[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:57

Vief gefeliciteerd! Super gedaan joh!

Andrea: Jammer van je eerste parcours, maar wel fijn dat je weet dat hij ook erover kan als het wat hoger staat.

TD: Helaas dat het met springen niet zo goed ging. Volgende keer beter!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:17

Vief Gefeliciteerd! Super zeg. Je minigroom staat wel erg goed op Sam, pas maar op... Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:30

Altos schreef:
Vief Gefeliciteerd! Super zeg. Je minigroom staat wel erg goed op Sam, pas maar op... Tong uitsteken

Dank jullie wel Bloos
Ja staat lief he Haha! Hahaha is echt zo'n kleine praatjesmaker.
Maar toen m'n moeder zei van Finja ga jij er maar even op was ze toch wel heel stil Haha!
Natuurlijk was nee zeggen niet stoer, maar toen ze er eenmaal opzat vond ze het helemaal
geweldig Haha! En heeft ze zelf even gedraafd. Vaders wilde de pony al wel over nemen.
Wilde hem zelfs ruilen tegen de vrachtwagen Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:34

*Heeft alles bijgelezen*

@ TypicalDutch: Leuk dat je met je knollie op vakantie bent geweest. Wel jammer van je springen Ach gut
@ GvdT: Jammer dat ze zo begon te rennen na de balk, wel fijn dat je ze zo goed sprong!
@ Renske: Veel succes alvast Haha!
@ Giloni: Gefeli! Leuke prijzen ook Pling
@ Andrea: Veel plezier!! Leuk dat je twee kaartjes hebt wetet te bemachtigen Haha!
Jammer dat je eerste rondje niet zo goed ging, maar wel wat van geleerd zo te lezen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:39

gefeliciteerd met de prijzen Haha!

Ik was vandaag naar noorwolde geweest. Lachen
met springen was ik foutloos en in de barrage 2 balken (maar hij sprong wel fijn Lachen )
met de dresuur was ik niet heel tevreden maar was ik 1e (van de z1 en z2) met 230. net als hilde had ik ook emmer voer gewonnen en geldprijzen. de 2e proef vond ik zelf beter gaan maar kraag ik lagere punten Gestoord

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:45

Vief echt weer super gereden OK dan! Op naar de regiokampioenschappen.

Gilon + Kim gefeliciteerd met de prijzen.

TD,heb je niet gezien in Schoorl. Moest ook een stuk later. Vervelend dat het springen niet zo heel lekker ging. Wel weer een puntje erbij met de dressuur.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:46

Kim gefeliciteerd! Ja Go jij! Go jij! goed zeg! Ja

Vief hoeveel winst hebje nu in he M2?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:01

Gvdt: ik snap ook wel dat ze een minimum eis stellen, daar heb ik op zich ook niet zon problemen mee. Alleen mag iedereen die nu ooit een dressuurproefje een wp heeft gereden wél starten, terwijl ik (die al 1 cross training en 2 oefencrossen heeft gereden) niet mag starten. Maar wrs start ik over 2 weken in waspik Knipoog Komt goed met dat winstpunt.. Heb voor de inschrijfdatum nog 4 of 5 proefjes Knipoog

Vief, kim en gilon goed gereden!!!

(ik ben trouwens aan het oppassen, zag een laptop staan, en hij werkt ook nog Lachen )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:06

Prijzenrijders en natuurlijk onze kersverse kringkampioen, van harte gefeliciteerd! Ik ga volgende week weer springen met djin en als het goed is (sta 2e op de wachtlijst) ook nog dressuren.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:09

Goedzo Vief!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:17

CD, ik ben het ermee eens dat het soms wat krom is. Maar zo zijn er wel meer regels krom.zeker als ze in je nadeel zijn Tong uitsteken Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:21

ja idd...
aan een kant hebben ze ook groot gelijk,, maar ik ga wel ff proberen mezelf de cross in te banketstaaf Lachen
is mn laatste kans voorlopig Boos!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:30

Kim gefeliciteerd!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:45

Biem schreef:
Gomir: Ik stond naast marian (ken je die?), en toen zei jij hoi Lachen !
Toen later zei ze dat jij op bokt zat.. en in Den Helder woonde Knipoog Dus ik heb jou gezien Haha!

