[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 19:40

goed gecrosst andrea..
jammer van het dressuur en springen ..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:30

De crossers in Heino, gefeliciteerd dat het allemaal lekker ging met jullie.

Ik was ook in Minderhout, zoals jullie al hebben kunnen lezen in het verslagje van Marieke.
Nee, ik heb me geen pijn gedaan. Die greppel voor het muurtje was best diep als je er zo in hangt. De foto's van mijn 2e val zijn heel goed gelukt. Komen morgen ofzo.
Gek paard heb ik toch. Gelukkig heeft ze de andere greppels wel gesprongen. Heb ik nog mooie foto's van, maar die plaats ik morgen. Moet ze nog allemaal verkleinen enzo.

Trakteren?! Ik????

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:38

Ja, ik ook ben ik bang

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:42

marieketencate schreef:
Ja, ik ook ben ik bang

We kunnen het wel samen doen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:56

Ach, als we Rob een hele dikke Bossche Bol geven dan is hij ook weer blij...de rest van de groep waren vrouwen en die zijn toch altijd aan de lijn

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:01

Ahhh, Marieke een nat pak? Je duikbrevet heb je toch al? Of verwar ik je nu met Lielle, van haar weet ik zeker dat ze duikt.

Weet een van jullie misschien wie destijds de merrie Kalista uitbracht in de military? Was dat niet Martin Lips? Vader = Wiesenklee xx, moeder = Gelderse merrie Adelheid (als ik dat goed heb onthouden).

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:14

Ja, ik heb inderdaad ook mijn duikbrevet, maar had nog nooit in troebel water gedoken, dus een beetje oefening onder toeziend oog van Lielle kon geen kwaad

Paard wat je noemt ken ik niet, ken Martin Lips alleen met Writzmarc en Baby Face...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:15

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:25

marieketencate schreef:
Ach, als we Rob een hele dikke Bossche Bol geven dan is hij ook weer blij...de rest van de groep waren vrouwen en die zijn toch altijd aan de lijn

Die moet jij dan maar meenemen de volgende keer, want hier hebben ze alleen maar "nepperds".

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:33

Nou..ik heb beetje dubbel gevoel. Door dat gemiep met het springen ben ik vertrouwen in springen beetje kwijtgeraakt. Nu is het L voor me (epony tussen paarden), maar opzicg geen probleem. BB is eitje..gaat hartstikke goed en in de B gewoon niet. Met inrijden kon ik dr weer niet houden en zag het gewoon niet echt zitten...heb dr wat moe gereden en daarna gewoon ingesprongen, maar afgemeld voor parcours. Dressuur eerste proef ging niet denderend..ook niet slecht hoor, had ik 154. Tweede proef ging voor mn gevoel stukje beter had ik 148 en gewoon geen commentaar bij alle 5en..beetje jammer. Maar opzich wel tevreden hoor! Daarna nara huis en shet ingevlochten en naar de manege. Hij was braaf wat me alles meeviel en reed een netjes proefje met mn buurmeisje..goed voor de 3de plek!! Daar ben ik wel weer blij mee . maar baal beetje van springen, thuis gaat het erg goed..maar ergens anders niet. Ik begin te twijfelen, paardje doet het niet uit zichzelf en gaat dan stoppen..

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 23:23

Andrea en Muriel: goed gedaan, gefeliciteerd!

Marieke en Simmie: (ben wel benieuwd naar de foto's ) Volgens mij doen crossers nooit aan de lijn: die verbruiken genoeg energie...dusss....
Hoe lang was het trouwens rijden naar Minderhout, Simmie?

Ik wilde ook nooit een schimmel, maar ja: voor de kleur moet je hem ook weer niet laten staan...

Simmie, ik had gister gecrossed Bij Henk Jan Lozeman.
IM is idd de cursus om te mogen jureren t/m M2. Ik probeer het volgend jaar nog maar eens.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 00:09

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 04:43

Andrea en Muriel, proficiat.

Marieke, het was dus weer een interessante training zo te horen. Ik mis weer alle fun. Op trainingen en wedstrijden heb ik altijd een rugzak met droge kleren bij me. Is ook wel eens handig als het plots hard gaat regenen zoals de laatste keer in Popel.

