paar hele kromme wendingen in en je moest heel vaak krap tussen een hindernis en de muur doorrijden, was wel rot. Kreeg een keer een 'stop' in het eerste rondje. Je moest heel krap tussen de vleugel van een hindernis en de muur door en dan bijna haaks op drie galopsprongen stond een oxer. Dat ging even niet(ze verschoot van die vleugel) en toen stonden we tegen de staander aangeparkeerd. Ben heel rustig opnieuw aangereden en toen ging het verder goed. Ze was wel wat kijkerig en kwam overal wat dicht onder, maar ze liep iig naar het eind 
Ze gaf niets om dat lintje aan haar hoofd. Zo grappig, het is echt een zeurpiet en met dat soort dingen is ze dan weer heel nuchter

Lielle schreef:ik ben bezig met een heleboel foto's, komen over een uurtje.
Muriel en Andrea proficiat. Gomir, klinkt ook als een goed rondje met Ot en proficiat met Cheeka!
Er komen dus ook foto's van onze 2,5 jarige schimmel![]()
Sim, daar was er bij ons in de les ook een afgevallen

miss_jumpy schreef:*o/* Jee, ik ben L+2!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
*o/*
Dan echt wel dikke bomen, ging wel weer super. Tot het water geen moeilijke sprongen meer. Bij het water wel veel twijfel op de eerste afsprong, maar (net) geen weigering. Wel zo het water in en goed naar de finish!!
)
marieketencate schreef:Paard wat je noemt ken ik niet, ken Martin Lips alleen met Writzmarc en Baby Face...
Ik had evengoed nog 158 pt en stond iets van 7de.

Lielle schreef:
Sim, nee niet echt. Jij wel dus? Staat toch hopelijk wel op de foto (heb nog niet gekeken)

Hij liep nu ook echt vol vertrouwen de bocht om(en die waren er genoeg
).