[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 07:44

Eerst.
Ga zo lekker een bosritje maken en daarna hebben we modvergadering (irl).

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 09:24

leuk simmie! veel plezier

renske: ja heb ook niks te klagen hoor. ik zit er nooit meer op, en vorig jaar had ik het luxe van 2 paarden (M en Z) die beide op het zelfde moment een blessure kregen. dan heb je niks meer en heb dan ook meer dan een jaar niet meer op dit niveau gereden.

gister was het 2e pc niet voor punten(jammer haha)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 09:27

succes Simmie Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:49

zo hier de foto's van gister

Afbeelding
inrijden, ze wordt dressuurmatig steeds iets beter Lachen
Afbeelding
beledigd dat ze een kruisje moet springen Tong uitsteken Gomir op de achtergrond
Afbeelding
benen intrekken? neejoh hoeft niet Bloos!
Afbeelding
in de landing op de volte, schattig he die achterbeentjes (die kunnen wel gelijk zijn)
Afbeelding
weer zo'n mooi voorbeen Knipoog Gomir wat kijk je blij! Knipoog
Afbeelding
hindernis 1, stond lief gebouwd
Afbeelding
hindernis 3
Afbeelding
hinderni 4a
Afbeelding
hindernis 8
Afbeelding
en 10...waar ik iets te veel op terug reed Bloos

Afbeelding
en de winnares van het M snelheid en wendbaarheid...Bokker Ootje Lachen

Afbeelding
Muisje klaar Knipoog

en Oeterma...
Afbeelding
mooi scheef toch? Knipoog
Afbeelding
4b, hier kwam te groot, daar maakte we een foutje
Afbeelding
Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:49

Onide schreef:
Vief! Gefeliciteerd! Ik ben trouwens net terug uit de bios.. ook naar pirates ot carribean geweest.. Ik heb deel 1 wel gezien, ik denk dat dat ook wel nodig was Wow!Snapte je er iets van? Haha! Vond hem wel weer gewéldig!
Leuk filmpje ook :p Kiekeboo!

Had van m'n vriendinnen een uitgebreid verslag gekregen incl. alle leuke details Knipoog
14 kids lesgeven is wel heel veel voor een eerste keer, en maar één gelanceerde is wel heel netjes hoor Haha! haha

@ Simmie: Leuk dat je met Djin gaat starten Lachen
@ Gomir: Volgende keer beter Ach gut
@ BT: Netjes dat je met beide de finale mocht rijden. Jammer dat Muis een beetje op was Ach gut
Foto's zijn mooi Ja Muis ziet er stoer uit zo met dat bontje op der neus! Hoe groot is ze eigenlijk?

@ Renske, Biem, ??: Hoe hebben jullie gereden?

Weer heerlijk op de veranda geslapen Haha! Friends zijn net weg en de DVD ligt ook al weer in de bus van de videotheek. Het is echt super lekker weer dus ga zo even lekker buiten de P&S lezen, en de makrogids uitpluizen, de camera's waren in de aanbieding Hyper!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:51

Foto's van gister Haha!
Afbeelding
Eerst een foto van thuis, weet je iig hoe we eruit zien Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
Even bijtanken Tong uitsteken

En daarna thuis even de deken op de foto Lachen

Afbeelding

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:52

BT: netjes gereden hoor, jammer dat muisje moe was met de finale Ach gut en mooie foto's Pling

vief: gefeliciteerd!!! (meer woorden niet nodig Haha! )

kim: ook gefeliciteerd

simmie: leuk dat je weer met djin gaat starten

giloni: leuke foto's

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:58

Leuke foto's Hilde Ja
Mooie deken ook Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 12:10

nog gefeliciteerd Hilde!! leuke foto's!

lekker vief...als het van8 warm is wil ik ook wel eens op het dakterras slapen ofzo Lachen gewoon al voor de lol haha

bedankt voor de leuke reacties. opvallend dat ze bij het inspringen niet lief kijkt en in het parcours staan de oortjes strak naar voren Knipoog

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 12:31

Giloni en BT leuke foto's!
BT: Muis is op die ene steil tijdens het losspringen net een vliegtuig Tong uitsteken

