[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 12:32

jeetje dit is wel HEEL erg afgezaagd hoor!

bel ik net naar horseteam.nl

over 2 paarden. doet ze heel vaag zegt ze opeens op zon domme manier...ehh ja heb je dan wel genoeg geld!! NOUJA zeg!! dat zeg je toch niet zo!!
dus ik zei nou bedankt dan wete ik genoeg...BAM telefoon erop! ja rot op, zou moet je niet tegen mij beginnen hoor!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 12:34

reddytobias schreef:
jeetje dit is wel HEEL erg afgezaagd hoor!

bel ik net naar horseteam.nl

over 2 paarden. doet ze heel vaag zegt ze opeens op zon domme manier...ehh ja heb je dan wel genoeg geld!! NOUJA zeg!! dat zeg je toch niet zo!!
dus ik zei nou bedankt dan wete ik genoeg...BAM telefoon erop! ja rot op, zou moet je niet tegen mij beginnen hoor!

Dat vind ik nou echt belachelijk! Dat kunnen ze toch niet ruiken over de telefoon!! Ze willen die paarden toch verkopen..Nou als jij belt dan heb je heus wel geld genoeg..Echt belachelijk dat ze zo tegen je doen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 12:37

ja ben nu ook echt pissed!! mijn budget is echt redelijk aan de maat!! maja wat hun willen! de een meer of minder maakt hun vast geen hond uit!

maar ik vind het niet bepaald klantvriendelijk!!

kreeg net een mail van 5 jarige Ilmeo?? merrie
punten voor het M, bloederig type...helaas geen foto
maar die prijs...snap niet waarom die prijs dan zo laag is he! ik snap die handel uberhaupt niet

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 13:31

Tsjaa.. je snapt er soms echt helemaal niks van zie je een doodnormaal paardje geen super gangen of stamboom vragen ze er 15.000 voor

Ga je bij deze Ilmeo (zegt me niks hoor..) kijken?

Gelukkig dat je weer kan rijden, vind je nog wel een beetje jong voor een bejaarde hoor Anja!

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 13:37

Zo dat is wel heel lomp, zo mailde ik eerst voor een pony stond in prijsklasse 2500-5000 € na 3 keer bellen kregen we te horen dat die minstens 8000€ moest opleveren

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 13:50

Noujah.. das ook wel heel raar
Misschien nog iets gevonden..

5 jarige donkerbruine sportmerrie Vader Damiro VM Palfrenier ( Joost )
Komt uit de Ibelocia stam.
Zij is B springen en heeft veel springvermogen.
Zij is klinisch en rontgenologisch goedgekeurd.

Stond een beetje een rare hoek foto bij maar misschien dat ze nog wel andere foto's hebben..
Vind hem niet supers maar ziet er wel lief uit
Afbeelding

Ghehehe dacht net dat ik een hele hele mooie had gevonden, hadden ze er een foto van Flemmingh bij gezet

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 13:51

Erg klantvriendelijk ja.

Vroeger kon je op Horses.nl nog een advertentie plaatsen als je een paard zocht. Zo zijn wij ook aan Online gekomen. Maar tegenwoordig is dat echt een flutsite geworden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:09

Ik kan het niet helpen maar ik vind bijna alleen maar schimmels
Afbeelding
5jr Blauwschimmel ruin,
165,mtr afstameling L.A-Landgraf l -H Alme'-z €2750,-

Afbeelding
5-jarige PalfrenierxContinue

Afbeelding
3-jarige Acorradoxcarthago stond trouwens wel in Tsjechie

Afbeelding
Calvin Zx Architect 4 jaar..

Afbeelding
5-jarige CavalierxLector

Afbeelding
4-jarige Chellano (M springen) en zo kan ik nog wel even doorgaan

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:11

Apart zeg, zo bloeiend is de paardenhandel op het moment ook niet. Beetje klantvriendelijk kan inderdaad geen kwaad. Ik snap sowieso niet wat het probleem is om gewoon de prijs van een paard erbij te zetten of te vertellen. Zou het hele gebeuren een stuk overzichtelijker maken.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:12

Maar ik ga me omkleden en naar Sam
Ghehehe zal zo alleen wel even de foto's moeten verwijderen denk..
Dus opschieten RT!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:13

Online ziet er helemaal belachelijk uit op dit moment! Net als vorig jaar heeft hij zijn voorpluk half afgeschoren en er hangen 3 zielige plukjes nog aan.

