[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sussie85

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:57

goedemorgen!

De voorspelde onweersbuien zijn volgens het weerbericht van vanochtend al een stuk minder. Ze zeggen nu dat er vanavond een enkel buitje kan vallen. Dus hopelijk valt het mee!
Marije en snoekiej: heel veel succes vandaag met de examens!
Vief: heeft weer lekker gefeest zo te lezen! Armin is inderdaad ook wel erg gaaf!
JN: jammer zeg van de bodeminspectie. Maar toch nog gefeliciteerd met je foutloze basisparcours!

Ik moest vanochtend om 9u lesgeven. Begin ik met de les en na 10 minuten laat ik de combinatie aandraven. Loopt het paard net niet helemaal regelmatig. De andere kant op laten draven: nog iets meer onregelmatig. Einde les dus, helaas. Best wel balen!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:15

Goeiemorrrrrgen!! :D

@Benthe: Ik hoop deze week en anders volgende week en dan hoop ik ook dat de zadelpasser al snel kan om het zadel af te leveren en te passen etc, ze komt uit NH en zit altijd al wel vol, dus ik probeerde twee weken terug maar vast een afspraak te maken, heeft weinig zin natuurlijk als je niet weet wanneer het zadel komt :o .. maarja het heeft nu lang genoeg geduurt :)) .
@Sussie: Balen dat het paardje niet helemaal lekker liep, hoop paarden die een beetje in een dip zitten met hun voeten/benen zo te lezen :(:)

Succes mensen die examens hebben, nog even doorzetten!! Ik ga duimen voor jullie!! +:)+

Kreeg een sms van de stal eigenaresse die Wolin buiten zet: "Wolin was niet te houden, ging in volle galop er vandoor"
Wo voelt zich duidelijk beter :)) !!

Ik heb een schoolbankendag, ik heb geloof ik van alles moeten maken, maar heb er niet meer aan gedacht, nog maar even snel kijken hoe of wat.. :roll:

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:23

WL, wie komt er dan precies bij jou?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:27

Esther Groen van Green Distance, ben erg blij met de keuze dat ik haar heb laten komen :j .

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:40

Doet zij ook springzadeltjes aanmeten, of alleen de voorbeelden die ze op haar site noemt?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:47

Ik geloof de zadels die ze op haar site heeft staan, anders moet je haar even mailen als je vragen hebt.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:53

Scum schreef:
Nu je het zegt, ik heb LZ hier al enige tijd niet gezien.

inderdaad scum en ik heb zeker geen indruk gehad dat het niet goed ging ?? omdat iemand al opperde dat armani streken begon te krijgen dat ze er wat bang van zou zijn. Hopelijk komt ze snel eens langs om zelf een en ander toe te lichten.?? Elk jong paard krijgt zijn puberteit natuurlijk, maar dacht dat Ilse toch wel aardig kon rijden.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:13

Eshter doet alleen zadels zoals op de site. Woont in Heelsum.
Heeft niet echt springzadels. www.greendistance.nl

Ander goed alternatief is Ninon Schutte. Die maakt ook zelf zadels. Zowel dressuur, springen als cross. www.zadelatelier.nl

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:37

Middag :wave:

Lotte: Fijn dat Wolin weer de oude is :)
Floor: Kan ik me voorstellen :D Vond het ook wel bijzonder. Het is een gratis event en dan komt Armin gewoon 3 uur draaien :#

Na even een klein uurtje matrashangen op het dak met een kopje koffie is het nu weer tijd om hard aan de slag te gaan :)
Heb een mooie things-to-do-list gemaakt, waar nog flink in gestreept mag gaan worden :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:04

Hallo iedereen!

Ik ben ook weer terug van een weekend feesten!
Het was echt supper gezellig en ik heb ook nog bokkers gemeet :D
Het racen ging ook nog goed en we hadden mooi weer, een geweldig weekend dus! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:11

Bianca :D Een heuse boktmeeting in de Hoeve.... Leuk je gemeet te hebben. En dat op een zomerfeest.

