[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeZzz

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 11:11

Goeiemorgen!

Biem: wat balen zeg dat het nog niet veel beter gaat met je handen... Ach gut
Marieke: jeetje zeg.. hopelijk valt het mee en komt Excell er snel weer boven op Ach gut
Heleen: hij is leuk zeg! Echt een mooi veulen Haha!
Jetske: netjes Lachen
Balen voor de Texel-gangers Ach gut Andere wedstrijdgangers nog succes vandaag Lachen

Gister heel de dag bij Miriam geweest, was weer heel gezellig Haha! Ollie nog even gereden en die liep erg fijn Haha! Gisteravond filmavondje gehad en daarna nog uit geweest, was ook gezellig Haha! Gelukkig droog er naar toe en naar huis kunnen fietsen Tong uitsteken
Nu nog maar wat huiswerk maken.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 11:21

Snoekiej schreef:
Wat bezielt jou!! Eerst loop je steeds te klagen over dat je paard steeds met zijn hoofd schud, en nu heeft hij er ineens geen last van met rijden. Je spreekt jezelf voortdurend tegen (en dat is niet de eerste keer). Als je je wedstrijden afzegd voor de sluitingsdatum, hoef je geen startgeld te betalen. Dus dat is ook al een slecht argument.
Ik snap echt niet wat jou bezield om zo met je paard om te gaan Frusty

Je paard verdient beter dan dit.

Ik sluit me hierbij aan, ik lees regelmatig berichten van jou, waarin jij jezelf tegenspreekt of een excuus hebt voor een situatie!! Kwaad worden op ons heeft weinig zijn, je zegt zelf al; misschien heb ik het niet goed neergezet. Maar daarnaast spreek jij jezelf enorm tegen in je eigen argumenten. Verward

Echt zo sneu dat het niet doorgaat, als je bedenkt wat een werk er voor zo'n cross wordt verzet... En ook enorm k*t voor Ronald Beukers.. Scheve mond
2e dag Alphen-Chaam dit jaar was ook een drama, alles stond blank!! Wij reden de dag erna langs en er stond echt een enorme laag water op. De dag ervoor liep ik in mijn regenlaarsjes lekker te banjeren in de bagger daar op het losrijterrein Tong uitsteken .

Heleen, leuke foto's!! Pling Nu al een pittig beestje!! Te zien aan zijn gestoei! Tong uitsteken Wij hebben dit jaar ook een van Johnson op stal, erg mooi veulen ook.
(Ben zelf helemaal weg van een hengstje van Bennfentes, moeder is 100% volbloed Kwijl )

Straks naar Wolin, ik hoop dat ze zich nog even goed houdt met dit weer en op stal Ach gut , ze was gister alweer flink de clown aan het uithangen met stappen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:46

Aah wat sneu voor iedereen die Texel zou rijden Verdrietig Ach gut

Het is hier echt echt echt rotweer, en we gaan vanmidag bbqen Nagelbijten / Gniffelen
Hoop dat we heb wel binnen doen Huilen van het lachen vast wel

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:58

Wij stonden al in Den Helder, toen er auto's terug kwamen en die tegen ons zijden dat we ook wel terug konden omdat ze het net afgelast hadden. Dus we hebben vanochtend even een ritje van 3.5 uur voor niks gemaakt Tong uitsteken. Het was ook niet echt een pretje geweest om met dit weer te rijden...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:02

Fijn Nagelbijten / Gniffelen
Maaar goed dat die mensen zo vriendelijk waren om het te zeggen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:05

Volgens mij stond iemand bij de boot iedereen op te wachten om te vertellen dat het afgelast was. Das wel slim.. voor dat iedereen al op het eiland is Tong uitsteken.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:12

ja gelukkig maar. Als iedereen al oversteekt voor niks Ach gut

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:17

Goeiemorgen Lachen
Ik heb de hele ochtend kunnen uitslapen, werdt vanochtend al gesmst dat de cross was afgelast.. Echt enorm zonde, het zag er heel mooi uit van wat ik gezien heb.. Ze hebben er ook zoveel werk aan gehad.. Hopelijk volgend jaar beter weer! Ach gut

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:18

Dat is wel heel 'thoughtful' (ik kan niet op het nederlandse woord komen Bloos) van de organisatie zeg OK dan!
Wel erg jammer dat het afgelast moest worden.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:32

balen dat het afgelast moest worden maar liever dat je het optijd hoord dan dat je er al bent en je weer terug kan

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:47

Goeiemiddag!
Vanochtend weer op stal gewerkt, en Vorstin had lekker vrij Lachen

Wat een gaaf veulen Heleen!
Balen voor alle Texelgangers & de organisatie dat de cross niet door gaat Ach gut
Fijn dat je lekker gereden hebt Jetske! Was de dressuurproef voor punten of alleen voor de plaatsing?
Veel plezier bij Wolin Lotte!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:03

voor de plaatsing, het was onderling en een B porefje dus het zou zoiezo niet meetellen Clown

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:05

Dat is wel jammer dan, anders had je er mooi 2 puntjes bij!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:07

tjah , als het officieel was geweest was het waarschijnlijk ook wel iets strenger gejureerd.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:15

berichtje vanaf texel:

de cross is vanmorgen om 7.00 u afgelast. Om kwart voor 7 liepen we over het springterrein en het was dramatisch. De eco-ctjes lagen omgewaaid als een soort extra hindernis. Een van de torentjes bij de start was omgewaaid en lag dwars over het pad (helemaal total loss). In de springtuin stond alles blank, kortom het was echt niet te doen. Het regent nu nog steeds.
We hebben dit vanmorgen daarna onmiddelijk op internet gezet, en de bootdienst ingeseind en die hebben op de lichtkrant gezet dat de wedstrijd afgelast was. Ook de lokettistes waren op de hoogte en stuurden de mensen die het bericht op de lichtkrant misten weer terug (zonder te betalen natuurlijk).
Verder zijn er gelukkig nog deelnemers geweest die gebeld hebben toen ze al onderweg waren, die konden we dus meteen terug sturen, en we hebben ze gevraagd om deelnemers in hun kennissenkring te bellen om het door te geven. Uiteindelijk heeft dus niemand vanmorgen vergeefs de oversteek gemaakt. Maar van huis tot den helder is ook een eind natuurlijk...... echt balen hoor.
Donderdag is de examencommissie geweest voor Ronald. Dus ik denk dat het aflassen voor zijn examen geen gevolgen heeft.

