[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Merel_Claire

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:35

Jetske_ schreef:
oeh mooie frontriem hoor!

wat een leuke foto's Claire Ja lekker ritje zo te zien.

Jij hebt ook leuke foto's geplaatst!!!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:45

mooie piccies Jetske Lachen

@ Claire ... machtige foto's Haha!
@ Vief ... SUPER van Wol z'n B debuut Go jij! Go jij! Hebbie ook een filmpje?

Ik ben gistermiddag op oefenparcours geweest ... was ook wel nodig want meneer heeft sinds de laatste wedstrijd de nieuwe nare aangewoonheid dat weigeren wel een grappig idee is Hamer Nou kon ik hem toen niet goed doordrukken omdat het een B parcours was ... ehhh, dat is heel hoog en breed als je ze vanuit stilstand wilt springen Bloos Ben bij H8 v/d 10 gekomen toen we eruit moesten. Ik snapte er die dag helemaal niets van iig, hij trok gewoon helemaal niet op de hindernissen aan No Cheer

Gister begonnen met BB parcoursje ... had me van te voren al voor genomen om hem deze keer eens o z'n flikker te geven als die weer zou weigeren. Hiervoor nooit gedaan omdat ik graag wil dat ie zelf over gaat en niet dat ik hem erover moet slaan Lachen De 1e hindernissen gingen al heel stroef, bij de 3e stopte die .... tja, toen heeft ie voor en op die hindernis een paar klapjes a-la Wim Bonhof gehad, nog eentje op de volgende en toen was het over. Niet het meest charmante rondje, maar hij liep weer ongeveer.

Ik wilde daarna een B rondje doen, de mensen langs de kant verklaarden me praktisch voor gek (je vangt echt van alles op als je iemand langs de kant hebt staan filmen Tong uitsteken ) ... ik zou dat zelf ook doen, ware het niet dat ik weet dat ie het 2e rondje gewoon voorwaarts is.

B rondje ging toen op zich goed, wel 3 balken omdat ie .. totaal het tegenovergestelde v/h 1e rondje ... te gehaast/gejaagd ging. Maar hij trok er nu weer op aan ... en ik scheet 3 kleuren van die hoge oxers Bloos Op de film lijkt het voor Bandit maar huppeltjes, dus dat is mijn scheve interpretatie. N.a.v. dit rondje zou ik zeggen dat ie nog met wat meer rust moet gaan springen ... en dat komt met km-ers maken neem ik aan?
Kan trouwens best zijn dat als ik nog een 3e rondje had gemaakt dat het dan helemaal goed was geweest, niet geprobeerd.

Ik durf iig nog niet (weer) direct met een B rondje te beginnen, hijs echt zo ontzettend terughoudend dan. 2e rondje is er niets meer aan de hand, terwijl ik er tussendoor niet bijzonders doe (stappen en mss nog paar keer het inspringhindernisje). Apart beest.

Heb het B rondje op film, begint bij H3. Wat ik wel heel leuk vond was dat ie op een gegeven ogenblik die H3 vanaf de verkeerde kant wilde springen, kon 'm er maar net voor weg trekken Bloos ... maar daar schemert iig door dat ie het ook leuk vind en daar ben ik wel bij om. Want n.a.v. m'n vorige wedstrijd en het 1e rondje gister begon ik daar erg aan te twijfelen.

Oh ja, m'n eigen zit is under construction Bloos
http://www.youtube.com/watch?v=YgYCbtbWHcw

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 16:58

Snoek: Chique frontriem Vingers aflikken

Merel: Gaaf dat je toch nog lekker op het strand hebt kunnen rijden!! Mooie foto's.
Die met jullie hondje is ook echt leuk Haha!

LL: Wat jammer dat het vertrouwen een beetje weg is bij Bandit en je zelf nu ook wat twijfels hebt. Denk ook zeker dat hij het leuk vindt. Hij kan het iig zeker Lachen Zal denk ik ook nog wat uitproberen zijn. Als jij er straks weer voor de volle 100% in gelooft, hupsen jullie zo weer lekker rond Ja

Ik heb wel een filmpje. Mijn vader heeft een nieuwe (wat compactere camera) maar die slaat de filmpjes dus op als een .mov bestandje.. Waar ik nu niks mee kan Scheve mond Zal wel een oplossing voor zijn en heb ook al wat naar converters zitten zoeken, maar de bestandjes zijn of niet veilig of ze converteren maar 20% ofzo.. Beetje jammer dus Boos!

Heb wel wat stills.. maar ook die zijn niet echt duidelijk en het leek zo'n leuk toestelletje Nagelbijten / Gniffelen

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/2-26.jpg
BB - De eerste hindernis

Afbeelding
Of nouja huppels zijn het meer Haha!

