[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:08

Oke, komt mijn bijlees;

Texelse: Wat eng van die bus op de a4. Zoiets kan idd heel makkelijk fout aflopen, ik denk dan altijd gelijk aan de film 'final destination' daarin vallen boomstammen van een vrachtwagen af. Gefeliciteerd dat je bixiejury bent geworden en ook super dat jullie zo'n leuk en succesvol weekend hebben gehad! Succes vandaag in het ziekenhuis.
Mistid: Jammer van zo'n negatieve reactie op facebook. Wat rot ook van je schouder. Gelukkig afgelopen nacht wel beter geslapen. Heel veel succes met je laatste examen vandaag!
FE: Wat gevaarlijk zo'n trailer! En super irritant zo'n alarm. Gelukkig wel lekker gehad op het strand.
xxitsmexx: Haha, die foto in dat meertje, leuk. Mooi dat je lekker getraind hebt.
Beli: Hele bijlees had jij ook haha.
Watapatja: Leuke auto!
Anthea: Wil je scriptie een beetje lukken?
Leliaardje: Oh helicopters maken zo'n herrie!! Mijn broertje woont echt pal tegenover het UMCG, hij hoort die trauma ook altijd zoo hard. Gave foto's!
MargreetW: Heb je het leuk gehad op de tuinfair?
SM: Portfolio af, vriend misschien bij de brandweer, leuk allemaal.
Danielle: Mooi cijfer, een 8! En goed gereden op concour. Ik dacht dat als springen in zomertenue mag dat dressuur dan ook mag? De federatievertegenwoordiger beslist dit toch gewoon?
MisterT: Goed dat je groen licht hebt, lekker weer rijden dan.
Kris: Super van je les. Het plezier straalt ervan af.
Sann: Zonneallergie is zo vervelend. Kan je niet in de winter een klein beetje bijhouden onder de zonnebank? Dan schijnt het minder te zijn als je weer in de echte zon gaat. Mooi dat je fijn getraind hebt.
Margriet: Jeetje wat naar zeg!!
Billy1: Super rot dat je je paard moet verkopen. Sterkte.
Sarah: Pff, zwaar zo'n crematie. Ik weet hoe het is, 2 jaar geleden sprong een 17jarig meisje van mijn ponyclub voor de trein. Die crematie was ook echt enorm heftig en zo zwaar. Heel veel sterkte. Hoe was de familiedag?
MM: Fijn dat het goed gaat met Geert! Hopen dat het allemaal voorspoedig voorloopt.
Lautje: Goed gecrosst dus! Wel jammer van je dressuurpunten. Leuke foto's ook.
Henny: Wat een naar bericht ook! Hoe gaat het nu? Mooie foto's.
Gerline: Verschrikkelijk van je pony, wat een drama. Heel erg veel sterkte.
Bianca1980: Verstandig dat je gestopt bent met je les, het zekere voor het onzekere nemen wordt in onze sport nog wel eens vergeten helaas.
EvelienH: Super punten!
Vief: Prachtige foto's! Jou paard is echt heel stoer.
Sim: Gaaf he dat bootje in Lelystad. Hele mooie foto ook.
Teegee: Netjes van het foutloos zijn. Wat leuk dat je een nieuwe aanwinst hebt.
Sussie: Gefeliciteerd met je winstpunt.
Lielle: Hoe was pinkpop?

Zo, dat duurde even haha. Mijn weekend was héél druk. Vrijdagavond priveles dressuur gehad van Ilona, ging weer super. Daarna de kroeg in geweest, was heel gezellig (en laat..) Zaterdag getraind in Lelystad, les van Rob. Ik heb super fijn gereden! Had eerder issue's met de trakhener en Winch stopte nu ook 1 keer. Rob gaf gelijk super fijne tips waar ik echt wat mee kon en vervolgens vlogen we zo nog 10 keer over die trakhener heen. Helemaal happy en ook leuk om te horen dat hij Winch een heel mooi en fijn paard vond. Zaterdagavond met vrienden buiten gezeten, daarna lekker geslapen en zondag ging helaas de wekker om 6 uur voor CC. Het was tegen de tijd dat ik moest rijden al SNIKHEET. Winch was eindelijk niet zo gestresst, maar daardoor wel wat te diep en wat tam gereden. Ik had ook overal pijn van de training van zaterdag haha. Eerste proefje 182 punten. Tweede proefje hadden we even rodeo, 178 punten. Klopt goed met mijn gevoel. Daarna wezen zwemmen met vriendinnetje. 's avonds was er Pinkerrock bij ons het dorp, was erg leuk en daarna weer kroeg in. (:+) Gister aan opdrachten gewerkt, gezwommen met vriendje, uit eten geweest en daarna nog naar de bioscoop. Helaas was dit weekend misschien toch wat teveel van het goede, ben vanochtend 2 keer flauwgevallen. Zit nu wel een licht gevoel in m'n hoofd op stage, erg rot, maar ben niet zo van het ziekmelden.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:34