En dan kom je me later niet eens even gedag zeggen Tong uitsteken Ik heb Marian idd gedag gezegd toen ik kwam helpen losspringen, was nog redelijk aan het begin van het L volgens mij Ja Stond idd wel iemand bij, maar die heb ik niet bewust gezien Clown

Ik heb zelf niet fijn gereden. Eerste parcours maar afgegroet, had op 1 en 2 fijne sprongen en op 3a geloofde hij het wel. Andere hindernis wilde ook niet
Tweede rondje stopte hij heel flauw op 1. Kwam de hoek om en Otje pakt het bit, draait linksom weg en wil zo weer terug het hoekje om...Boos! Toen even boos geworden en daarna pakte hij weer aan(wel weer te strak in de rug maar hij ging iig naar de overkant Scheve mond ). Kreeg later nog een stop op 7, maar dat was niet helemaal handig gereden. Koos de voorwaartse afstand en Otje was al wat lang en loperig geworden door mijn zeer overtuigende rijden en dat was icm met de hindernis die vrij dicht richting publiek stond niet zo slim van me Clown

Maar ik kwam iig een stuk verder dan het eerste rondje en hij pakte iig weer redelijk aan na die stop op 1 Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:46

Vief gefeliciteerd Hyper! Super hoor!

KIm ook gefeliciteerd! 230 is een hoop zeg Bloos Dat zijn er twee toch?

TD: jammer dat het springen niet zo wilde, maar iig weer een punt erbij met dressuur Ja

GvdT: Fijn dat ze zo lekker te rijden was vandaag, heb het niet gezien

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:25

gefeliciteerd Vief en Kim ook!!mooie punten!
ik kom net uit Schoorl Bloos
ben kapot!

Muis liep erg goed, 1e pc dom balkje in de 3 sprong
2e rondje foutloos en 3e prijs Haha!
in het Z met Oet onzettend mooie fout op 1 Tong uitsteken ik wilde op groot,gaf been maar kreeg geen reactie, gevolg was dat we ongeveer dwars door 1 gingen Haha! daarna sprong ze super goed hoor! pechbalkje op 5 nog Bloos
2e rondje bij het inspringen weer op groot, weer been, geen reactie...toen stond ik er opeens naast achter de hindernis Lachen ....snel opgestapt (tand door me lip) en spoortje geleend. was wat geirriteerd. ze moest eerst maar eens luisteren Bloos
in het parcours liep ze wel redelijk. 1 balkje

mocht met beide finale rijden. Oet terug getrokken en na lang twijfelen Muis gestart...had ik niet moeten doen, ze was helemaal af. gevolg dat er heel wat balken naar beneden gingen! Bloos

maar al met al er tevreden over MUis zo voor de 2e keer en ook wel beetje me Oet zo voor de 2e keer..

ook 1 proefje met Muis gereden, ze was braaf, maar wie legt er nu een B baan naast wat hekwerken,kuilpak en andere rommel neer?? Knipoog dat werkt niet bij Muis, kan er bij haar niet in Tong uitsteken kreeg haar dan ook niet echt in de buurt haha, maar alsnog goed voor 176 punten dus erg tevreden!!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:39

BT: Gefeliciteerd met je prijzen! Ja Haha!
CD: Als je in waspik start zie ik je misschien wel Lachen Ja Haha!
Ik vind het ook stom dat je een winstpunt moet hebben voordat je dan start!

Ik wou waarschijnlijk ook de oefencross doen in sept in huissen, alleen het paard moet nog conditie op doen en wij komen pas begin aug. terug dus weet niet of ik dan voldoende heb getraint enz!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:05

Gomir: ben je er morgen ook Knipoog dan zeg ik HOI Knipoog
Kim en Vief: nette punten hoor Lachen en vief gefeliciteerd Lachen
TD: Volgende keer beter Haha! had wel gehoord hoe het ging.. maar ik had je niet meer gezien Knipoog
Vieva: dat staat in Viefs onderschrift Knipoog (winstpunten)
BT: Geen pijn gedaan (tand door je lip?) Dus ik heb jou wel gezien.. Knipoog Ik denk is dat BT, maar ik wist het niet zeker Lachen

Nou morgen bootje 12 uur dus eerst uitslapen.. Ik heb Biem alvast gevlochten Lachen
En ik ga dinsdagavond naar dat hondje kijken Haha!
Dus morgenavond krijgen jullie een verslag Lachen Knipoog

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:09

Oja Biem Clown Bedankt Lachen
Nou vief je kan al Z dressuur staren en M springen Haha! echt tof zeg om dat te kunnen zeggen Haha! Ja

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:59

GvdT, weet je zeker dat er niet een paar kabouters op die balk zaten? Tong uitsteken

CD, mag je niet meedoen met de oefencross in W'werf? Daar heb je volgens mij geen punten voor nodig. Of anders Vlietland of Lisse?

Wauw Giloni, superdagje! Ja

Vief, mijn complimenten! OK dan! (Had het stiekum ook wel een beetje verwacht dat het je zou lukken!) Op naar de regio kampioenschappen, laat ze daar ook maar eens zien wat Sammie kan!

Balen TD, dan rij je echt niet met een fijn gevoel en dan gaat het ook helemaal mis. Volgende keer weer op je gemakkie dan komt het vast goed.

Keurig gedaan hoor Kim, en af en toe klopt het gewoon niet met je gevoel. Maar toch maar weer mooi een 1e plek!