Net met Violin gesprongen. Mijn moeder was mee en we hadden onze hondjes mee, de pup dus ook. Kon ze niet helpen met losspringen, dus maar wat meegesprongen met de rest. het parcours was voor een jong paard best technisch, alles kwam vrij snel. Had 1 banketstaaf balkje, voor de rest sprong ze heel fijn en was ze goed te regelen. De dubbel was wel heel eng, en daar heb ik dan ook een gebroken lijn in gereden, best knap vind ik zelf.
Daarna het tweede parcours, was progressief, werd ze in het begin iets te loperig en kreeg ik een fout op 2. Daarna lette ze weer goed op en kwam ze niet meer aan het hout. Zat ook een overbouwd slootje in, maar dat vond ze alleen maar grappig.

Zometeen met Sunny en Piet!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 12:44

netjes hoor renske!!! succes straks!
vief: muis is denk i rond de 1.68m ben zelf niet zo groot Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 12:50

Vond haar er namelijk best wel groot uitzien Haha!

Netjes Renske Ja
Succes zometeen!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 12:51

Vief wordt aan het werk gezet, moet vensterbanken schuren!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 12:53

haha arme vief!

renske: goed zo en succes straks

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 12:57

sterkte vief Knipoog

ik moet vanmiddag op een boot zitten met mijn ouders en een paardenman... die ik niet ken Bloos

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:04

Nou Vief, één ding scheelt, je hebt wel mooi weer! Of is het misschien iets té mooi weer om vensterbanken te gaan schuren?? *LOL* Vork

BT en Giloni, leuke foto's! En Gomir mag inderdaad wel eens wat vrolijker kijken! Haha!

Renske: lekker gesprongen zo te lezen, succes zometeen!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:21

Renske veel plezier zometeen!

Vief, jij ook Knipoog

BT Ziet er professioneel uit hoor Ja

Ik ging gymnastiek oefeningetjes met ze doen, en een paar hindernisjes. Dus slalommen om pionnetjes heen en over smalle balkjes (1 mtr) draven zonder dat je pony uitbreekt (een heeeele opgave dat bleek..)
Ik had ook een van de bovenste kapjes van 'de muur' neergelegd.
Al die meisjes zijn altijd helemaal panisch van alles wat met die muur te maken heeft Nagelbijten / Gniffelen
Degene die gelanceerd was zat op een Haf, best een leuke, dat meisje kan ook best leuk rijden.
Ze stuurt haar pony op dat kapje af en dat beest begint te bokken en om z'n as te draaien Wow!
Ze viel gelukkig niet heel naar Bloos

Zometeen eerst de hond maar eens goed borstelen (is tegenwoordig het hele jaar in de rui, ze krijgt nu op aanraden van de dierenarst biergistpillen Nagelbijten / Gniffelen )
En dan op de fiets Wow! naar mn paardje, je moet toch wat he als je in shape wilt blijven Rolleyes

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:34

Vief: Go jij! Go jij! Gefeliciteerd Go jij! Go jij!

Giloni ook!

BT: Mooie foto's! En een heel herkenbaar verhaal over dat voorbeen van Muis onder het solarium...
Ollie vindt ook altijd dat hij daar te weinig aandacht krijgt en vooral dat hij niet alles kan volgen. Staat dan uitgebreid zijn uitgestrekte draf te oefenen Haha!

Ik stond vandaag op de wachtlijst voor het springen. Ik zou B HC gaan starten, aangezien ik na twee jaar M toch een beetje te gewaagd vind. Helaas kon ik er niet meer bij, en achteraf is dat alleen maar goed geweest. We zijn namelijk lekker naar Minderhout toe geweest om terreintraining te doen!
Ik snap er helemaal niets van, drie jaar geleden was alles eng. Nu, als ik aankom kan ik bijna nergens langs rijden zonder dat Ollie woezelkolonies ziet. Maar als ik eenmaal begin te springen is het net een raket! Hij trekt aan op alles dat springbaar lijkt (voor hem Bloos ). Heb echt super veel moeite om iets van controle te houden, da's wel minder. Hij ging ook in een keer zonder twijfelen het water in! Da's echt uniek voor hem! Ben er wel alleen in gelopen, nog niet in gesprongen. Wilde het niet meteen weer verpesten nu het zo lekker gaat. Volgens mij gaat hij het echt steeds leuker vinden. Ik ben echt helemaal blij!!!!!!!!! Clown Uiteindelijk moesten we stoppen omdat de dazen een beetje te agressief werden, en zij waren met meer, veel meer..... Tong uitsteken

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:40

Haha jammer dat jullie je moesten terugtrekken maar wel een supertraining gehad als ik dat zo hoor!
Ik wilde dat Joeri dat ook nog had op 'gewone hindernissen'.
Hij heeft het wel in het bos, elke boomstam/picknicktafel/pickup-truck Knipoog is onveilig voor ons Haha!

