[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

reeskees

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 18:44

Wat fijn dat Jan van Beek weer een paar veelbelovende paarden erbij heeft.
@Sjaan, dat is snel Ach gut
@Canter, hoe was Westerbork?
@BT, super gereden!! Vooral die dressuurpunten vind ik een hele prestatie Haha!

Vandaag ook eerste buitenwedstrijd gehad.
De Cantos was vandaag voor het eerst mme en liep foutloos in het BB en daarmee 1e. Vervolgens nog een rondje in de B hc. Ook vrij simpel foutloos met genoeg lucht eronder.
Kees mocht in het L weer aan de bak. Hij liep ook heel fijn en foutloos Go jij! Go jij! Kan nu eindelijk aan hem rijden en afstanden zien/krijgen. In de barrage een balkje op de allerlaatste. Dik tevreden. Daarna Pim nog in het Z. Ging best goed, paste allemaal goed en opeens bij nr 8 een vuile stop en ik stond plots met beide beentjes op de grond Stoom uit je oren Dus ff best balen.

Ben druk met vanalles aan het inpakken. binnenkort verhuizen Sigaar en maandag met de nieuwe baan beginnen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 18:47

ja jij reed een super L rondje RK!! echt super!

oja Vief... er werd gisteravond nog over jou gesproken op mijn stal Tong uitsteken ook grappig! vrouwtje bij ons op stal begon over Lipso Haha! dat dat paard nu zo goed ging, dat er een meisje op reed Tong uitsteken
dus dat waren wel positieve complimentjes Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:35

Daar ben ik weer... hercules is nog altijd niet regelmatig. Ik heb vandaag alleen met hem gestapt en de wedstrijd van morgen maar afgezegd. Er is niet veel te zien aan het been, behalve dat in zijn peesschede een minimale hoeveelheid vocht zit. Dinsdag gaat hij naar de kliniek en dan wordt er daar even naar gekeken.

RK en BT: fijn dat het springen zo goed ging!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:47

BT en sjaan en RK, netjes gereden.
BT wanneer is je "laatste"wedstrijd met de Animo (ivm veulen)

Floor balen van je paard.
Zelf weinig te melden. Heb de hele dag schrikdraad staan te vervangen, nu maar hopen dat de meester ontsnapper er achter wil blijven. Paarden zijn vandaag wel naar het andere land gegaan en staan nu weer in iets meer gras, niet te veel anders kan ik mijn pony rollen Knipoog .

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:36

dat weet ik niet, zal binnenkort wel zijn Bloos maar ze geeft het niet echt aan... Bloos ze begint nu een beetje een buikje te krijgen vanmiddag was ze ook hyper joh Bloos! dan moet ik echt tot 100 tellen hoor met opzadelen Bloos

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:48

Go jij! Go jij! Yeah, met Junior rondgemkomen in Westerbork! Dressuur was middelmatig met 182, springen was lomp met 3 balken Boos! , cross ging boven verwachting. Na wat gemuts en gehups toch bij de startbox aanbeland. De 1e vier sprongen in het bos gingen probleemloos, toen kwamen we op de open vlakte en zag hij in de verte hindernissen en mensen en bosjes enz. dus toen moest hij zich toch omdraaien en een tijdje hupsen. Een vriendelijke man is toen een stukje voor me uitgelopen, Junior er sluipend achteraan. Haha! Daarna in een drafje op de hindernis af en zonder problemen verder, ook in 1x het water in!
Ben erg tevreden, volgens mij kunnen ze me het gehups niet aanrekenen omdat ik nog heel ver van de sprong af was, dus dan zou ik zelfs een foutloze cross hebben gereden. Go jij! Go jij!

Oei, hopelijk valt het mee Floor.

En BT weer in de prijzen, het wordt bijna saai hoor. Tong uitsteken

Klinkt als een elegante landing RK. Haha!

Sjaan ook keurig voor de eerst keer buiten, en dat slootje is zeker niet verkeerd dat ze dat gelijk aanpakt.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:02

Canter: Super zeg! Goed gedaan Ja
Liepen veel aardige mannetjes rond daar in Westerbork Knipoog

BT en RK: Super gedaan! Lachen
Hihi, leuk dat er in Sneek over mij en lips gesproken wordt Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:15

Yep, ben erg trots op hem. Zojuist de auto uitgeruimd en opnieuw ingepakt voor morgen, twee proefjes met de Friese merrie. Mag ik weer om half 7 op... Gaaaap

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:38

@Canter, welk nummer was jij vandaag in Westerbork? volgens mij was je namelijk vlak na degene waar ik mee was.
vond het een erg leuke wedstrijd, leuke cross ook.
deed zelf niet mee maar was er wel.

Sorry dat ik jullie topic even in kom vallen maar wilde het even vragen..
nog meer mensen die naar westerbork zijn geweest vandaag?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 22:10

RK; Cantos rulez! Die van Suus was vandaag eerste, die van ons tweede en die van jou ook gewoon foutloos Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 06:39

Eerst!

