Anthea: Broertje is in orde. Maar dit hakt er wel in.
CoriienRN
Geplaatst: 06-10-10 21:57
Pb vervelend zeg!! Was hier toen ook in Katwijk met me en werd me zusje ook geslagen deed ook niks.
Zo heb les gehad Beetje dubbel gevoel dus even alles op een rijtje zetten
_Noor
Geplaatst: 06-10-10 22:00
Jackson beetje stout, Corien? Gelukkig is je broertje verder wel in orde, PB! Margriet: mooi dat je lekker hebt gereden. Shanoek: zo'n avond lijkt me interessant, hoewel ik tegenwoordig niet meer zo'n last heb van zenuwen. vroegah op de manege moest ik altijd heel hard huilen en moest mijn moeder de wedstrijd weer afzeggen omdat ik niet durfde Is pas goed gekomen toen ik Nudine kreeg, ook een gok achteraf dus Nu alleen nog bij de overstap naar een 'onbekende' klasse Is het een cursus van meerdere avonden?
Zo opdrachten zijn af. Hoop er in ieder geval een voldoende voor te krijgen, want hoogstaand is het niet!
PB, Heftig filmpje Noor, Balen dat je vader toch wel in 't ziekenhuis moest blijven! Corien, Niet fijn gereden? Noor, Als je maar de correcte antwoorden hebt gegeven toch
Vanavond springles gehad, of zeg maar bootcamp Mijn hoofd stond helemaal niet naar rijden... Ik heb nog nooit zo fijn gesprongen als vanavond Alle afstanden klopten, ik reed als ik moest rijden, ik wachtte als ik moest wachten. Ik lag er wel een paar keer bijna naast, omdat hij zo enorm heet werd met gekke bokkesprongen. Ik 'mag' nog even geen B starten, maar moet een paar keer simpel BB binnen rijden, waar ik eigenlijk wel achter sta
heleenxx
Geplaatst: 06-10-10 23:49
Klinkt goed, Mootje! Wat heftig PB, gelukkig is het goed met je broertje. Stekte met je vader Noor.
Verder ben ik slecht op de hoogte hier, ben zo ontzettend druk de laatste tijd. Afgelopen weekend hebben we onze 2,5 jarige hengst naar huis gehaald via de kliniek voor castratie. Het is zo'n leukerd! Wel nog erg klein, ik hoop dat hij nog gaat groeien.
Zondag hadden we een Flemmingh-meeting met dressuurclinis. Clinic zelf vond ik niet geslaagd, meeting met alle Flemmingh-bokkers wel. Dit ben ik daar met Olivier:
@ pb: leuk filmpje! Maar ben jij nou zo groot of is Challenge heel klein, of vertekend dat? Hij is nog heel zoekerig naar het bit zo te zien? Wel een super leuk beest overigens. Hij lijkt hier ook echt mega mega braaf.
@ heleen: leuke foto! Wat was er niet zo leuk aan de clinic dan?
@ mootje: fijn dat je zo lekker gereden hebt. Dat doet de mens goed! En succes vandaag!!
@ noor: dat cijfer zal wel mee vallen toch? Hoezo zou het niet hoogstaand zijn? Een 5,5 is voldoende hoor
Nou ik leef nog na het oefenparcours van gister. K was mooi vroeg en de pony's was vroeg afgelopen. Ik was dus zowat alleen en heb wat hulp van clubgenoten gehad. Avi sprong eigenlijk heel braaf rond, kijken naar iets doet ze niet. Eerst rondje 70cm gedaan wat best goed ging. Daarna iets hoger en dan ga ik weer wat prutsen. Maar t vertrouwen is weer wat gegroeid
Heleen, Olivier ziet er goed uit Hier dezelfde vraag als Rowo PB, Wow, wat een verschil Het ziet er echt super uit! Rowo, Fijn dat het springen zo goed ging!
@ Heleen: jammer dat de clinic niet zo was? Van wie was het? Mooie billen heeft Oliver op deze foto @ Mandy: lekker dat je vertrouwen gegroeid is! @ Mootje: goed gesprongen dus!!
Moet nog van alles doen, straks eerst even horen hoe het met paps gaat!
Goedemorgen! Mootje fijn dat springles goed ging! Heleen leuk dat jullie jullie 2,5 jarige naar huis hebben gehaald! En mooi foto! PB dat ziet er al braaf uit! Rowo dat is wel ideaal als het dan nog zo rustig is. Kun je mooi je eigen ding doen. Noor heerlijk zeg vakantie!
@ PB Challenge ziet er goed uit!! Mooi dier hoor @ Noor: fijne vakantie alvast!, hoe gaat het nu met je vader? @ Mootje: fijn dat je lekker hebt kunnen springen!
Ik heb gister rondje rustig aan gedaan, voornamelijk gestapt en beetje gedraafd, ze had beetje spierpijn van de dag ervoor, ze heeft natuurlijk ook al een hele tijd niks gedaan dus moet weer soepel worden... Ze liet gister rechts ook lekker los dus ik was erg tevreden...
