[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:49

Dat hoop ik ook, maar ik verwacht ook wel dat ie nog zeker een half jaar doorgaat.

Zit trouwens nog steeds te klo.ten met de vakken die ik dit jaar wil gaan volgen. Moet me inmiddels echt op gaan geven, maar ik ben er nog steeds niet uit. Criminologie studeren ging niet meer lukken, maar heb wel de minor Forensische Criminologie aan de VU (Amsterdam) gevonden die ik kan doen. Het lijkt me wel leuk, maar de minor duurt van september t/m februari, wat betekent dat ik dan 2x per week naar Amsterdam moet, en tegelijkertijd ook nog een vak in Leiden moet volgen die ik nog heb staan. Anders kan ik kiezen om de vakken criminalistics, forensische psychiatrie en capita selecta rechtssociologie te gaan volgen gewoon in Leiden. Zou me eigenlijk meer op de criminologie willen richten, maar zonder al het heen en weer gereis -O- Heb het zo straks al druk zat met het werken erbij, want ik wil gewoon zeker 4x in de week blijven werken.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:55

Lastig Snoek! Maar ik zou als je echt graag criminologie wilt doen dat nu niet laten schieten omdat je persé 4 dagen in de week wilt werken. Lijkt me dat je daar dan toch wel echt spijt van gaat krijgen.. :o

TG: Wat een leuke plannen :D Nu nog lekker weer!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:57

Da's wel een leuke minor, Snoek!!
Mirthe, wel afzien 12-15 uur werken :P Wel gezellig clubje dus?
Karen, leuk weekend! :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:10

Het hartje klopt! *\o/* Beeb is nu 27 dagen, nog even geduld.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:11

Gefeliciteerd Eef! En je had nog wel zo'n slecht gevoel er over.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:13

Noor, vet afzien :+ . Haha nee wil zoveel mogelijk uren draaien omdat ik wel weer wat wil uitgeven. Wil eerst een airjacket en een nieuw rijjasje, en daarna kleren kopuuuuuuuuuuh :P .

Gefeliciteerd Eef!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:29

Ach Mirthe, je moet ergens beginnen toch :)
Gefeliciteerd Eef!!

Ik ga me inschrijven voor de minor :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:33

Goed zo Shanouk!! :D

Eef: YES! Gefeliciteerd *\o/*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:38

Vief gefeliciteerd met het huis van Joost!

Eef, goed nieuws van Wendel, fijn!

Shanouk, heel verstandig :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:45

Gaaf Shanouk, was altijd 2e keus van mij criminologie als medische kant niets zou worden. Komt vasrmoes met reizen.
Gefeliciteerd met Joost zijn huis Vief!
Top van Wendel!
Leuk toch juist Lau dat je t zo druk hebt. :)

Ben in Amsterdam dagje met zusje ontspannen. Die heeft gister laatste examen gehad.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:47

Gefeliciteerd Eef!!

Wat leuk San, nog plannen?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:50

Gezellig San. Amsterdam Dungeons zijn leuk (als je er van houdt tenminste). Ik ben toen in Londen geweest.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 13:17

Dungeons in Londen zijn leuk hé Sim, ik was in de rechtbank miss naughty Margret die 's nachts de haren van de doden eraf haalde op het kerkhof, samen met een Amerikaanse jongeman die eerst heel stoer deed en overal om moest lachen. Totdat we werden afgevoerd in het bootje, hahahaha helemaal in paniek.
'k Neem morgen je kwakkie mee.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:16

Super van Wendel Eef! *\o/*
Veel plezier in Amsterdam met je zusje San :)

Heb Velvet ook maar eens even getoiletteerd, die zag er enigszins uit als een uit de kluiten gewassen shetlander na al die maanden vakantie (inclusief buik en lange manen :=)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:21

Lielle: Dat plaatje.... :')
Noor: Toen ons huis gebouwd werd, leek het heel snel te gaan. Maarja, vanaf dat de muren staan begint de afwerking binnen...Dan lijkt het pas echt traag te gaan. :oo
Jitske: Druk dagje. :j
Sussie: Succes met de les, en heerlijk dat je het huis alleen hebt!!
Vief: Hoe kan een pizza nou voor ophef op Facebook zorgen? En super gaaf dat jullie een nieuw huis hebben/krijgen!
Mootje: Vriendin van mij is een jaar in Panama geweest, die heeft het daar heel erg naar haar zin gehad.
Corien: Veel plezier vanavond in de kroeg, nu wel netjes in eigen bed gaan slapen he. :D
Mirthe: Succes op de wedstrijd!
Gefeliciteerd Evelien *\o/*

