Joki: fijn dat Ferosse vandaag goed aanpakte. Eef: heeft een sloot in het parcours vandaag! Gelukkig leverde het geen problemen op. Jammer van je pechbalkje. Mooi foto hoor! Corien: gaat weer stappen!!! Veel plezier. Vief: Wol heeft dus weer nieuwe nikes. Succes nog met het verhuisproject. Caro: heeft lekker geshopt in duitsland. Mistid: leuk weer een nieuw projectje op stal. Evony: naar die coolboots heb ik ook al eens gekeken. Maar mijn moeder heeft zoiets zelf gefabriceerd en die voldoen eigenlijk net zo goed. Noor: wilde het hardlopen een beetje? Mootje: ziet er goed uit!
Ik moet deze en volgende week de kat van de buren verzorgen. Normaal staat het beest meteen voor de deur zodra hij me hoort om naar binnen te gaan 's avonds. Nu was er geen kat te zien. Ik nog geroepen, maar niets. Ik hoop toch dat hij er zometeen wel is en dat hij dus niet onder een auto gelopen is.
Mo; economisch komt niet in zijn woordenboek voor. Hij is voorzichtig zat en dat voor een crosspaard. Sussie, dat soort dingen gebeuren altijd als mensen op vakantie zijn! Hopelijk vind je de kat snel terug.
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-11 19:56
Mootje schreef:
Margreet, Krijgt Sim een kwakkie van jou
Ja Mootje en Nee Mootje, je mag niet verder vragen!
Hebben net iets hilarisch gezien, maar dat verteld Noor wel.
Sim
Geplaatst: 29-07-11 19:59
Kan niet wachten op mijn kwakje.
MargreetW schreef:
Hebben net iets hilarisch gezien, maar dat verteld Noor wel.
Laatst bijgewerkt door Sim op 29-07-11 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Soof: Gezellig dat je mee komt kletsen! Eef: Mooie foto! Had je L of M gestart? Mootje: Dat ziet er wel ernstig lekker uit!
Ik ben druk aan het verzinnen voor een toetje voor zondag avond. Die moet ik nl meenemen. Denk dat ik maar pana cotta maak. Die valt altijd goed
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-11 20:11
Ik had eerst iets anders geschreven Sim, en met backspace wat verwijderd, wat getypt en toen moest in heeeel nodig te p**sen, en tja. Maar ik was vanavond even Annelies en had sjans met een Frans paard!
Dat paard van Arja staat al een tijdje te koop, Noortje had er ook nog heel even belangstelling voor. Ze vroeg er toen niet zoveel en wordt/is ingereden door Teddy Wiedeler. Maar ja dan moest Jer weg en dat gebeurt (nog) niet.
Ik vind die bruin met grijze vloer ook het mooiste Noor. Welkom Sophia, gelukkig kan je het nog navertellen! Fijn Eef dat Caap helemaal niet naar de sloot keek. Succes morgen op de regio Corien! De kat alweer gevonden Sussie?
Fijn dat de kat weer terecht is! Bij mijn buren verzorgde ik ook de kat als zij op vakantie waren. Slimme beesten, want dag twee hing hij al bij ons in de hordeur
EvelienH
Geplaatst: 29-07-11 21:23
Lau en Corien, dit was M. Het stond goed aan de maat maar onder Caap lijkt het net een B hindernis. Sussie, gelukkig is de kat terecht!
Corien: dat is ook een goede grap van die kat Mootje: de kat van de buren blijft eigenlijk altijd in hun tuin of net er buiten. Hij steekt dus geen weiland over om bij ons de tuin in de komen. Evelien: caap springt er inderdaad ruig overheen.
Sussie fijn dat de kat terecht is Leuk paard Sim Wat springt Caap enorm Evelien
_Noor
Geplaatst: 29-07-11 21:46
_Sim_ schreef:
Goede reden Margreet.
Vind het echt een gaaf paard, zie 'm net pas voor het eerst op ES.
Dit paard heb ik hier inderdaad al eens gepost Hij is onder het zadel wel héél erg leuk. Hij is overigens niet ingereden door Teddy Wiedeler hoor moesje, hij staat daar alleen op stal. Maar potverdorie.... hij is wel erg knap...Zo mag KJ wel uitgroeien
Mooie foto Evelien!
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-11 22:00
Ow, verkeerd begrepen dan. Maar hij zou daar toch beleerd worden? Dat had ik tenminste begrepen. Zwaai, zwaai, ik ga naar bed.