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/6-16.jpg

Afbeelding

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/5-17.jpg

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:12

Vief: ziet er goed uit hoor!
Het hondje op de foto is van mijn ouders. Ze is heel klein en heel erg brutaal. Ze wilde constant met Merel spelen.
Toch dapper voor zo'n klein beestje Haha! . Onze eigen hond is een Engelse Springer Spaniel. Zal zo nog even een fotootje van hem plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Merel_Claire op 05-10-08 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:14

ziet er fijn uit vief... ze heb er plezier in zo te zien Tong uitsteken

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:18

Meet Rebbel Cool

Afbeelding

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:21

Afbeelding

hindernis 13 gister houten wal op klein heuveltje

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:29

Dat moet een lekker ritje geweest zijn Claire Lachen
Oh oh, Bandit doet zijn naam dus eer aan Nagelbijten / Gniffelen Hopelijk doet ie weer een beetje normaal de volgende keer. Hij kan het iig makkelijk!
Leuke foto's Vief! Je geeft netjes mee op die laatste foto zeg! Ze maakt best wel een wapper!
Mooie foto Luxtet!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:46

claire: mooie foto;s, heerlijk het strand Haha!
vief: gefeliciteerd met je winstpunten Haha!
luxket: mooie foto!

Heb Armani vandaag gereden op de manege, die ging goed Haha!
Mars waren vanmorgen die mensen voor, die een paar week geleden er ook waren, en we zijn nog niks wijzer maargoed.

wat een pokkeweer zeg. brrr

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:08

wat een leuke foto's allemaal Lachen

Ik heb zo'n zin in mijn crossdebuut volgende week. Maar hoorde net dat het misschien afgelast wordt Verdrietig

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:22

@ Vief; Het gaat al een stukkie beter! Vandaag nog maar eens schoongemaakt en het ziet er al beter uit! Lachen
@ Lz; Fijn dat Armani zo braaf was! Knipoog
@ LL; Jammer dat Bandit soms een beetje vervelend is..
@ Claire; strandfoto's zien er lekker uit! Tong uitsteken
@ Fyn; jammer dat de cross misschien wordt afgelast, maar het is toch fijner om je debuut vol vertrouwen in goede omstandigheden te rijden! Knipoog
Zag nog heel veel mooie foto's!
Wel balen van de texel-gangers, maar het weer is wel echt errg!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:00

ja daar heb je gelijk in Marieke.
Gelukkig wordt het deze week droger. Ben benieuwd of het toch doorgaat.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:05

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:40

Oooehh Snoekiej, wordt echt een gave tekening!
Vind hem erg mooi! Lachen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:46

Mooie foto's Lachen
Die tekening Bloos! Knap!
Mooie frontriem!

Balen van Bandit LL!
Had je gehoord van Vinefleur btw? Vind het echt sneu voor Elbrich Ach gut

Volgens mij heb ik het meeste nu weer

wij hebben vanmiddag gebbqd. Binnen gelukkig.
En ik geloof dat ik aan het ziek worden ben... Nouja hoop het niet, maar voelt van alle kanten zo Scheve mond

Aankomend weekend de eerste wedstrijd van de springcomtetitie Tolbert *LOL*
Maar heb nog een probleem Clown
Ik wil dus met oornetje rijden, iig Kino. Ik heb nu 2 wedstrijddekjes voor dit indoorseizoen, 2 grijzen. Een grijze HKM en Scapa dark grey uit de vorige collectie. Maar ik heb nog geen oornetje Clown
Weet iemand misschien mooie lichtgrijze/donkergrijze/zwarte/witte/lichtbeige oornetjes te koop/online te bestellen? *verwend*

Nuja, vandaag niet gereden, door rotweer en niet lekker voelen. Morgen maar proberen.
Ik wilde net nog gaan rijden in de binnenbak van de buurman, mag het niet van mam Verward
Die weet ook niet wat ze wil Nagelbijten / Gniffelen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:50

Gaaaf snoekiej Cool

@ vief: fijn dat je rondje zo goed ging. Ik ga misschien begin nov nog naar Heete, dus wie weet zie ik je nog.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:30

Zo ook weer thuis.
Wat een weer zeg. Lekker natgeregent met de hockey, wel gewonnen. Nu ff 2 weekenden geen hockey meer, lekker rustig.
Vanochtend allemaal proeven voorbij zien komen, was echt heel leuk en leerzaam. Zat naast een erg gezellige jury, ze gaf wel veel commentaar dus moest erg vel schrijven.
Maar ook weer veel geleerd, heb erg goed op zitten letten. Weet ik nu een beetje waar ze naar kijken.
Ik heb denk wel 1000 keer het woord 'meer impuls'moeten opschrijven. Ben er nog steeds niet helemaal uit wat ze er nu soms mee bedoelde. Kon het soms niet echt zien.
Ga lekker in een warm bad, nog even aan de studie en dan slapen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:46

Sorry dat ik er zo weinig opkom, internet ligt eruit en kan dus bijna nooit op computer,nu even snel via die van mn vader...

