Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
muts_marijke schreef:SIM!!! Dat wist ik niet, van Ijsselsteyn...
mistid schreef:Eef_Bam schreef:Bianca en Mirthe: Is dat diamantje op de tand soms afgesproken werk? Ik had op het etentje bij Laura al gezien dat jij er eentje had Bianca, en toen sprak ik later Mirthe en die had precies dezelfde leek het?
Haha nee geen afgesproken werk. Ik wilde er supergraag 1 maar dat kon niet ivm beugel. Nu zit deze er toch al 1,5 jaar op
Eef_Bam schreef:Wij kregen trouwens ook nog een leuk verhaal toen we thuis kwamen, poes heeft het voorjaar in de bol en heeft van de week al een paar keer en dooie muis voor ons op de deurmat achtergelaten als cadeautjeen kwam een keer met een nog levende door het luikje naar binnen, maar toen hebben we haar gauw met muis en al weer naar buiten gejaagd.
Nou had ze erg gisteren blijkbaar eentje levend mee naar binnen genomen en die losgelaten, zusje en stiefpaps gingen hem proberen te vangen en stiefpaps had de stofzuiger nog in de hand, en ja hoor, zo de muis opgezogen, wel sneu voor het muisje
.
welterusten allemaal, ik ga ook naar bed.