Sim gefeliciteerd!! Fijn dat het gisteravond zo gezellig was!! Mootje, als je nu eens met 2 bananen in je oren gaat zitten, zou dat niet overduidelijk zijn voor je collega? Ben benieuwd hoe het afloopt met je vinger Noor.
Vanmorgen bericht gekregen dat ons plannetje voor de woensdag helemaal in de war schopt. De slachterij in Nijkerk kunnen we niet op woensdag terecht, alleen op vrijdag. Dus............... wat nu?? of 2 dagen uitstellen, wat voor "middelste" heel onhandig uitkomt, of woensdag naar West-Graftdijk rijden en hem daar laten slachten. Resultaat is hetzelfde, een dood paard. Even op bokt gekeken en 1 post gevonden en die was erg positief over Graftdijk. We zijn nu op woensdag ingesteld, en dan weer 2 dagen wachten vind ik ook niet prettig, liever dan nu spijkers met koppen slaan. Nou ja, nog even over nadenken, vanmiddag samen nog even bespreken en dan maar een knoop doorhakken.
Sannnn: wat een zak zeg!!! Vief: wol ziet er goeduit Corine: jammer van je eerste rondje Sim: gefeliteerd!!!!!!
Ik heb een weekend met weinig slaap achter de rug... Zaterdag met 3 kids naar de Sinterklaas intocht in Dordrecht geweest. Was erg leuk. S'avonds feestje in oosteind. Mocht bobben en lag om half 6 op bed... Was erg leuk en gezellig. Alleen om 9uur weer opstaan was pijnlijk... Gistermiddag en avond weer bij vriendje geweest en was rond 11uur thuis en op bed. Nu studeren in de bieb en van 3 tot 6 college... Ben alleen nu wel verrot
caro29
Geplaatst: 14-11-11 12:57
@ Sann wat sneu voor je vriendin @ Sim Van harte gefeliciteerd
Ik heb de training weer achter de rug en we zijn weer terug naar ons oude bitje de watertrens. De ochtend in de mist en de kou met een net geschoren paard levert een fris snurkend paard op. Vanmorgen kon ik 1 rondje met deken stappen daarna die er maar afgedaan en laten draven. De witte vorst op de bomen en het onkruid is best eng
Grrrr wordt gek van die stomme knhs site. Wil een vp bekijken oa wat inschrijfgeld is. Kun je weer niet naar beneden scrollen. De kalender is slechter geworden dan hij al was. Op startlijsten staat het vp namelijk niet..
Ik heb op zoek naar een los halsstuk voor aan een deken van horse rider (deken vd welkoop/boerenbond) als iemand weet waar ik dat kan krijgen
Laatst bijgewerkt door caro29 op 14-11-11 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt
EvelienH
Geplaatst: 14-11-11 13:14
Gefeliciteerd Sim! Lau, lekker bijslapen tijdens college.
Ik heb gisteren heerlijk buitengereden met een stalgenootje, ook nog even een stukje rengalop gedaan, Bam had ineens nog een extra versnelling erbij met zo'n bloedpaard ernaast, men wat ging dat hard ! Bij thuiskomst ging Bam alleen met zijn volle gewicht op mijn teen staan, en niet het puntje maar echt mijn hele teen, heb nu een hele dikke blauwe teen, zo naar College en vanavond even kijken of ik in mijn laars pas .
gr_roos
Geplaatst: 14-11-11 14:45
Even speciaal voor Mootje, Noor, Margreet en waarschijnlijk Texelse. Lees net dat Texel cuinair het weekend na de sgw is
Evony
Geplaatst: 14-11-11 14:46
gr_roos schreef:
Even speciaal voor Mootje, Noor, Margreet en waarschijnlijk Texelse. Lees net dat Texel cuinair het weekend na de sgw is
heh jammer mijn ouders vonden dat ook wel leuk
mistid
Geplaatst: 14-11-11 14:53
Gefeliciteerd Sim!!!
Joki, BB ziet er netjes uit, B komt wel goed! Sann, wat een eikel die vent... al 1,5 jaar een ander er op nahouden... Woll ziet er goed uit Vief! Wat is ie wit! Jeetje Lau, klinkt idd als een zwaar weekend!
Ik heb de eerste twee toetsen van het schooljaar ook weer gehad. Wat duren die ineens kort vergeleken met examens