! Ik heb helaas geen chauffeur om op les te geraken... Ook goed van je eindwerk! Veel succes nog daarmee! Komt wel goed
!Vandaag hebben we het veulen naar de opfok gedaan. Hij was super flink! Echt een lief braaf ding
. En dan ineens een bezoekje aan mn 2j gebracht die bijna 3 wordt. Viel me reuze mee! Ben al ff in een paardendip, maar had nu wel zin om er volgend jaar met die 3j in te vliegen (als hij braag is tenminste). Hij is nu al echt paard ook. Zou een 4j kunnen zijn. Enkel zn hoof en uitdrukking verraden hoe jong hij is!
Ga de 6j trouwens weer weghalen uit het waasland... hij stond er echt goed qua stal en ik hoop ooit wel terug te keren maar het was minder praktisch dan gedacht... we kunnen ook minder snel verhuizen dan gepland en mn vriend heeft het super druk met zijn werk. Dus de 6j gaat terug naar mn ouders in de buurt. Kanmn papa terug met mij rondrijden en geraak ik eindelijk eens terug op wedstrijd, les en buitenrit!
Hij vroeg wanneer ik weer op wedstrijd ging, en ik vertelde dat ik twijfelde om in januari weer de A6 te starten. Ik gebruik de protocols als huiswerk en rij eigenlijk niet om te winnen. Vond hij de ideale insteek en zei "gewoon doen, alles wat je uit die ervaringen kan leren is meegenomen, zelfs al rij je geen 50%". Toch wel een contrast als je van andere hoort dat hun lesgever zegt "je gaat niet op wedstrijd voor je winstpunten kan rijden".
.
.
Zo'n goeie ouderwetse rechtoe rechtaan hoge neusriem blijft bij de meeste paarden toch het mooiste (al is deze wel heel breed).
...
.
Ben al hele avond bezig met encoderen van de meetresultaten voor mijn eindwerk. Een klein stukje gaat over gebruikte medicatie zoals antidepressiva, antipsychotica, sedativa en pijnmedicatie etc. Per deelnemer hadden we alle medicatie op een lijstje gezet en dan nadien aangeduid onder welke groep het hoorde. Alleen was dat niet volledig afgewerkt, dus moest ik dat nog doen.
Ze is deels verwrongen :/. Proberen of ik geen van kan gebruiken van iemand anders want anders wordt dat eventjes niet rijden