Zo, had wat bij te lezen. :P

Morgen ga ik op vakantie, en uiteraard trapt Tessa dan nog even haar ijzer eraf.
Smid komt vanmiddag gelukkig, en hij red zich er altijd mooi alleen mee. Kan ik snel de koffer inpakken!
Vanavond op de buurkinderen passen. Ik hoop heel erg dat ze allemaal netjes blijven slapen. :o

Had nog een buitenrit gemaakt met Perfect.
Kwam een tractor tegen met zo'n landbouw ding erachter. Zo een dat het gemaaide gras omschud.
Daar gingen we bijna de sloot in. :D Maar die man zette gelukkig heel aardig alles uit, en toen heb ik gevraagt of ik er een rondje achteraan mocht lopen.
Zodat ze dus gelijk dat soort dingen kent, ik ging het eerste stuk van voor naar achter door het weiland..Maar nu vind ze het niet eng meer. *\o/*

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:21

_Jitske_ schreef:
Heb Velvet ook maar eens even getoiletteerd, die zag er enigszins uit als een uit de kluiten gewassen shetlander na al die maanden vakantie (inclusief buik en lange manen :=)

:') _O-

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:26

Gefeliciteerd eef en vief :D
Mootje leuk zeg die vakantie!
Jitske haha beat ookal, renske heeft haar voor mij gedaan incl scheren :D

Vanochtend lekkere conditietraining gedaan en flink door de polder gescheurd!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:28

Dat is helemaal luxe Sarah als het voor je gedaan wordt! :))
Ik moet de staart van de week nog wel even doen, maar Velvet's geduld was een beetje op gezien haar vriendinnetje maar bleef blèren vanuit de wei :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:29

Hoe is het daar Sarah???

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:35

En toen ik airjacket in typte bij de geliefde bokt zoek functie zag ik mijn verhaal bij jullie verschijnen. Ik ben dus Sophia ofwel Soof.

Ik ben vorige week woensdag met een giga knal van m'n lieve paardje afgelanceerd, ter abrupte afsluiting van een eerst zo heerlijke crosstraining..
Heb daarbij m'n oogkas en neus verbrijzeld en m'n kaak heeft ook een flinke tik gehad. Voor het oog zijn m'n tanden gelukkig nog normaal, maar waarschijnlijk zijn er twee 'dood' en is er een stuk van een kies afgebroken. Afin, dat valt wel mee..
Heb alleen heel veel pijn (gehad) en kan ik nu een tijdje heel weinig doen.

Het was wel heel erg schrikken en ik weet nog niet of ik dit risico nog eens ga nemen. Een airjacket is in ieder geval het enige wat ik iedereen echt wil meegeven, het is duur, maar je leven is meer waard!!!!

En voor de duidelijkheid, mijn paard kon hier absoluut niets aan doen; hij was super aan het werk en het was gewoon stomme PECH. Ook ik deed feitelijk niets verkeerd..

Nouja, hoewel ik geen diehard bokker ben, heb ik de komende weken nog wel wat tijd om jullie te vergezellen, als jullie dat goed vinden :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:35

Jitske: nou en of! Moest als straf wel bij een helpen die niet echt van scheren houdt, vorige keer belande iemand in de radio! Maar ze bleef nu super braaf staan :D
Karen: het is hier echt super leerzaam en heel leuk, tegen de tijd dat ik hier weg ga heb ik een heel ander paard! Moet beat anders gaan rijden en was in het begin moeilijk maar heb er nu echt profijt van! Ook lekker de nieuwe cross hindernissen al uitgeprobeerd en die zijn echt super hD

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:37

Natuurlijk Sophia. Gelukkig dat het -naar omstandigheden- mee lijkt te vallen :(:)
Zo te lezen was het echt pure stomme pech, maar je staat wel ineens weer even stil bij de risico's.

Dan is het wel fijn dat je er een paar weken bent Sarah, in een week heb je eigenlijk te weinig tijd om echt je manier van rijden te veranderen en goed verandering te merken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:42

Jeetje meis :(:) wat een optater heb jij gehad! Je bent van harte welkom om hier te komen kletsen!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:42

Sophia: had het al gehoord van je ongeluk! Echt schrikken! Sterkte en beterschap! Ik wil ook echt binnenkort een aj aanschaffen! Maarja money money.
Jitske: ja idd! De eerste paar dagen ging het ook echt voor geen meter maar toen viel het kwartje. Het is voor zowel mij als beat erg lastig maar de goede zijn ook gewoon super goed!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:45

Heftig Sophia! Je bent er wonderwel goed afgekomen, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu twijfelt over wat je verder gaat doen. AJ ben ik idd ook een groot voorstander van.

Evony, klinkt goed! Doe Renske maar de groeten en wens haar alvast veel succes voor het EK.

Jitske, fijn dat je weer aan het rijden bent.