Wel leuk tinkerweekend gehad, 2 wp's int dressuur erbij, nog 1 te gaan voor de L2! Lachen

Springen 2e, cross 1e en 2e,dressuur 1e en 2e

Tervreden dus! Lachen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:16

Bedankt allemaal Lachen
Gefeliciteerd met je winstpunten Melanie!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:19

Goedzo Mel!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 21:59

Wat een hoop foto's weer!! Pling
@Jetske: Ziet er netjes uit!! Ja
@Vief: Wauw, die Woll! Doet ze netjes hoor!! Haha!
@Merel_Claire: Wat een leuke foto's zeg!! Even lekker uitwaaien!! Hyper!
@Snoekiej: Wat een mooie tekening!
@LL: Balen van Bandit, hopelijk krijgen jullie weer wat meer vertrouwen!!

Heb met Wolin even buiten gestapt, dan is ze wat hanteerbaarder. Haha!
Pfffff... ze was me een partij druk.. vooral met die wind en dan die regen erop, ik kon niet aan de teugels zitten en ook niet mijn been er aan houden, want dan ontplofte ze gewoon, heb haar nu in ieder geval wijs gemaakt dat ze een 'grote brave meid' is ROFL . Ze maakte na de brug een gekke sprong, zag 'm niet aankomen, waardoor ik een soort van :"Waaaaoooooooooww" eruit gooide. Amusement voor de fietsers zeg maar Bloos . Nu maar duimen dat de smid ZSM plek heeft.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:20

Mooie foto's van Luxket, Claire, Vief. Het filpmje van Lappielap zal ik nog even bekijken.
Mooie tekening!

Gefeliciteerd met je punten Melanie!

Ik ben vanmiddag toch maar even met Olivier naar het bos gegaan, in de stromende regen. Ik heb het bos nog nooit zo nat gezien, niet normaal!
Ik kon op een zeker moment echt niet meer verder, zelfs niet met een crosspaard Tong uitsteken
Er was geen ruiterpad meer, alleen nog maar een diepe sloot, met bomen er pal naast. Olivier probeerde er steeds vanaf te springen, maar dan knalden we tegen een boom aan. Ik zag mijn geest al dwalen, alleen in het bos met een gebroken been of zo.
Ik heb maar een wandelpaadje genomen, maar dat was ook erg slecht en bleef rond draaien langs prikkeldraad, ook niet zo'n goed idee dus.
Olivier ging ook steeds verkrampter lopen, door zijn rare sprongen in de blubber en tegen bomen en de koude regen op zijn rug, denk ik.
Ik ben op een zeker moment maar omgedraaid, in de hoop dat ik hetzelfde pad terug kon vinden, verder was echt onverantwoord.
Uiteindelijk kwamen we terug bij de trailer. Ik had gelukkig een paar hele dikke wollen dekens mee voor Olivier.
Thuis heeft hij een emmer slobber gehad. Ik wilde klei op zijn benen doen, maar daar zat een dikke laag schimmel op Nors opkijken Het zat niet mee.
Net nog even gekeken, maar Olivier ziet er goed uit. Zijn spieren voelen goed, zijn benen zijn iets voller. Ik denk dat hij niks aan ons avontuur heeft over gehouden.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:30

Wat een avonturen weer dit weekend van jullie!
Ik heb niet zoveel bijzonders beleefd. Gister eind v/d middag nog even gereden in de manege, ging eigenlijk super goed! Vandaag niks gedaan, het heeft hier de hele dag geregend. Lekker met mijn vriendje film kijken en we zijn nog even bezig geweest met voorbereidingen voor de verjaardag van zijn moeder dinsdag (ze wordt 50!). Ik ga nu op bed, heb morgen om 08.00 uur alweer autorijles!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:51

Haha, hopen dat je smid snel plek heeft Lotte! Welk bruggetje was het? Die naast de N11 richting de molen of richting de Weipoort?
Dat is wel even schrikken dan Heleen! Zeker als je dan alleen bent. Gelukkig hebben jullie er niets aan overgehouden!

De tekening is af Haha!
http://i34.tinypic.com/2s124o8.jpg

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:55

Wat een verhalen Ach gut
Rosalie, alvast gefeliciteerd Knipoog
Ook aan je moeder zelf, en doe ook maar van mijn moeder Lachen
Wauw wat onwijs mooi Snoek! Kwijl