Missmuts: ik heb deze week heerlijk vakantie, dus dat is op zich wel een lekker gevoel. Helaas gaat het de ene dag niet lekker en de andere wel wat beter. Goed is het dus nog niet.
Van de wissels gingen er (al) 2 goed Gelukkig had ik op de andere punten veel 7-ens gescoord, zodat ik de 4-en goed kon compenseren. Het waren twee proeven, dus idd 2 winstpunten.
Ik ga eerst maar eens een boel mensen feliciteren met winstpunten plaatsen voor het NK en de rest
Gomir, merrie was braaf zaterdag, zeker met inspringen. In het parcours begon ze te rennen na 4 en liet ik de teveel doorlopen waardoor we hard over 5 en nog harder over 6 gingen ( was het lijntje langs de bakrand M 2e pc 2+3) met 2 balken als gevolg. Daarna wel terug genomen en de rest van het parcours liep ze fijn uit. Stootte nog kneiterhard mijn kop tegen de balk bij het verlaten van de ring
Stond je schattig zo'n kleintje,ze zijn het leukst als ze van een ander zijn Kan je tenminste weer terug geven als ze lastig zijn
Wij keken nog naar je uit in de 2e manche
Weet iemand het adres van Ede en heeft iemand zich al opgegeven. Er staat nog niks op de site.
GvdT: ik had net 5 balkjes teveel om tweede manche te mogen rijden Ging ook niet speciaal voor het kampioenschap, maar moest toch weer een keer de ring in rijden en weer beginnen met wedstrijdritme opbouwen Jammer van het tijdelijke controleverlies(zo ging ik dus het hele parcours behalve de laatste twee hindernissen ), maar evengoed wel fijn dat ze daarna weer braaf was
Hoe krijg je het voor elkaar om je hoofd te stoten zeg
Ik vond het best even leuk met die kleine hoor. Kinderen van een ander zijn meestal wel leuk, die gaan namelijk weer weg
MM: wauw! Super zeg, gefeliciteerd
Ik zou ook niet zoveel problemen hebben met zaterdag een dressuurwedstrijd en de dag erna cross-training. Normaal rij ik ook gewoon de dag voor een crosstraining
Minnie Muis, gefeliciteerd! Doe mij maar een lekker stukje taart.
Missmuts, je bent over je dipje heen begrijp ik? Super hoor, dat moet een heerlijk gevoel zijn.
Ik begrijp dat de springpaarden al aardig in cross stemming zijn als ik het zo hoor?
BT, ook gefeliciteerd met je winstpunt, en Vief met je promotie.
Leuke foto's van Wadje Lielle!
Verder weet ik het even niet meer. Ik moet zondag pas om 16.54 starten, als ik geen kind had gehad had ik kunnen uitslapen! Gomir, ik weet niet of je je tijd al wist maar jij moet om 15.39.
ok ik heb ze nu aan de lijn gehad. En nu is het ineens dat de mensen met 2 paarden maar met 1 paard mogen starten En van Tynke mocht ik dus alleen van haar haar plek innemen maar dat wilde ze ook niet doen!
wat een storm! heb voor het eerst deze winter tal eerst gelongeerd voordat ik erop ging (correctie, nadat ik er weer even snel af was gesprongen). Normaal heeft ze nergens wat van, maar ze was al 3x weggepiaffeerd voordat ik goed en wel zat, en opeens zag een passerend paard er zelfs als een spook uit en draaide ze om haar as. Dan eerst maar wat eieren kwijt!