Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt super om Rome weer terug te zien! Ik zou er zo weer heen willen. Dacht nog even dat de vuurkerk met de Extase van Theresia de kerk was waar ik naast sliep in Rome! We sliepen echt in het midden van het centrum (5min van Piazza Navona) in een klooster met een kerk erbij. Was echt gaaf! Het was alleen wel een andere kerk, al lijkt ie wel erop:
Balen van Oliviers voeten! Vorstin heeft ook slechte hoeven, maar als ik Hoefvocht smeer en Biotine bijvoer gaat het wel.
!!
Vanavond kijkt de hoefsmid er even naar.. vind het maar niks dat ze zo is.

bvw schreef:gefeliciteerd Benthe!
Een fijne dag gewenst!
Ik ga me zo voorbereiden voor het grote feest in De Hoeve!
Moet nog van alles pakken en de trailer schoonspuiten want dat wordt mijn slaapplek!
Hoorde ook dat we al om 4 uur gaan vertrekken!
Ik moet trouwens ook nog boodschappen doen, we willen natuurlijk morgen ook wat te eten!
EDIT:
Voor de mensen die het interesseren, hier moet ik morgen mee racen...
http://www.gasbij.nl/gasbij_zondag/images/gasbij%20064.jpg
Ga nu eerst even lekker douchen, en daarna een feestje van vrienden en dan de kroegen in!

erg vervelend _o-
echt vet
volgens me vriend ging ik te langzaam (50 km) _o- hard zat haha
Ben je ons jaloers aan het maken
met Blue hoef ik pas om 15.30 dressuur te rijden en sinds dat het morgen warm wordt is Blue hopelijk rustig
maar m'n broertje moet 's morgens al om 10.00 dus dat wordt weer een lang dagje, huiswerk en tuinstoel mee

: Ze zag wat in de verte, begon in de rondte te springen, omdat ze het dan persé moet zien, en toen zei ik al dat de hoefsmid beter even aan de kant kon gaan en op het moment dat hij opzij stapt, gaat de hoef van Wo vliegensvlug langs zijn bovenbeen
, hierna stond Wo weer stil alsof er niks gebeurt was
, zo kende ik Wolin wel weer...
) heleenxx schreef:Oei, die Wolin!
Was je niet pas verhuisd van stal? Of vergis ik me nu? Kan dat er niet mee te maken hebben?
en een hele grote fijne zandpaddock waar takken, ballen, watertonnen en hooi in mag, dus ze staan swinters lekker met z'n tweeën of drieën heel de dag buiten te banjeren.
.
.