Gefeliciteerd Scum, super. Ja

Superlise, ik was nummer 72.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 12:26

Scum schreef:
RK; Cantos rulez! Die van Suus was vandaag eerste, die van ons tweede en die van jou ook gewoon foutloos Haha!

wij waren 1e in de BB Haha!
Hieronder een foto van een sprong in de BB met de Cantos. (was wel uberlaag, maar ik had er geen idee van hoe ze het op zou pakken. Moest in de 2e helft vd sprong soms wel een pluk manen vast pakken om te kunnen blijven zitten, want je wordt gewoon gelanceerd door het vermogen waar ze mee van de grond komt)Donderdag in de springles voor het eerst een parcoursje met haar gesprongen en daarvoor een keer of 4 meegelopen in de springles Knipoog
Afbeelding

Canter, mooi dat Westerbok zo goed ging!! Enne succes met je friesje.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 12:45

reeskees schreef:
Scum schreef:

Hieronder een foto van een sprong in de BB met de Cantos. (was wel uberlaag, maar ik had er geen idee van hoe ze het op zou pakken. Moest in de 2e helft vd sprong soms wel een pluk manen vast pakken om te kunnen blijven zitten, want je wordt gewoon gelanceerd door het vermogen waar ze mee van de grond komt)Donderdag in de springles voor het eerst een parcoursje met haar gesprongen en daarvoor een keer of 4 meegelopen in de springles Knipoog

Afbeelding

Ziet er stoer uit Reeskees Cool
Maar zo laag was het toch helemaal niet? Schijnheilig

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:04

Canter schreef:
Eerst!

Gefeliciteerd Scum, super. Ja

Superlise, ik was nummer 72.

Was jij 72? Dat wist ik niet eens... Heb k tegelijk met jou cross losgereden.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:21

gave foto RK... ik heb hem jammer genoeg niet kunnen zien! alleen je L paard Lachen(en je Z natuurlijk)
van vinden jullie van mijn ondeugende lieve schimmeltje? Bloos Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:48

BT: haha lief schimmeltje kan ook wel stout zijn zo te zien Clown haha Lachen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:56

viefdepief schreef:
reeskees schreef:

Afbeelding

Ziet er stoer uit Reeskees Cool
Maar zo laag was het toch helemaal niet? Schijnheilig

Inderdaad, ik dacht ook dat BB lager zou zijn!
Leuke foto RK!!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:18

training ging goed ondanks mac en mijn greppel vrees
kom je op een terrein waar in elk lijntje zowat een greppel zit

heerlijk gereden voor de rest maar volgende keer maar niet verslapen want kwam een beetje laat aan Clown

leuke foto's rk en bt!

gefeliciteerd scum

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 22:14

Die springt hoog zat Reeskees, leuke foto!

Canter, heel netjes! Hoe heb je vandaag met het friesje gereden?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 00:03

Fijn paard zo te zien RK Ja
Mooi dat Kees ook zo goed ging en Pim blijft een apart verhaal he Clown

BT: gefeliciteerd!

Sjaan: mooi dat Valdi zo braaf was op haar eerste buitenwedstrijd Ja

Canter is ook rondgekomen en volgens mij had de cantos van scum ook nog fijn gelopen dit weekend Ja

Sohay is volgens mij nu een jaar of tien en geen 7 meer, dat was ze toen William er mee rond reed een paar jaar terug Knipoog

Ik ben weer terug uit duitsland, mooi weer gehad, ze heeft de rit goed uitgereden en we zijn met een fit paard naar huis gereden dus het weekend is goed geslaagd.

Ik ga nu maar eens douchen en slapen, want ik moet weer erg vroeg op Bloos

Er wordt wat afgeklept in de paarden trouwens, bij BT op stal praten ze over vief en ik heb in Duitsland ook al over een medeSGWbokker lopen kleppen Haha!
Wel allemaal positief hoor *LOL* Is wel heel erg humor dat je met een endurancegroom aan de praat raakt, op de een of andere manier op SGW komt, zij weer een van de SGWbokkers goed kent en uiteindelijk eindigt het verhaal na wat omzwervingen met 'o, ben jij gomir, maar die ken ik wel Haha!'.

Had ik woensdagavond op de ledenvergadering van de club trouwens ook al. Onverwachte boktmeeting na een half uur kleppen *LOL*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 00:06

Ben benieuwd hoe LIelle het gehad heeft op zandvoort! Dat was toch dit weekend?

Kan iemand trouwens de puntenregeling van het 2-fasenparcours vinden in het reglement?
Ik weet dat je tweede fase foutloos moet rijden om twee punten te hebben en verder gewoon zoals normaal, maar over de tweede fase. Heb nu discussie met een van de deurnemeiden die blijft volhouden dat ze twee winstpunten heeft bij haar 5 strafpunten in de tweede fase Clown Kan dat stuk alleen nergens meer vinden in het reglement Bloos

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:33

als je foutloos ben heb je met 2 fasen 2 punten Ja het gaat ook op snelheid dacht ik, want ik had juist op stijl gereden en iedereen ging ineens crosssen Clown haha..

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:46

He Rowo, dat heb ik ook niet in de gaten gehad!

Met de Friese merrie ging de eerste proef niet geweldig, veel spanning en 170 punten. In de 2e proef had ik haar in de draf echt super, ze begon heel fijn te ontspannen en was heel mooi in de aanleuning. Alleen het aanspringen in de galop kreeg ik heel veel spanning, en de galop zelf ook wat. Resultaat, 160 punten, ik weet weer waarom ik zo gek ben op jury sporten. Boos! Op de coupon van de eerste proef stond wel het commentaar: Leuk paard met mooie gangen, nog wat veel spanning. Dat was dan wel weer leuk. Pling

judenjul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:52

Zo mijn weekend dienst zit er weer op. Vanmorgen werd ik om zes uur gebeldt voor een spoed keizersnede, natuurlijk was er een ongeluk op de snelweg gebeurd en stond er file. Met 100 over de vluchtstrook gereden. Dat was dus opletten geblazen. Gelukkig kwam er een roze huilend kind uit. Vandaag ga ik voor het eerst sinds maanden weer een paard van boven bekijken. Dat wordt lekker spierpijn.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:59