Jetske_ schreef:oeh mooie frontriem hoor!
wat een leuke foto's Clairelekker ritje zo te zien.
Jij hebt ook leuke foto's geplaatst!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jetske_ schreef:oeh mooie frontriem hoor!
wat een leuke foto's Clairelekker ritje zo te zien.

Hebbie ook een filmpje?
Nou kon ik hem toen niet goed doordrukken omdat het een B parcours was ... ehhh, dat is heel hoog en breed als je ze vanuit stilstand wilt springen
Ben bij H8 v/d 10 gekomen toen we eruit moesten. Ik snapte er die dag helemaal niets van iig, hij trok gewoon helemaal niet op de hindernissen aan 
De 1e hindernissen gingen al heel stroef, bij de 3e stopte die .... tja, toen heeft ie voor en op die hindernis een paar klapjes a-la Wim Bonhof gehad, nog eentje op de volgende en toen was het over. Niet het meest charmante rondje, maar hij liep weer ongeveer.
) ... ik zou dat zelf ook doen, ware het niet dat ik weet dat ie het 2e rondje gewoon voorwaarts is.
Op de film lijkt het voor Bandit maar huppeltjes, dus dat is mijn scheve interpretatie. N.a.v. dit rondje zou ik zeggen dat ie nog met wat meer rust moet gaan springen ... en dat komt met km-ers maken neem ik aan?
... maar daar schemert iig door dat ie het ook leuk vind en daar ben ik wel bij om. Want n.a.v. m'n vorige wedstrijd en het 1e rondje gister begon ik daar erg aan te twijfelen.

Zal denk ik ook nog wat uitproberen zijn. Als jij er straks weer voor de volle 100% in gelooft, hupsen jullie zo weer lekker rond 
Zal wel een oplossing voor zijn en heb ook al wat naar converters zitten zoeken, maar de bestandjes zijn of niet veilig of ze converteren maar 20% ofzo.. Beetje jammer dus 

. Onze eigen hond is een Engelse Springer Spaniel. Zal zo nog even een fotootje van hem plaatsen.

Hopelijk doet ie weer een beetje normaal de volgende keer. Hij kan het iig makkelijk!

Hij is geloof ik nog niet af.
Knap!

. Ze maakte na de brug een gekke sprong, zag 'm niet aankomen, waardoor ik een soort van :"Waaaaoooooooooww" eruit gooide. Amusement voor de fietsers zeg maar
. Nu maar duimen dat de smid ZSM plek heeft.
Het zat niet mee.