Solaria zijn ook zeer aandachtslustig-paard onvriendelijk... Die bij mn werk hangt ook tussen twee muurtjes..
Waarschijnlijk hebben ze dat bedacht zodat die paarden lekker rustig staan en niet gestoord worden tijdens hun zonnebad.
Nou ze worden er eerder gefrustreerd van Nagelbijten / Gniffelen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:00

Yep, heb zelfs al eens mijn avondeten voor het solarium op moeten eten op een klapstoeltje omdat meneer anders vond dat ik te ver weg ging en dus niet meer mijn volledige aandacht en hem kon geven..... Tong uitsteken

Het was inderdaad heerlijk, de training. Ollie trekt ook in het bos harder aan als op "gewone" hindernissen. Maar omdat we nu herintredende dressuurmutsen zijn en alles weer nieuw is trekt hij ook op die gewone hindernissen veel meer aan als "vroeger"... Hoop dat het zo blijft want het is heerlijk!!! Al moet ik echt gaan fitnessen om hem een beetje "netjes" de cross door te kunnen sturen straks.... Cool

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:16

Ben ik heel even. We zijn gisteren met Online wezen dressuren in het M1. Bitwise had 186 en 177 punten (punten voor de tweede proef kon ik echt niet plaatsen).
Verder ben ik ff niet zoveel online. Heb vakantie en moet allerlei dingen regelen. Ben ook nog een weekje weg.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:22

netjes scum/bitwise!!

SGWollie: haha ja iddd, zo stond ik laatst ook. ging ik steeds een stapje achteruit en steeds op het zelfde punt vond ze dat ik te ver was en begon ze weer hoe jij dat zegt 'uit uitgestrekte draf' te oefenen Knipoog en zo af en toe maait ze over de vloer of tegen de muur Bloos!

lekker van je training!! ik begin er maar niet aan met schimmeltje... geloof niet dat dat een crack is Tong uitsteken die wordt al panisch bij een plas water Lachen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:40

Laat je daar alsjeblieft niet door tegenhouden!!!

Ik lees overal over het ideale SGW paard dat moedig is, zelfvertrouwen heeft en niet bang is voor water (oa dan hè). Nou, ik heb dat ideale SGW paard niet (ben ook niet de ideale SGW ruiter). Maar we hebben zo'n lol!!! Die van mij was ook panisch van water, maar meneer heeft me vandaag verbaasd door met een stalen gezicht zo een meertje in te galopperen. OK Boekelo material worden we nooit, maar met veel oefenen en Ollies mega vermogen (da's weer een meevaller) zijn we toch leuk bezig?

Bloos Ik mis ook wel eens spontaan een stukje muur... Bloos

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:01

Pfff heb niet bijgelezen! Doe ik wel als het wat minder warm is! Ben weer terug van wedstrijd!

Pfff het was echt snikheet! Moest eigenlijk om 12 uur maar volgens mij ging ik pas om half 1 of kwart voor 1 ofzo. Echt snikheet! Maar goed ze bleef lekker lopen! Eerst wel weer gedoe met de linkergalop bij het inrijden. De 1e proef sprong ze ook weer verkeerd aan, maar heb het kunnen corrigeren. En het wijken ging prut. Toch nog 180! En de 2e proef ging lekker! Alleen het wijken nog niet echt naar mijn zin maar het ging niet slecht. En daar had ik 188! Haha! Ben nu echt heel blij! Na die megadip gaat het eindelijk weer goed! Lachen

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:37

Oh dat oefenen ken ik.. De vonken springen er soms letterlijk vanaf..

Lekker toch m_m! OK dan!

Niet teveel trainen Ollie, anders gaat het enthousiasme misschien weg