Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gomir op de achtergrond
Gomir wat kijk je blij! 

Onide schreef:Vief! Gefeliciteerd! Ik ben trouwens net terug uit de bios.. ook naar pirates ot carribean geweest.. Ik heb deel 1 wel gezien, ik denk dat dat ook wel nodig wasSnapte je er iets van?
Vond hem wel weer gewéldig!
Leuk filmpje ook :p Kiekeboo!

haha

Muis ziet er stoer uit zo met dat bontje op der neus! Hoe groot is ze eigenlijk?
Friends zijn net weg en de DVD ligt ook al weer in de bus van de videotheek. Het is echt super lekker weer dus ga zo even lekker buiten de P&S lezen, en de makrogids uitpluizen, de camera's waren in de aanbieding

en mooie foto's
)
gewoon al voor de lol haha

)
naar mn paardje, je moet toch wat he als je in shape wilt blijven
Gefeliciteerd
). Heb echt super veel moeite om iets van controle te houden, da's wel minder. Hij ging ook in een keer zonder twijfelen het water in! Da's echt uniek voor hem! Ben er wel alleen in gelopen, nog niet in gesprongen. Wilde het niet meteen weer verpesten nu het zo lekker gaat. Volgens mij gaat hij het echt steeds leuker vinden. Ik ben echt helemaal blij!!!!!!!!!
Uiteindelijk moesten we stoppen omdat de dazen een beetje te agressief werden, en zij waren met meer, veel meer.....
is onveilig voor ons 
en zo af en toe maait ze over de vloer of tegen de muur 
die wordt al panisch bij een plas water
Ik mis ook wel eens spontaan een stukje muur...
Ben nu echt heel blij! Na die megadip gaat het eindelijk weer goed!