Ik schaam me kapot. Volgens mij is september wel de ergeste maand met die ellendige ***vliegjes! Vraag me af hoe ik daar nog een knotje van moet maken morgen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:16

Ik kan bij Sam ook niet overal meer knotjes maken, kan dan nog net een staartje maken en die vouw ik dna maar dubbel..
Kan er ook niet meer van maken.. Gelukkig heb ik maar drie van zulke startjes van de rest kan gewoon nog mooi een knotje gemaakt worden..

Gelukkig heeft Sam wel een mooie voorpluk..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:48

heeey ik ben er ook weer

Kom net uit assen.. lekker gewinkeld
3 shirtjes.. 3 truitjes een jas en een broek

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 15:42

sorry...beetje laat!!
ja gewoon heel vreemd..je wilt toch paarden verkopen of niet? ik heb er al meteen geen schuge meer van.

Horses.nl ja...ja dat is echt helemaal niks meer! vroeger was dat nog wel wat!

die 1e bruine(enige...de rest is schimmel ) ziet er wel leuk uit!
waar heb je die vandaan?

die blauwschimmel niks
die 2e weet ik inmiddels de vraagprijs van, maja die staat helemaal in brabant!!
wel leuk trouwens...maja die wordt ook wit

die 3 jarige(springen) ziet er ook gaaf uit!! maar gewoon te jong

die 4 jarige vind ik niet geweldig...grote maat volgens mij

5 jarige...jammer van die witte kop! ziet er wel leuk uit!voor zover je dat kan zien

en die 4 jarige is ook gaaf!

pff geen schimmels meer hoor, vordat ik er echt een ga kopen

thanks Vief...heel lief van je!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 15:45

hahaha geen schimmels meer??! schimmels zijn juist heel mooi alleen nogal onhandig voor wedstrijden, ik weet er alles van ik wou ook absoluut geen schimmel maar alle pony's die geschikt waren was schimmel

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 15:46

RT, ik wilde ook nooit een schimmel, maar nu heb ik er wel een (hoewel die niet van mezelf is). Als ik ooit nog een paard aanschaf dan laat ik schimmels zeker niet meer staan. Ik heb minder werk aan die schimmel dan aan de vos.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 15:49

ja dat is ook zo hoor! ik denk er ook steeds meer over na! dat werk, oke dat moet dan maar!!

maar ik vind die donkere schimmels veel gaver:D
en ben bang dat als ze wit worden dat ik ze niet meer mooi vind...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 16:03

ik vind dat juist wel heel mooi, als je een helemaal wit paard ziet in de ring. thuis zijn ze idd wat minder mooi hahah als ze half wit half zwart zijn

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 16:37

Zitten gave paardjes tussen Vief!

Wij zijn alweer terug uit Heino (nou ja alweer, damn wat duurde het lang voordat ze de uitslag hadden!)

Dressuur zeer netjes, voorlopige 5e plaats met 169pnt.
Springen foutloos.
Cross foutloos, wel 19 sec buiten tijd (wat een bochtjes! haha)
Uiteindelijk een 3e prijs! Muriël is mooi weer 25 euro en een paar superrrrr foto's rijker!

Nu ga ik snel weer, heb nog maar een uur de tijd om 2 paarden te rijden.
Daarna snel koetjes melken en dan hoppa naar de Bathmense Kermis!!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 16:48

Zo dat heeft Muriël goed gedaan ..
ooh leuk kermis

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 18:06

Nou ik ben ook weer thuis..
Ik ben net even op het terrein geweest van de military van Boekelo..Want bij ons op stal is iemand die meehelpt met het bouwen van de military..
Al een paar nieuwe hindernissen gezien echt super mooi!
We hebben vandaag ook een 'bij' gemaakt voor bij de 'bijenkorf' of 'honingraad' haha iedereen noemt m anders..
Zondag hebben wij vergadering en word ons het hele parcours uitgelegd en omdat alles dit jaar nieuw is gaan we daarna met alle hindernis-mensen de hele cross lopen..
Ben wel heel benieuwd..Ik wil wel foto's maken met mn mob. maar ik heb er geen kabeltje bij ofiets om ze op de pc te zetten

Er is dit jaar ook een nieuwe hele pittige hindernis..ik ga nog niet alles verklappen maar het word een soort skyjump..Hahah verder moeten jullie maar gewoon gaan kijken!!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 18:32

hey ik ben er ook weer. het internet lag er thuis een tijdje uit. ben vandaag naar de cross in heino wezen kijken. Natuurlijk naar lamour (goed gedaan muriel!) maar er deden nog twee vriendinnen van me mee, die voor het eerst gingen crossen. ik was zeg maar een soort van coach... Best leuk!
Vorige week nog naar Neede geweest, was ook erg leuk. dit keer mocht ik een derde plek mee naar huis nemen. ik kwam niet goed voor de trackener dus had ik een volte gedraaid... Nu ff een tijdje geen cross. Princenhage voor het eerst weer. Wou eigenlijk nog wel naar Boekelo gaan, gewoon om te kijken dan... haha