Heleen, leuke foto, wat was er mis met de clinic? Mootje, fijn dat je springles toch goed ging, succes met je 2e gesprek vandaag Rowo, fijn dat je rustig je rondje hebt kunnen rijden. Vertrouwen komt vanzelf weer terug als je gewoon alles in je eigen tempo blijft doen. Noor, fijne vakantie, ben stiekem wel jaloers hoor. Scum ik had ook in Wanroij willen rijden maar omdat het 2 dagen is haak ook ik af. Misschien dat ik de oefencross ga rijden maar dat weet ik nog niet. Margroet, werk ze.
Ik ben al een uur op de zaak maar heb nog weinig uitgevoerd. Heb gewoon echt geen zin meer om te werken, ben blij als deze 3 weken voorbij zijn. Dan heb ik 3 dagen vrij om een beetje bij te tanken en dan vol goede moed bij de nieuwe werkgever beginnen. Ik heb vanavond springles, ben benieuwd hoe mijn aapje het doet. Zaterdag word hij geschoren. Hij is nog nooit geschoren dus hoop dat hij zich gedraagt, haha. Maar hij is zo nuchter, zal vast wel goed komen. Vraag me alleen af wat voor kleur hij krijgt. Als ik naar zijn ondervacht probeer te kijken zie ik alleen maar lichtgrijs *help* wil geen muispaard
Jammer dat de clinic niet naar je zin was Heleen. PB, Challenge lijkt idd klein, maar is wel braaf! Lekker vakantie Noor! Hopelijk gaat het vandaag weer beter met je vader. Marjan, kan me voorstellen dat je geen motivatie hebt om nog bij dat bedrijf te werken. Hopelijk gaan die 3 weken snel voorbij! Wanroij wordt altijd over 2 dagen verreden. Het is nu alleen voor het eerst dat het 2 doordeweekse dagen zijn.
billy1
Geplaatst: 07-10-10 09:40
Wat een leuk filpje PB! Challenge is idd heel erg braaf! Hij is wat klein maar als hij maar dapper is komt dat echt wel goed
Noor geniet lekker van je vakantie! Hopelijk gaat het vandaag weer iets beter met je vader!
Ik moet Mythy ook nodig scheren, ga zo de dierenarts maar eens bellen wanneer ik met hem kan komen. Als ik hem niet plat laat spuiten en in een opvoelbox zet is het met gevaar voor eigen leven, dat vind ik toch iets te gek, gelukkig lukt het op deze manier wel
Snoekiej
Geplaatst: 07-10-10 09:44
Goedenochtend! Ik was gisteren om 10 uur echt bekaf Ben gelijk mijn bed in gegaan. Kan ook niet anders, ik heb dinsdag ongeveer 7 uur in de auto gezeten! Waarvan 4 uur heen- en weer naar Ermelo. Vandaag weer bijna weekend. Dinsdag en woensdag zijn iedere week behoorlijk bikkelen, maar vandaag hoef ik alleen een opdracht in te leveren en dan ben ik klaar Over Wanroij, het had me leuk geleken om daar de oefencross/les te doen met Vorstin (als ze dat weer hadden gehad). Maar helaas, ik ben dan op wintersport. Vind het wel een beetje een vreemde datum om het zo tussen kerst en oud en nieuw te doen. Dan hebben de meeste mensen het toch hartstikke druk?
Wauw Noor, dat je daar zo erg last van had! Het is een cursus van 5 avonden, waarbij je de 4e avond praktijk hebt. Dan mag paardje dus mee! Dan ga je alles wat je tot dan toe hebt geleerd in praktijk brengen, en je krijgt ook een beetje les Heerlijk dat je vakantie hebt zeg Wanneer vertrek je nou? Heerlijk dat je zo fijn gereden hebt Mootje! Leuke foto Heleen Wat is Challenge braaf daar PB! Fijn dat het vertrouwen weer iets beter is geworden Rowo Succes met de springles vanavond alvast Marjan! Volgens mij helpt het heel goed om ze voor het scheren (dag ervoor) te wassen. Dan zijn ze die vetlaag kwijt en zijn ze lang niet zo grijs!
Dus dan zou ik hem vrijdag avond moeten scheren? Hmmm zal Paul (staleigenaar) eens lief aankijken of Midnight daarna dan onder het solarium mag. Vind het anders vrij koud om te wassen denk ik. Maar bedankt voor de tip!
Dat zou wel lekker zijn natuurlijk Maar als je met warm water wast en daarna een goeie zweetdeken opdoet, moet het ook wel lukken denk ik. Zo ga ik het straks ook doen.
rowo
Geplaatst: 07-10-10 10:29
Hebben jullie gehoord dat Antonie Kamerling is overleden Hoor het net op de radio.