Daar was ook super weer
En verder veel gedaan: kajakken, kaart/kompas(lopen 6 uur door de bergen), mountainbiken 30 km door de bergen, en klimmen/tokkelen/abseilen. En de eerste nacht hebben we onder een zeil geslapen en eten gemaakt op een kamp vuur
Dus kwam vrijdag gesloopt thuis.
Zaterdag springwedstrijd gehad. Eerste x L tussen de paarden. Maar dat ging top. Foutloos en nog een 7e prijs. Was wel leuk, veel bekende hier uit de regio ruiters stonden er naast met prijsuitreiking en waren wel benieuwd wie ik was. En toen kreeg ik nog een compliment dat heel netjes was wat ik had gedaan.
Op naar de volgende wedstrijd
Verder goed druk met school, paardje en me vriendje. Al gaat hij overal mee naar toe zowat, haha. Crosswedstrijd, trainingen noem maar op dus dat is super leuk en handig!
** Gaat proberen wat mee te lezen weer! **

. Had ik niet verwacht maar gelukkig is de da de expert en ik niet.

Heel erg lang op de anwb gewacht en toen bleek er eigenlijk niets aan de hand te zijn, oepsie. Was een stekkertje in de motor waar vuil tussen zat waardoor er een storing ontstond. Ik hoefde toen niet meer naar Arnhem en was lekker op tijd thuis (zou anders pas na 10u thuis zijn) Heb nu even lekker op Yentil gereden in het zonnetje, poowny was helemaal blij en opgefokt

met een normering van 0,9 sta ik gewoon een 7 gemiddeld!
. Ik wil beginnen voor mijn rijbewijs, en wil morgen starten met rijlessen
. Zit nu allemaal rijscholen in de buurt op te zoeken, maar ik ben bij verre familie denk ik het goedkoopst uit. 35 per les, en paketten zelfs nog voordeliger. Rijschool waar mijn pap, mam, oom en tantes hebben gelest en ik zelf mijn scooterexamen heb gedaan, is me te duur

Scriptiecijfer terug. Ze vinden het niet voldoende. Ik ben te beknopt, ze willen wat grotere hoofdstukken.. grr! ik dacht hier juist goed aan gedaan te hebben om niet teveel af te dwalen van het onderwerp, maar zij willen veel details blijkbaar. hopelijk is het niet van invloed op mijn afstuderen in juni.
En super van je examen! Volgens mij had ik voor bijna al mijn examens onvoldoendes destijds
Morgen eens wat hindernisjes bouwen.