heel veel sterkte
! het komt allemal op één precies
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel veel sterkte
! het komt allemal op één precies
Meestal blijft hij er een paar meter vanaf. Moest wel lachen toen hij bij Icaro ging "prrrrrrt" doen en Icaro iets erna exact hetzelfde deed. Met een smoel vol slobber = vriend onder de slobber
. En door zwanger te zijn en een aantal maanden niet meer te rijden veel minder last van het bekken, dus dat mag zo blijven na de bevalling ook!
ik denk dat u paardjes het u wel vergeven aangezien de omstandigheden
! Heel veel moed e sterkte gewenst!
. Eerst was de afstand beetje moeilij en ruim voor haar. Ze was de kleine dwerg van de les maar toen we in galop mochten komen kon ze het heel gemakkelijk halen de afstand
. En hoe hoger hoe beter ze sprong
. Ze mag zo positief blijven
. Kijk al naar de volgende les uit
Lijkt alsof ze het plezier om te werken weer terug heeft gevonden.
...
! Abnormaal dat weer!
En ik mag ze ook uitbrengen op de wedstrijden.
Stapt best goed nu. Maarja in de stal blijven vindt ie eenmaal niet zo leuk... 't Zullen nog lange weken zijn!
Had het toen al gezegd, jij gaat gewoon terug lekker kunnen crossen met Shuddy hoor!
Paardrijden gaat veel beter of stappen eigenlijk! Gewoon omdat ik mijn voet niet moet afrollen en niet volledige gewicht op die voet zit. 
Ook al heb ik gesprongen vandaag, 'k had direct het gevoel dat 80cm al zo hoog was, terwijl dat ik het toen zo gewoon was met Shuddy!
1 minder goeie afstand (pony pakte toch nog pasje bij terwijl ze het eigenlijk wel zou halen, al zou 't mss beetje groot geweest zijn) Maar goed ze kan haar achterhand wel omhoog wippen!
Daardoor vloog ik grotendeels uit 't zadel.