@Sjaan, dat is snel
@Canter, hoe was Westerbork?
@BT, super gereden!! Vooral die dressuurpunten vind ik een hele prestatie
Vandaag ook eerste buitenwedstrijd gehad.
De Cantos was vandaag voor het eerst mme en liep foutloos in het BB en daarmee 1e. Vervolgens nog een rondje in de B hc. Ook vrij simpel foutloos met genoeg lucht eronder.
Kees mocht in het L weer aan de bak. Hij liep ook heel fijn en foutloos
Kan nu eindelijk aan hem rijden en afstanden zien/krijgen. In de barrage een balkje op de allerlaatste. Dik tevreden. Daarna Pim nog in het Z. Ging best goed, paste allemaal goed en opeens bij nr 8 een vuile stop en ik stond plots met beide beentjes op de grond
Dus ff best balen.Ben druk met vanalles aan het inpakken. binnenkort verhuizen
en maandag met de nieuwe baan beginnen.
ook grappig! vrouwtje bij ons op stal begon over Lipso
.
maar ze geeft het niet echt aan...
dan moet ik echt tot 100 tellen hoor met opzadelen
, cross ging boven verwachting. Na wat gemuts en gehups toch bij de startbox aanbeland. De 1e vier sprongen in het bos gingen probleemloos, toen kwamen we op de open vlakte en zag hij in de verte hindernissen en mensen en bosjes enz. dus toen moest hij zich toch omdraaien en een tijdje hupsen. Een vriendelijke man is toen een stukje voor me uitgelopen, Junior er sluipend achteraan. 

haha
Is wel heel erg humor dat je met een endurancegroom aan de praat raakt, op de een of andere manier op SGW komt, zij weer een van de SGWbokkers goed kent en uiteindelijk eindigt het verhaal na wat omzwervingen met 'o, ben jij gomir, maar die ken ik wel