[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:40

Gewoon een heel opvallend shirtje met herkenbare naam ofzo aan doen Marijke :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:42

muts_marijke schreef:
Zal de volgende keer in Castenray iets raars meenemen of aan doen. Ik kan van jullie natuurlijk zo het startnummer aflezen maar aangezien ik nog niet start komen jullie niet te weten wie ik ben natuurlijk. Is op zich ook niet belangrijk. ;)

Ik ken jou lekker wel. :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:43

Zal is kijken of ik iets opvallends heb hahaha. Je kunt me wel herkennen aan Geert. Dan zou ik zijn nr door moeten geven en dan zeggen ... die muts wat daar de hele dag achter aan loopt, DAT ben ik ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:44

ja Sim, schrok me dood de 1e keer in de auto in Barchem! Jij bent niet verlegen en ik zou daar iets van mee moeten hebben ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:44

muts_marijke schreef:
ja Sim, schrok me dood de 1e keer in de auto in Barchem! Jij bent niet verlegen en ik zou daar iets van mee moeten hebben ;)

:D Y;( Solly.....
En niet te vergeten dat je in Ysselsteyn een hele tijd dicht bij me hebt gestaan. Kon ik mooi je gesprekken afluisteren. :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:45

Ik herken je in Castenray denk ik ook wel MM! Heb je in Barchem ook gezien, dus dat moet wel lukken! :P
Maar ik spreek ook niet snel bokkers aan hoor, 1 keer gehad dat ik dacht dat het die was. Was het die dus niet. Dan voel je je wel voor l*l staan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:47

De M cross was gewoon schandalig simpel. Hindernissen stonden wel keurig aan de maat (een deel dan, maar sommige ook niet), maar niet technisch, geen gaten, geen echt hele dikke sprongen, alleen niet zulke hele fijne aanrijdlijnen, waar dan ook de meeste stops doorkwamen. Overigens stond het wel dikker dan de gemiddelde L cross, maar een Barchem staat echt dikker in het L. Overigens was het water wel echt een M combinatie qua technische element.
Sim: Volgens mij was er in het M door iedereen foutloos gesprongen :Y)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:47

Mm: dat heb ik zelf ook hoor, je spreekt inderdaad zo de verkeerde aan, dat lijkt me echt erg :+ .
Sim: volgens mij was ook vrijwel iedereen foutloos in het springparcours, ik heb mijn lesje inderdaad wel geleerd :) .
Caro: wat vond je er van? in het echt ziet het er natuurlijk altijd anders uit dan op film.
Mirthe: ik liep inderdaad langs en herkende je, maar jij was aan de telefoon en vond het ook zo stom om dat te onderbreken :+ .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:49

Nou precies Sannn... daarom doe ik het ook niet graag. Moet lukken jij loopt toch vaak bij Sim? Nou die herken ik zeker.

SIM!!! Dat wist ik niet, van Ijsselsteyn... ;)

Dat laten schrikken geeft niets kan wel wat hebben. :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:50

Marijke, jou ken ik ook al wel.
Sim kan ik ook wel herkennen.

Mirthe heb ik weleens gezien, maar niet de ballen om aan te spreken. Evenals meer mensen die ik denk te herkennen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:51

Oh ja heb Jetske der koe gezien... en Evony ''gezocht'' bij het water en daar zat er maar 1 met een sgway for live pet (dat staat er toch op??) dus die heb ik ook gezien :D :D
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 17-04-11 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:51

muts_marijke schreef:
SIM!!! Dat wist ik niet, van Ijsselsteyn... ;)

Jawel, heb ik je wel eens verteld. Ik was hindernisrechter bij de waterbak. Jij en Geert stonden daar best een poos met een groepje mensen te kleppen, op 2 meter afstand van mij. Ik herken Geert natuurlijk dus die "muts" naast hem moest jij wel zijn. :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:53

ooooh ja!! dat klopt ik ging er eigenlijk van uit dat je bij de trailers bedoelde. Dat klopt ja. Nu weet ik het weer. De avond na Ijsselsteyn begon het ''verhoor'' en 2 minuten later wist je wie MM was. ;) :D

EvelienH

Trusten allemaal! Ik ga douchen en naar bedje toe. :evaw:
Morgen vroeg op, CS krijgt nieuwe schoenen.

_lautje_

Ik ken MM ook :P

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:54

Ik (her)ken dankzij het etentje bij Lau wel veel mensen! Anders was dat denk ik minder snel gegaan. :P

caro29

@ lautje en daarom start ik altijd het liefste mijn seizoen in westerbork. Niet te moeilijk en niet te makkelijk. Voor mij lekker rondje voor er weer in te komen.
@ Eef zag er vanaf de kant rustig en beheerst uit.

bianca1980

mistid schreef:
Eef_Bam schreef:
Bianca en Mirthe: Is dat diamantje op de tand soms afgesproken werk :Y) ? Ik had op het etentje bij Laura al gezien dat jij er eentje had Bianca, en toen sprak ik later Mirthe en die had precies dezelfde leek het?

Haha nee geen afgesproken werk :P . Ik wilde er supergraag 1 maar dat kon niet ivm beugel. Nu zit deze er toch al 1,5 jaar op :D

De mijne al ruim 7 jaar of zo... :D dus ik was eerst.... :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:55

hahaha ja Lautje! Maar jou durfte ik dan weer niet echt aan te spreken... heb het maar subtiel geprobeerd en gevraagd hoe je cross was gegaan... had niet verwacht dat je toen wist dat ik het was :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:01

Ik ga ook naar bed, welterusten :evaw:

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:04

Wij kregen trouwens ook nog een leuk verhaal toen we thuis kwamen, poes heeft het voorjaar in de bol en heeft van de week al een paar keer en dooie muis voor ons op de deurmat achtergelaten als cadeautje :+ en kwam een keer met een nog levende door het luikje naar binnen, maar toen hebben we haar gauw met muis en al weer naar buiten gejaagd.
Nou had ze erg gisteren blijkbaar eentje levend mee naar binnen genomen en die losgelaten, zusje en stiefpaps gingen hem proberen te vangen en stiefpaps had de stofzuiger nog in de hand, en ja hoor, zo de muis opgezogen := , wel sneu voor het muisje :(:) .

welterusten allemaal, ik ga ook naar bed :evaw: .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:06

aaaah das zielig eef. Ik ben VOOR de muizenvallen sinds ze aan mijn nieuwe bodyprotector hebben gegeten! DOOOOOD moeten die krengen }>

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:16

Ik ben ook voor muizenvallen. Zitten die vieze dode muizen tenminste niet in mijn klompen.
Trusten iedereen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:25

Eef_Bam schreef:
Wij kregen trouwens ook nog een leuk verhaal toen we thuis kwamen, poes heeft het voorjaar in de bol en heeft van de week al een paar keer en dooie muis voor ons op de deurmat achtergelaten als cadeautje :+ en kwam een keer met een nog levende door het luikje naar binnen, maar toen hebben we haar gauw met muis en al weer naar buiten gejaagd.
Nou had ze erg gisteren blijkbaar eentje levend mee naar binnen genomen en die losgelaten, zusje en stiefpaps gingen hem proberen te vangen en stiefpaps had de stofzuiger nog in de hand, en ja hoor, zo de muis opgezogen := , wel sneu voor het muisje :(:) .

welterusten allemaal, ik ga ook naar bed :evaw: .

oftewel, als de kat van huis is.... ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:32

...worden de muizen opgegeten door de stofzuiger :Y) .