hindernisjury bij de waterbak is ook niet de eenvoudigste klus Evony!! Daar proberen wij altijd een officiële springjury met crosservaring neer te zetten.
Texelse: dat is opzich ook verstandig inderdaad, ik stond daar met henrike (dochter van de parcoursbouwer) wij hebben alle 2 genoeg ervaring in de cross en zijn alle 2 niet op ons mondje gevallen (met opgestoken middelvingers als gevolg, beeeeeetje sneu ) We hadden 1 protest en 1 uuh bijzondere actie van ellen kloos die aan het ligt is gekomen, en nog ouders die even kwamen discussiëren over hun kroost maar na een goede uitleg van ons het er bij lieten.
texelse
Geplaatst: 18-04-11 09:36
Met 2 man bij de waterbak is, i.m.o. een must. Bij ons staat er een schrijfster bij, en dus een officiële jury. Maar jullie zijn samen een "pittig stel", en zo'n opgestoken middelvinger is niet leuk, maar ik kan me niet voorstellen dat een van jullie beiden daar wakker van ligt.
Laatst bijgewerkt door texelse op 18-04-11 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt
hahaha dat klopt zeker! Wij stonden er zaterdag met zn drieën en gister met zn vieren. We hadden in totaal 4 vallen, wat mij er toe besloot om ook echt maar een AJ te gaan aanschaffen Al hebben de meeste mensen hem wel te strak en het rugnummer er dan te strak over want we moesten ze echt uit die dingen bevrijden want ze kregen geen lucht meer.
Eef_Bam
Geplaatst: 18-04-11 09:38
De foto's zijn gaaf Evony, leuk dat je daar tijd voor hebt genomen naast je baantje als hindernisjury ! Wel aparte actie van die middelvingerinderdaad. Even spammen met jouw gave foto's :
Mijn hoofd , ik riep hier Op! geloof ik :
bvw
Geplaatst: 18-04-11 09:40
en gister heb ik toezicht gehouden op de hindernis jury´s bij de waterbak en ze deden het super
Ik ben ook heel benieuwd naar foto's! Heb van mij al wat gezien van het springen, maar jemig wat is mijn beenhouding slecht
Edit: Evie gave foto's Hoe laat waren jullie gister eigenlijk thuis?
Laatst bijgewerkt door bvw op 18-04-11 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuke foto's allemaal! Evony je hebt ook leuke foto's van mij gemaakt! Ik spreek wel aan, maar dan moet ik zeker weten dat het een bokker is. Ponyparadijs dus aangesproken zaterdag!
W met zijn pretbek.
bvw
Geplaatst: 18-04-11 09:59
texelse schreef:
't is maar een momentopname bvw! Een filmpje zegt meer.
Dat komt vast wel goed Bianca, kan zijn dat je op die sprongen net wat uit balans werd gegooid? Ik schrok meer van de foto's van degene die direct na jou reed !
@ texelse dat er 1 iemand met een stop binnen de tijd is in WB vind ik heel apart. Dan wil ik niet weten hoe die door de cross is gegaan.
Leuke foto's alllemaal. Ik heb mijzelf net gespot bij de foto's van Evony en Maaike de Vries. Ik heb spierpijn. Mijn rug is niet blij met mij maar gelukkig vanmiddag naar de fysio. Nu gaan we aan de BOA studie dus ik verban mijzelf even van Bokt.
texelse
Geplaatst: 18-04-11 10:27
Mijn idee Caro
Evony
Geplaatst: 18-04-11 10:29
dan moet je idd behoorlijk tempo hebben gereden! Ik rij trouwens altijd buiten de tijd zowat maar goed met Beat is tijd natuurlijk ook nog niet het belangrijkste alleen de eerste cross in heino was ik binnen de tijd, snap nog steeds niet hoe xD
Was je eigenlijk eerder gestopt met Hetje, Lau? Of wel uit kunnen rijden? Succes Caro!
Eef_Bam
Geplaatst: 18-04-11 10:31
Echt balen dat het zo bang was Lau .
muts_marijke
Geplaatst: 18-04-11 10:42
Goeiemoggel!
Ik ben zo vrolijk vanmorgen lekker tot kwart voor 9 geslapen, de hond naar de kapper gebracht en kom ik thuis heeft Geert lekker broodjes van de bakker gehaald met lekkere gebraden beenham Jongens ik heb nog steeds de liefste
@ Benthe wat een mooie combinatie ben jij met Anoes, @ Texelse Geert gaat altijd heel hard. Ula wil ook niet langzamer. Maar ze loopt zich zelf niet voorbij. Dus dat scheelt. Je zou ze voor de grap eens moeten zien dan snap je waarom ze de tijd halen. Rowo is ook een hele leuke meid he!
zo ol vanmorgen al gelongeerd gewoon even lekker aan halster. hij was toch iets stijfjes achter maar naar 3-4 rondjes galoperen ging het wel weer goed. filmpje van gister is aan het uploaden wat niet op schiet
uhm een weigering en dan in de tijd rijden. dan ga je echt giga hard volgens mij hoor. Ik ga ook even foto's zoeken op internet
Benthe en anoes wat een leuke combi. hopelijk gaat bay het ook ooit zo doen.