Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Altos schreef:Vief Gefeliciteerd! Super zeg. Je minigroom staat wel erg goed op Sam, pas maar op...

Hahaha is echt zo'n kleine praatjesmaker. 
En heeft ze zelf even gedraafd. Vaders wilde de pony al wel over nemen.

)
goed zeg! 
Komt goed met dat winstpunt.. Heb voor de inschrijfdatum nog 4 of 5 proefjes 
)

Biem schreef:Gomir: Ik stond naast marian (ken je die?), en toen zei jij hoi!
Toen later zei ze dat jij op bokt zat.. en in Den Helder woondeDus ik heb jou gezien
![]()
Ik heb Marian idd gedag gezegd toen ik kwam helpen losspringen, was nog redelijk aan het begin van het L volgens mij
Stond idd wel iemand bij, maar die heb ik niet bewust gezien 

Toen even boos geworden en daarna pakte hij weer aan(wel weer te strak in de rug maar hij ging iig naar de overkant
). Kreeg later nog een stop op 7, maar dat was niet helemaal handig gereden. Koos de voorwaartse afstand en Otje was al wat lang en loperig geworden door mijn zeer overtuigende rijden en dat was icm met de hindernis die vrij dicht richting publiek stond niet zo slim van me
Super hoor!
Dat zijn er twee toch?

ik wilde op groot,gaf been maar kreeg geen reactie, gevolg was dat we ongeveer dwars door 1 gingen
daarna sprong ze super goed hoor! pechbalkje op 5 nog 
....snel opgestapt (tand door me lip) en spoortje geleend. was wat geirriteerd. ze moest eerst maar eens luisteren 

dat werkt niet bij Muis, kan er bij haar niet in
kreeg haar dan ook niet echt in de buurt haha, maar alsnog goed voor 176 punten dus erg tevreden!!

dan zeg ik HOI
en vief gefeliciteerd
had wel gehoord hoe het ging.. maar ik had je niet meer gezien
(winstpunten)
Ik denk is dat BT, maar ik wist het niet zeker
Bedankt 
echt tof zeg om dat te kunnen zeggen
(en dat ging donderdag met trainen ook alle keren prima)
Is dus voor mij niet echt belangrijk dat kringkampioenschap.
Snapte je er iets van?
Vond hem wel weer gewéldig!

al klinkt dat van jou nog iets beter dan mijn prestaties de afgelopen weken.. 

ik had nog nooit les gegeven en dan meteen zoveel