Jemig Rosa, wat een bijleesactie, respect!
HH, 67 is wel winst, maar niet als er nog een berg strafpunten afmoeten omdat je een paar keer heb zitten prutsen voor de hindernis. -O-

Ik zit al vanaf 7 uur thuis te werken, ben er gaar van. Ga wat eten en de weg op. Tot later!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:58

Jullie hebben echt veeeeeel te veel gekletst, dus ik sluit me aan bij Rosa :o

Hele weekend druk geweest vanwege het pinksteren hier. Gewerkt en zelf gefeest. Nu weer terug naar de orde van de dag en aan de studie. Blegh... de laatste loodjes voor de vakantie he.. altijd zwaar!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:05

Zo Rosa, wat een bijleesactie :D . Kunnen we met z'n allen een week op teren!
Je hebt een lekker druk weekend gehad zeg :oo . Hopelijk voel je je wel snel beter!!
Annetje is druk aan de studie.
Mistid: succes!!!!
Lielle, ik hoorde vanochtend op de radio dat The Boss een groot succes was. Ook jouw mening?

Snel weer aan het werk :evaw: .

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:08

Middag!!

Wow Rosa wat een lap tekst! Ik sluit me er volledig bij aan :D

Mirthe succes!!

Lielle, Pinkpop had wel super mooi weer zeg. Of was het te warm?

Vanavond maar eens met de nieuwe aan de gang. :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:30

Goedemiddag.
Tg: gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Sim: Mooie foto uit Lelystad!
Lielle: Leuk, mijn vader was er ook bij met zijn oude jeugdvriendengroep :P .
Mirthe: Ik heb even gemist wat er nu weer gebeurt is, maar heel veel beterschap :(:) en succes met je examens!

Ik heb gisteren nog gesprongen, Bam was alleen bloedfanatiek, een beetje te want hij liep veel te veel met me weg, heb een rondje L en M gedaan en in het M rondje kreeg ik hem eigenlijk niet echt beter, had ook wel te maken met mijn eigen zenuwen, die 10 cm hoger vind ik zelf toch best wel spannend, hij sprong verder wel goed dus dat was het probleem niet. Toen moest er gewacht worden, dus snel even gevraagd of ik nog een rondje M hc mocht doen, precies hetzelfde parcours maar nu met meer controle, het moet het nog meer, maar dit was wel al een stuk beter. Komend weekend ga ik nog een keer, als ik die 1.20 weer een beetje gewend ben en mijn zenuwen en Bam in bedwang kan houden :+, moet de 1.15 in Maarsbergen ook wel lukken :) .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:39

Komt vast goed, Evie!
Rosa, jeetje dat flauwvallen klinkt niet goed. Denk je wel een beetje om jezelf? Of ben je een soort Mirthe?? :P

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:42

Rosa, misschien toch maar wat eerder naar huis en dan even lekker op de bank / in de tuin?

Evie, mag je wel 3 rondjes springen?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:43

Rosa: beste bijlees actie zeg :D Respect haha! Doe je wel rustig aan? Flauwvallen is niet goed!
Evie: komt vast wel goed joh!
Mirthe: succes

De crematie vrijdag was erg mooi, ruim 250 man. paste amper in het zaaltje!
Zaterdag had ik familie dag, was erg gezellig. De mannen gaan altijd overdag vissen, heb besloten om daar bij te blijven en met een boek van het zonnetje te genieten! Is goed gelukt, wel wat verbrand helaas zo langs het water :+ Mijn vader had voor het eerst sinds 7 jaar weer beet :Y)
Savonds gezellig met zn alle gegeten, mooie herinneringen aan mijn oom opgehaald maar gelukkig bleef de sfeer heel positief en werd het niet beladen.
Gister lekker naar divoza geweest met 2 vriendinnen, moesten beide nieuwe laarzen en ik kwam als enige met een aankoop terug; nieuwe neusriem voor beat, 13 euro haha.
Nu zit ik ook weer op stage, voor 2 dagen. Dan lekker 4 dagen outdoor gelderland *\o/*

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:53

Goeiemiddag

@ Beli hahaha wat een dag gister zeg! Ik zou rustig op concours gaan met een vieze broek als het mij per ongeluk zou overkomen, beter als een natte :D Wel mooi dat je foutloos was!
@ Sim lekker dagje dus nog!! Succes met je sollicitatie brief.
@ Henny heerlijk dat Max zo fit was een dag na de cross!
@ Rosa jezus wat een druk weekend, voor jou maar ook voor Winch, en 2x flauw vallen doe je niet zomaar! Beter oppassen dus!!!! ~~}>
@ Eef_bam fijn dat je een rondje M hc mocht rijden, altijd leerzaam.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 11:55

Misschien kunnen we de bijlees-acties na het weekend rouleren ;)?