Goed hoor van Muis, BT. Ik vind het maar knap zo snel als jullie nu al in het M zitten.
En paarden die niet reageren op je been zijn inderdaad zwaar irritant! Boos!

Klein dipje Gomir? Zou ze toch een beetje geschrokken zijn vorige keer in de dubbel?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:06

Tweede parcours liep hij gewoon simpel door de dubbel heen, dus ik denk dat het met geschrokken zijn wel meevalt Ja (en dat ging donderdag met trainen ook alle keren prima)
Het wil weleens vaker niet helemaal lukken en de week erop kan hij ook zo weer een proef winnen dus ik zie het volgende keer wel weer Clown

Biem: morgen ben ik gewoon aan het werk Knipoog

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:15

canter: bedankt voor het meedenken. maar deze is zowat om de hoek, en de andere zijn redelijk uit de richting. de eigenaar wil wel dat ik een beetje in de buurt van stal blijf ..

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:18

Mmm, das nou weer jammer.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:39

BT: Goed van Muis toch! En het is ook best moeilijk om zo weer in het Z te springen. Althans dat vond ik. Dat is toch wel even iets moeilijker dan een L rondje.

Gomir: Jammer zeg, maar tellen bij jullie altijd 2 rondjes voor punten?

Ik ga morgen met Piet, Violin en Sunny op concours. Zou eerst ook gaan dressuren met Violin, want ik sta er voor de regio nog wel goed voor, maar dat wordt met de tijd allemaal te krap.
Met Violin sta ik met springen met de selectie niet erg goed, in de middenmoot, met Sunny geen selecties gereden en met Piet vrije inschrijving Tong uitsteken Is dus voor mij niet echt belangrijk dat kringkampioenschap.

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 01:58

Ben al een heeele tijd niet aan reageren toe gekomen lijkt wel..

Vief! Gefeliciteerd! Ik ben trouwens net terug uit de bios.. ook naar pirates ot carribean geweest.. Ik heb deel 1 wel gezien, ik denk dat dat ook wel nodig was Wow!Snapte je er iets van? Haha! Vond hem wel weer gewéldig!
Leuk filmpje ook :p Kiekeboo!

Biem, het weglopen zal wel bij het ras horen dan Rolleyes
Wat een dagje voor je! Klinkt als een halve wereldreis! En Gomir is niet zo heel eng hoor Knipoog

Renske, leuke foto’s vooral die van piet en je schimmel! Die van mij is ondertussen ook Oraje van de zon.. echt niet mooi!
Lekker dat je oefenspringen goed ging! 3 kwartier les erbij klinkt als een goede deal Knipoog

Vieva, leuke paarden hoor! Ik kreeg alleen kippenvel van je hindernis! Bloos

Kim! Leuk filmpje hoor van Ede! Enne een liedje waar (bijna) Anne in voorkomt is nooit erg vief! :p
Handig trouwens, een vlechtende vader, ik wilde dat die van mij dat ook deed :p
Je moet dan wel vóór volgend jaar zorgen dat je het zelf net zo netjes kunt.. Of zorgen dat je vader ook niet mee wil op vakantie Haha!

Anja, welkom thuis!

CD balen van je winstpunt.. gewoon veel inschrijven, je red het wel!

Giloni, lekker gereden!

Andrea, losrijden is ook belangrijk! Haha!

GvdT, ik heb hem nog helemaal niet gezien Bloos

TD, ah joh volgende keer beter! Je pony was gewoon nog in de vakantie-stemming en dus niet in de mood om te werken!

BT lekker joh, en nog bijna een winstpunt ook! Go jij! Go jij!

Gomir, jammer van je springen, ik weet hoe het voelt Bloos al klinkt dat van jou nog iets beter dan mijn prestaties de afgelopen weken..
Wanneer kom jij werken? Ik begin dinsdag met paarden wassen en dat soort leuke klusjes..
Ik mag niet rijden en/of uitmesten van Fred.. He wat jammer nou! Haha!
(Nou dat rijden vind ik natuurlijk wel jammer..)

Ollie, ik ben erg verliefd op je veulentjes! Wat een droppies! Lovers

Zoo weer behoorlijk bijgetypt, wat een geklep man! Haha!
Heb dit weekend ponyweekend begeleid op de manege .. was erg leuk. Ja
Vanochtend 14 kinderen lesgegeven. Ik heb meteen meer respect voor al die instructrices.. Bloos
Het was wel meteen een vuurdoop Wow! ik had nog nooit les gegeven en dan meteen zoveel Haha!
Maar ze schenen het wel leuk te vinden gelukkig.. En er is er maar een keer eentje afgevallen! Nagelbijten / Gniffelen
Ga maar eens lekker naar mn bedje toe, ik val om van de slaap! Gaaaap