Simmie, benieuwd naar de foto's.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 08:01

Ha, ik moet zo weer weg (iemand helpen verhuizen) maar even snel reageren op de crosstraining van gisteren. Ik had erg lekker gereden en Pablo heeft erg braaf als leerpaard gespeeld, hij is ik denk wel 40 keer over een greppeltje gesprongen om de twijfelaars erover te helpen. Op het eind deed hij het met zijn ogen dicht volgens mij, de eerste keer vond hij het ook nog maar niets Verder ging hij echt super, Rob heeft ons wat M dingetjes laten doen (oa die beruchte afsprong het water in ) en hij pakte geweldig aan.

marieke, de coffin variant heb ik vorig jaar met Raimaer gedaan, was idd nog niet zo simpel.

En verder heb ik de val van Marieke helaas niet gezien, zag haar alleen druipend uit het water komen.

Sim, waar deed je dat dan?

En Minderhout is een geweldig terrein, ik ben idd groot voorstonder om er volgend jaar een weekend naartoe te gaan

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 09:25

Missmuts, je rijdt er precies 1,5 uur over, dus dat valt reuze mee.

Lielle, dat deed ik op het eerste stuk van het terrein. Die stenen muurtjes met dat greppeltje ervoor.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 10:24

Lekker stinken van dat vijver water of niet Marieke....

Simmie, ik ben erg benieuwd naar foto's... gelukkig maar dat je je geen pijn hebt gedaan!

Wij hebben gister echt gave foto's voor Muriel gekocht, ik zal is even zien of ik die nog ingescant kan krijgen!
Muriel moest trouwens een kleine insprong het water in nemen in Heino. Ik zit leuk tegen haar te verkondigen dat het heel makkelijk is, netjes tempo iets terug nemen, teugels iets laten gaan en iets terug zitten. Gaan met die banaan dus!
Maar ik had er nooit meer aangedacht dat Muriel sinds de waterinsprong van Etten Leur (daar ging ze dus over de kop met Nena) angst heeft gekregen voor waterinsprongetjes...
Gelukkig heeft L'Amour haar goed geholpen gister, maar op de foto is heel duidelijk te zien dat Muriel het doodeng vond!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 10:26

super gereden allemaal!! (btje vergeetachtig...sorry)

ik heb gister dressuurmatig gesprongen met die Balzflug. heel laag en ontspannen...en dan allemaal in uitjes...op het eind voelde hij super, geen idiote sprongen, gewoon zoals het moet

ik ga morgen misschien naar een 5jarige Well Hit || X Lauriston X pilot kijken
L springen L1 dressuur
afstammeling zegt me niet 1,2,3 wat?!?!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:28

Leuk RT!!

Chantal, ik sta ook met een rare kop op de foto van de afsprong whaha. Dat is de reden dat ik hem niet heb besteld, ziet er echt niet uit! Maar zodra ze op internet komen zet ik hem hier wel neer, dat durf ik nog wel

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:12

Welt Hit II, is dat geen dressuurbloed RT?

Leuke verhalen allemaal weer over de cross en de training! Volgende keer niet je snorkel vergeten he, Marieke?

Chantal, we zijn nu wel erg nieuwsgierig geworden naar die foto's!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:27

ja ik gaook alleen maar kijken...
kijkenkijken niet kopen!

ik zie opeens heel veel schimmels voorbij vliegen...

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:33

@ chantal. ik had idd gezien dat muriel een beetje twijfelde! gelukkig weet lamour precies at er van haar verwacht wordt. volgende keer is het dan vast minder eng...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:55

Dat is wel fijn chantal als je een pony hebt die zelf ook goed meehelpt en naadenkt
Dan is het sneller niet eng meer

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:56

Ik ben benieuwd naar de foto's!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 16:14

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 16:53

Aaah leuke foto's simmie!!
Hoe oud is killea nu? was ik nieuwschierig naar aangezien wij ook een schimmel op stal hebben maar die word op een hele andere manier wit