Evie: Fijn dat het springen toch fijn ging uiteindelijk :) Wel super dat je nog een extra rondje mocht!
Karen: Veel plezier met de nieuwe :D
Rosa: Doe maar even rustig aan.. :(:)
Sarah: Fijn dat de crematie zo mooi was en een prima weekend gehad dus verder :) Ga je werken bij outdoor gelderland? Mooie wedstrijd daar :)

Ik heb 6 nieuwe jasjes binnengekregen, zie ik net dat ze gewoon allemaal maat 40 hebben :+

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:56

Wauw Rosa, respect die bijleesactie! pak goed je rust hoor.. maar wel lekker gecrosst :D
Evie, goed gedaan! komt vanzelf wel!
Mirthe succes. gelukkig kon je een beetje slapen
Evony, leuk Outdoor gelderland. ga je daar werken of kijken?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:57

Vief en Mister T: Ik werk op outdoor dat doe ik al 5 jaar :D
Help trouwens ook mee op veel andere CC. Bevalt me goed, gezellige mensen leuke sfeer :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:05

TG: officieel niet en twee keer hetzelfde rondje helemaal niet denk ik, vandaar dat ik ook hc heb gestart, er was op dat moment niemand in de ring want degene na mij die was nog an het losrijden met haar tweede paard, dus heb het gewoon aan de ringmeester gevraagd die het weer aan de jury heeft gevraagd en die vond het prima, mits mijn moeder het extra rondje nog even kwam betalen.
Evony: leuk, veel plezier!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:06

Jaa, doe wel even wat rustiger aan. Kwam denk ik ook doordat ik het weekend heel slecht heb gegeten, totaal geen honger en dan druk, ik vergeet dat dan gewoon. Winch heeft vandaag lekker dagje vrij en gister 20 minuutjes gereden. :) Het komt ook gewoon doordat stage zo druk is. 40 uur per week, daar buitenom nog opdrachten voor school momenteel en daarnaast nog 5x per week rijden, waar ik helaas 2 uur heen en 2 uur terug voor moet reizen. Plus ik ga niet echt met plezier naar stage. In het weekend wil ik dan allemaal leuke dingen doen om het in te halen haha.

Evony: Leuk inderdaad outdoor gelderland.
Vief: Haha, lekker handig...
Annetje: Succes met de studie!
Eef_Bam: Fijn dat je een rondje M HC mocht starten.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:21

Gaaf hoor evony! :D veel plezier!
Rosa, moet jij 2uur rijden om je paard te kunnen rijden?! :\

Ik ga hondje uitlaten (zon schijnt hier weer even!! :D) en daarna me uitsloven bij de fysio ;)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:34

Ja, nu wel. Paard staat op pensionstal vlakbij mijn ouders, aangezien mijn vader altijd mee op wedstrijd gaat en naar lessen en alles. Plus in het weekend ben ik daar. Dus op dinsdag en woensdag reis ik idd 4 uur om 3 kwartier op m'n paard te zitten :')

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:34

:O :O
(Ja, nu al).

Wanneer komt Mootje eigenlijk terug?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:53

Jeez Rosa, wat een bijleesactie! Fijn dat je alles even voor mehebt samengevat. Ik ben ook weer bij :D :D :D

Mootje is pas een week weg toch?

Ik heb weer een knoop doorgehakt. Ga vrijdag mijn paarden verhuizen (alweer...... :oo )
Heb op deze huidige stal nu al een paar keer dingen meegemaakt waarvan ik dacht dat kan echt niet! Ik ga weer verder van huis, maar bij een vriendin op stal staan met alles erop en eraan voor dezelfde prijs.

Daarnaast van het weekend ook nog even 2 winstpuntjes meegepikt in de hitte en dus snel L1 starten met Davinci.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:59

Ik mis haar zo, Kris :')

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:01

Same here Noor :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:04

ik ook :D :o ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:15

_O-
Volgens mij is ze vorige week zaterdag weggegaan, maar weet eigenlijk niet voor hoelang.

Kris, hoe lang moet je straks reizen naar je paarden?

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:16

@rosa, haha ik snap de situatie! maar dat is pas paardenliefde zeg :')

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:23

25-30 minuten buiten de spits en 40 minuten in de spits. Moet zelfs stuk door het buitenland ;)