Nu nog nieuws: Vanmiddag gaan we puin ruimen (in de regen, want het is nog niet droog....) en vanavond gaan we bij elkaar zitten om te kijken of het mogelijk is om de wedstrijd te verplaatsen naar volgende week. Hou dus de site www.sgwtexel.nl nog even in de gaten. Daar komen ook foto's op van de situatie van vanmorgen.
Er zullen natuurlijk deelnemers zijn die niet kunnen, of te ver weg wonen, maar ik hoop dat we, als het lukt om te verzetten, toch nog een grote groep ruiters daarmee een plezier doen.

Het spijt ons als organisatie enorm dat het niet doorgegaan is, maar het was echt overduidelijk dat het niet kon. En dat was eigenlijk wel mooi. Er was bij niemand enig spoortje van twijfel.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:17

Ik heb ook nog wat fotootjes Bloos

met dressuur
Afbeelding

Afbeelding

met de tripalon:

Leuk serietje van de waterbak Vork

Nee ik wil niet! Koe (let vooral op zijn gezichts uitdrukking Huilen van het lachen )
Afbeelding

Nou vooruit dan maar weer ...
Afbeelding

poe, dat heb ik toch weer goed gedaan, hè baas? Vork
Afbeelding

Daarna heb ik nog een keer de waterbak gedaan, maar dan het afsprongetjes, dat deed ie braaf Lachen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:20

@ Texelse: fijn dat er zo veel maatregelen zijn genomen om mensen te waarschuwen dat het niet door ging.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:22

Wat verschrikkelijk jammer van Texel..
Echt zonde en vervelend voor iedereen die al onderweg was..

Sinds wanneer hebben we eigenlijk een speciale video-knop op bokt?? Haha!

Heleen: Erg leuk veulen. Mooie lange benen, erg aansprekend! Gefeliciteerd Haha!
Marieke: Hoe is het nu met je pony? Hoop niet dat er te veel beschadigd is van binnen. Schrikken hoor Ach gut
Nat: Woll had er laatst ook last van, gelukkig is het na een week fanatiek rijden weer helemaal strak Haha!
Jetske: Leuk dat je de tripalon gereden hebt. Jammer van je weigeringen, maar verder wel een net resultaat Lachen Foto's zijn ook leuk Lachen
Tessa: Klinkt als een geslaagd weekend. School-werk-ze nog!

Ik ben net weer terug van concours.. Vanochtend moesten we er vroeg uit (5.40 uur).. Kostte wel wat moeite want ik hoorde buiten alleen maar storm en regen. Dan zijn de indoors toch wel erg fijn. Woll was erg braaf. Was haar 2e parcoursje ooit en de vorige was alweer 2 maanden geleden. Eerst een rondje BB en dat deed ze erg braaf. Kon haar mooi doordrukken en foutloos door de finish gegaan Haha! Echt leuk! Daarna ook een rondje B. Dit deed ze ook weer braaf. Wel iets aangeraakt, en soms nog niet helemaal fijn bij de sprong, maar weer foutloos dus onze eerste 2 winstpunten zijn binnen Go jij! Go jij! Erg trots op Wol, die vrijdag nog helemaal de bibbers kreeg tijdens de dressuurwedstrijd (zelfde bak). Woll weer op de trailer gezet want er moesten er nog een stuk of 60 voordat ik barrage mocht rijden. Werd nog 10 cm verhoogd. Dus best wel wat voor mijn grijze gup! In de barrage had ik een balkje. Ze was echt een beetje op.. Had ik in het gewone parcours al best wel veel been nodig in de barrage had ik geen druk meer. Veel te weinig reactie op mijn been. Ze had er gewoon even geen kracht meer voor. Wordt dus nog lekker veel galopwerk doen. Maar echt super trots op der Lachen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:25

Super! Go Woll Go Woll Go jij! Go jij! gefeliciteerd!

waar zie jij die video knop? Vork

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:26

Hihi Haha!

Kijk maar eens in dit topic: BartVB @ [FZ] Youtube filmpjes

Ik vind het wel erg handig! Als je op Post Reply drukt dan staat het knopje onder de [B] kunt het ook zelf invoegen (zie link)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:28

wat leuk Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:32

Leuke foto's Jetske!
Gefeliciteerd met je winstpunten Vief! Fijn dat Woll het zo lekker aanpakte Lachen

Ik zit alweer te kwijlen op de Döbert site, deze week komt mijn frontriem (hopelijk) eindelijk binnen Haha!
Voor de liefhebbers, deze: http://www.doebert.com/data/img_prod_thumb/282.jpg

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:28

Toch nog vrijdag een lekkere strandrit kunnen maken op Texel.
Hieronder een paar leuke fotootjes.

Lekker plonsen in het water Clown
Afbeelding

Mara en Merel in een onderonsje
Afbeelding

En een lekker sprintje kon natuurlijk niet ontbreken
Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 15:32

oeh mooie frontriem hoor!

wat een leuke foto's Claire Ja lekker ritje zo te zien.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:34

fijn vief dat het zo goed ging