Noor het had wel een plaatje geweest echt K*t man Bianca lekker cadautje Kim lekker gereden dus
Die van mij was ook lekker frips en geen last van spierpijn volgens mij want meneer was flink bezig met gillen en zoeken naar "enge" dingen langs de bak rand
Morgen lekker uit waaien op het strand
Snoekiej
Geplaatst: 29-03-10 22:03
peanutbutter schreef:
Ik heb Challenge net ingeschreven voor het Oen Zuid-Hollands kampioenschap vrijspringen
Op Prinsenstad ? Dat is van onze fokvereniging! Ik loop dan ook rond, 's middags mag ik schrijven en 's avonds weet ik nog niet.
Jep. Moet nog wel een paar keer goed oefenen. Vanmorgen was de eerste keer voor hem en dat was enkel een stijltje en een keer en oxer. Hij lijkt wel héél voorzichtig. Hij raakte 1x heel zacht een balk (viel niet eens) en de keer daarna ging hij boven de staanders uit...
Noor, wat ontzettend naar zeg! je hoort het nu wel erg veel! Corien, je clinic was dus wel geslaagd? PB, fijn dat Challenge het zo goed lijkt te doen. En gewoon proberen joh! Evie, balen dat Bam niet zo fijn aanvoelde. Hopelijk valt het allemaal mee!
Ik heb zondag nog een onderlinge wedstrijd gehad. Dressuur ging prutje, hij had de bolder in de kop. Maargoed, ik kan er wel om lachen. Springen voor het eerst sinds tijden weer L. Ging wel lekker. 1 keer een ongelovelijk misafstand op de dubbel. Maar Uk ging zo door en maakte een wapper. Braaf paard!
Morgen hopelijk nog even lekker ergens crosstrainen. En dan op naar ons debuut in Markelo
@ tientjuh weet je al waar je gaat trainen? Ik vond Boekelo erg leuk om te trainen. @ pb leuk dat vrijspringen. Mijn merrie heeft als 4 jarige ook meegedaan en is 2e geworden op de open noordelijke kampioenschappen. Raad je wel aan om een keer op vreemd terrein te gaan vrijspringen. Paard van mijn clubgenoot is dit weekend kampioen van het noorden geworden. @ corienn fijn dat hij lekker ging.
Morgen gaan we het dressuurzadel maar weer eens op de merrie leggen. Donderdag gaan we weer 2 proefjes rijden en na een week vooral springen is het denk ik wel even nodig.
Caroline, ik weet het nog niet. Morgen maar even beslissen waar we heen gaan.
bvw
Geplaatst: 29-03-10 23:37
Noor wat vreselijk! Heel veel sterkte en een dikke knuff voor jou en je merrie
bianca1980
Geplaatst: 29-03-10 23:41
Noor @ wat ziet het er dan zo onwerkelijk uit zo'n veulentje. Ik heb ook een nakomeling van Kasparow gehad, mooie hengst !!!! Zo te zien had het veulen weinig aftekeningen ook en mooi donker. Wel heel erg, maar ik hoop dat je merrie verder weer goed herstelt en dat het een plekje krijgt bij jezelf.
gr_roos
Geplaatst: 30-03-10 07:45
Jemig Noor, bij jou ook al. Gelukkig gaat het wel goed met je merrie. Heel veel sterkte.
Vanmorgen vroeg weer getemperatuurd. Was gelukkig goed. Verder een kl*tenacht gehad. Nu snel naar de tandarts (kan er ook nog wel bij) en naar mijn werk. @ Bianca: was inderdaad een erg mooi veulentje. Bruin/zwart en alleen achter witte randjes langs de kroonrand.
Caroln"Bij ons is er niet echt een plek waar je kunt vrijspringen.Dus ben bang dat het aleen thuis blijft. Moet zeggen dat wij vorig jaar de No Limit ook alleen thuis hebben laten springen voor hij naar NRPS HK ging, maar goed hij was het jaar daarvoor wel bij het KWPN geweest al.