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 18:42

Zo, ik ben er ook weer uit Heinooo. Weer een leuke dag gehad!
Vanmorgen na aankomst gelijk de cross maar verkend, precies hetzelfde als vorig jaar, 1 sprong eruitgehaald. Moest lukken dus. Ik had ook besloten om gewoon de waterinsprong te doen, in plaats van aan de zijkant er gewoon in te gaan. Wil het voorjaar L gaan starten met haar dus moet ze dit ook kunnen.

Dressuur ging prut. Het eerste korte gedeelte ging nog redelijk, maar op een gegeven moment ging het helemaal mis. Heel kriebelig en uitwijken voor mijn vader die aan het voorlezen was, gebok in de galop en een keer de ring uitgevlogen... Nouja echt slecht dus, 131 punten (vond dat trouwens wel een beetje overdreven mja)

Toen de cross nog 1x gelopen en klaargemaakt voor het springen. Was ook al prut... 1 weigering en eigenlijk nog 1 maar heb haar toch over de sprong gedrukt want was dat gezeik van haar echt helemaal zat! Dat bleek goed te zijn geweest want daarna pakte ze weer lekker aan. Dus 8 strafpunten.

En toen ingesprongen voor de cross, ze was ondertussen gelukkig al weer heel wat beter te rijden. Cross ging super! Ze pakte alles weer lekker aan en ik heb lekker doorgegallopeerd. Waterinsprong ging goed!!! Ze jumpte er met volle overtuiging in, was zo blij! (en nog)

Ben uiteindelijk net 2 of 3 buiten de prijzen geeindigd, viel nog mee dus ! Er waren er maar 2 binnen de tijd waaronder ik 1 was precies op de optimale tijd gefinished, ik er 4 seconden onder. Ik heb dus toch nog lekker gevoel overgehouden aan vandaag en al weer helemaal zin in Nijeberkoop! (eerst 3 weken dressuren )

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 18:43

Oja, Chantal, feliciteer Muriël maar even van mij!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 19:07

Andrea en Muriël: gefeliciteerd met de foutloze crossen!!

Rex is ook een schimmel en die heeft vandaag zichzelf in bad gedaan in Minderhout

We moesten een soort visvijver inspringen vanaf een flinke afsprong, daarna een rondje door de vijver en via een opsprong er weer uit. Afsprong ging heel goed en ik draafde vrolijk verder de vijver in....probeerde Rex goed vast te houden omdat het water vrij diep was (iets onder de borst denk ik). Ineens schoot Rex met zijn hoofd naar beneden en trok mij zo over zijn hoofd mee het water in zodat we allebei compleet kopje onder gingen Ik had even geen idee meer wat ik onder water deed, maar het was erg donker
Rex krabbelde weer op en was toen erg mooi schoon
Ik was dus helemaal zeiknat (ja, helm en laarzen ook...sopsop) en moest daarna nog Pico rijden. Gelukkig kreeg ik van Lielle heel lief haar (rode!)rijbroek en een trui.

Training met Pico ging ook niet geweldig, ze sprong alles, ook de vele greppels maar ze was loeisterk. Pakte zelfs weer een keer het bit om er vandoor te gaan Dus nu toch maar een rollerbit proberen.

Rex weigerde om greppeltjes en een mini-trakhenertje te springen. Word er nu wel een beetje moedeloos van.....misschien is het een idee om hem mee te nemen naar de jacht hier in de ooipolder, ik geloof dat je dan iets van 40 sloten springt onderweg en misschien dat ie dan wel mee wil met de rest..

Lielle: we hebben dat greppeltje met die bomen (waar jij als juf moest fungeren ) nog als coffin gedaan en dat viel nog niet mee! Pablo pakte trouwens wel heel lekker aan
Oja, er is ook iemand van het huisje af gesprongen ....ik was het niet hoor!
En Susan Smulders had een heel erg leuk paard
En Simmie moet volgende training trakteren wat is dat toch met schimmels en greppels? Geen pijn gedaan Sim? je bleef trouwens wel heeeeel erg lang hangen....en manlief maar foto's maken!

Wel echt een heel gaaf terrein daar....we hebben al het plan om daar eens een weekend te gaan trainen volgend seizoen!