Ik zal vnvd ff bijlezen :j

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:12

Ja was grappig zo'n meeting op het zomerfeest van de Hoeve! :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:08

Bianca; was idd errug leuk :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 18:12

Goedenavond!
Examens vandaag gingen best wel goed :D

Balen Benthe, maar gelukkig was het in de barrage en niet in je klassiek! Nog last ervan?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:26

SGW-ers dronken op het zomerfeest dus :D

Bedankt voor de complimenten over de crossfoto!
Wat betreft zijn voeten, ik heb het zaterdag voorzichtig geprobeerd in de bak, toen liep hij goed. Dus ik ben gisteren wel gegaan, ik merk het gauw genoeg aan hem als hij nog wat gevoelig is. Het is nogal een watje, dus ik merk het gelijk :D
Vandaag en morgen krijgt hij weer even vrij om toch verder te kunnen herstellen. Ik vond hem gisteravond toch weer iets korter lopen op straat.
Zijn hoeven zijn in ieder geval gisteren niet verder gescheurd, dus daar ben ik erg blij mee!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:29

Vief; Klinkt wel gezellig zoo! :D
Heleen;mooie foto! :)

Iedereen nog succes met de examens!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:35

Snoekiej schreef:
Goedenavond!
Examens vandaag gingen best wel goed :D

Balen Benthe, maar gelukkig was het in de barrage en niet in je klassiek! Nog last ervan?

Mijn economie ging ook prima (voor mijn doen :o); tussen een 5.2 en een 7.2.
Waar had jij je cijfer tussen zitten?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 18:51

Geen idee, maar ik heb iig ruim over de helft van de punten gehaald. Vorige week bij Biologie en Geschiedenis niet helaas. Nu alleen nog Duits, Engels en Frans!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:54

Goedendag, Kreeg van sommige al een pb hoe en wat met Armani, zal het even uitleggen.

Armani heeft een poosje gehad dat die door de teugel heen sprong, hiervoor heeft er iemand opgezeten en daarna ging het weer goed. Poosje later begon die weer, en had die door dat ik bang werd, ik heb 5 jaar terug een ongeluk gehad met een steigerend paard en daardoor ben ik erg bang geworden als ze van voren omhoog gaan om beginnen te springen. Mensen zeiden tegen mij, ach Ilse je kan toch aardig rijden dit moet je kunnen, maar helaas mijn angst is te groot om hem door te pakken en ik werd steeds banger, en Armani had het steeds meer door. Het door een ander laten opknappen zag ik niet zitten, omdat die het bij mij weet. Nu rijd een vriend van mij erop heeft hem aangepakt en dit gaat erg goed nu. Maar mijn vertrouwen is compleet weg, heb dus besloten om hem te verkopen. en wil graag een ouder paard weer. Nu weet iedereen hoe het zit. Met Armani is niks mis, maar mijn angst is te groot.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:24

Ilse: Jeetje wat jammer dat vertrouwen weg is :(:) . Vond jullie een super leuk stel samen :)). Hoop dat je weer een leuk ouder paardje terug vind en dat je weer lekker met vertrouwen kan rijden.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:38

Ilse: jammer dat je je vertrouwen kwijt bent.. Hopelijk vind je snel weer een ander paard waar je lekker mee kunt gaan rijden :).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:49

Jeetje Ilse, wat onwijs balen. Het ging zo lekker met jullie... Ik heb hetzelfde probleem ook gehad met Zetje, maar gelukkig had ik wel zoveel vertrouwen dat het me zelf is gelukt. Hopelijk vind je snel een leuk paardje weer. Echt jammer, Armani was echt leuk :j

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:51

Kan iemand mij helpen aan wat online-kranten site's, waar je goede artikels op kan vinden?
Moet namelijk voor school nogal wat artikels opzoeken, over bevolkingsevolutie enzovoort. :)

@ Ilse; Vind het wel erg voor je, het leek helemaal goed te komen,
vind je onderschrift eigenlijk wel heel mooi, het zegt precies wat je voelt.
Maar ik ben zeker dat het met een wat ouder paard helemaal goed komt :D
Al iets op het oog?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:55

Wat vervelend LZ!
Sterkte met je beslissing. Ik hoop dat je weer een leuk paard terug vindt.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:20

Net lekker beide paarden ff rondgeslingert.. Kan ik er morgen weer met een gerust hart op :D

LZ; wat ontzettend jammer zeg, hopelijk vind je snel een fijne baas voor Armani en een fijn paard voor jezelf weer :j