Noor, balen van je slechte nacht! succes bij de tandarts! PB, maak je nog een keer een filmpje van Challenge als jullie gaan oefenen met vrijspringen? ben wel benieuwd.
Heb Uk nog nooit vrij laten springen. Ben best benieuwd eigenlijk, al weet ik wel dat hij niet zo heel voorzichtig is.
Ja was ik wel van plan. Hopelijk springt hij dan net zo (of nog beter )
viefdepief
Geplaatst: 30-03-10 08:59
Noor: Bij het zien van de foto's wordt het allemaal nog verdrietiger.. Fijn dat haar temperatuur iig goed is nu Sterkte bij de tandarts Evie: Vervelend zeg van Bam.. Hoop ook dat het niks ernstigs was maar hij gewoon even zijn dagje niet had. Kim: Fijn dat de paardjes lekker gingen! Corien: Klinkt goed !
Ik ga zo dan alsnog zadels testen, ben benieuwd
Mootje
Geplaatst: 30-03-10 09:03
Weinig bijgelezen, maar ik wil Noor even een geven!! Weekendje skiën was helemaal top. Werk ze iedereen
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een springzadel. Maar vind het nogal moeilijk en ze zijn nogal duur. Dus ik hoop een mooie 2e handse van een A merk te kunnen vinden. Maar havanna bruin is 2e hands nog niet zo makkelijk te vinden. Plus dat ik ook nog niet weet voor welk merk ik moet gaan.
Ben al een tijdje wakker maar ga dan nu toch echt maar met projecten bezig . Anders komt het er toch niet van. Eind van de middag de paardjes maar even doen. Moet ook nog naar de tandarts vandaag ..
Jantien das erg moeilijk idd met die kleur en een goed merk zadel Kim succes bij de tandarts. Vief leuk nieuw zadel
Werd vanmorgen uit me bed gebelt door de ortho, of ik om 9 uur kon. Ja hoor dus hup me bed uit douche en naar de ortho!
Dus ben heeerlijk die beugel kwijt lekker gevoel
Dus ik ga zo maar richting stal
Snoekiej
Geplaatst: 30-03-10 11:18
Goeiemorgen! Vandaag is het zover, de dag des oordeels De fysio komt om half 3, dus ik moet nog even in spanning zitten..
Echt leuk PB! Ben benieuwd hoe je topper het gaat doen! Fijn dat je lekker hebt gesprongen Tientjeh! Sterkte bij de tandarts Noor Welkom terug weer Mo! Succes met je opdrachten Kim! Heey Corien, lekker dat je nu beugelloos bent Vast een heerlijk glad gevoel!
Goeiemorgen! @Snoekiej: Heel veel succes vanmiddag! Hopelijk krijgen jullie groen licht om verder te gaan! @Noor: Fijn dat de merrie in orde lijkt! En die foto's zijn inderdaad wel erg confronterend Heeft de merrie het veulen ook nog 'begraven' in de stal gisteren?? Dit heeft Nika toen wel gedaan en vond ik echt 'eng' om te zien... @Corien: Wat fijn dat je beugelloos bent! Zal wel weer even wennen zijn. @Jantine: Ik weet zo ook geen bruin zadel te koop, hopelijk vind je er snel 1! @Vief: Hopelijk hebben ze vandaag een passend zadel voor jou en Woll! @Kim: Succes bij de tandarts en met je projecten! @Mo: Fijn dat je weekendje skien helemaal top was! @PB: Wat leuk dat je Challenge hebt opgegeven voor het vrijspringen! Hopelijk laat hij daar hetzelfde zien als hij gisteren thuis deed Ben wel erg benieuwd naar een filmpje ofzo.... @Bianca: Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wel balen dat Bull zo fris was en je over het hek lanceerde! Hopelijk een 1-malige actie!
Vanavond eens een avondje niet werken, ben helemaal van slag dan de hele week. Ritme is ineens anders dan. Kan dus vanavond mooi beetje met Jipje aan klungelen. Moet hem eigenlijk nog even de beentjes en oortjes scheren voor Etten-Leur, maar is even kijken of ik vanavond een scheerapparaat kan lenen van iemand