renskek schreef:Vaak wel, maar gister niet hoorGomir: Jammer zeg, maar tellen bij jullie altijd 2 rondjes voor punten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
renskek schreef:Vaak wel, maar gister niet hoorGomir: Jammer zeg, maar tellen bij jullie altijd 2 rondjes voor punten?
Onide schreef:Woensdag t/m zaterdag. Ik zal het morgen even melden op stal, daar weten ze het nog nietGomir, jammer van je springen, ik weet hoe het voeltal klinkt dat van jou nog iets beter dan mijn prestaties de afgelopen weken..
Wanneer kom jij werken? Ik begin dinsdag met paarden wassen en dat soort leuke klusjes..
Ik mag niet rijden en/of uitmesten van Fred.. He wat jammer nou!
(Nou dat rijden vind ik natuurlijk wel jammer..)
Onide schreef:Niet teveel trainen Ollie, anders gaat het enthousiasme misschien weg
Onide schreef:Stoppen op je hoogtepunt Ollie!
Biertabje schreef:haha aardig zusje Gomir!! sta ik er ook nog op?
Onide...lees ik daar Fred??? hoe moet ik nu denken??
SGWollie: ja maar ik ben crosser hoorheb wel M gereden met mijn pony (en L met ene ander en met 2 paarden B) maar ik ben een springer
die schimmel heeft 1 crosstraining meegelopen. ze doet alles wel, maar niet op een normale manier ;)
Biertabje schreef:haha aardig zusje Gomir!! sta ik er ook nog op?
SGWOllie schreef:Biertabje schreef:haha aardig zusje Gomir!! sta ik er ook nog op?
Onide...lees ik daar Fred??? hoe moet ik nu denken??
SGWollie: ja maar ik ben crosser hoorheb wel M gereden met mijn pony (en L met ene ander en met 2 paarden B) maar ik ben een springer
die schimmel heeft 1 crosstraining meegelopen. ze doet alles wel, maar niet op een normale manier ;)
Ow.. moest dat ook? Oeps.....