[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 21:23

Vief: leuke foto’s En gefeliciteerd dat jullie M2 mogen starten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 21:29

gefeliciteerd Vief aso hoor!!

jammer Gomir...jolig paard ook zit in de familie... Oeterma is al 2 dagen braaf (dressuur) morgen even springen

vanavond dressuurwedstrijd gehad. met inrijden was ik zo boos, dat ik hem alle hoeken van de bak heb laten zien grrr paard ook ze was hengstig en was onwijs geirriteerd(en ik ook )
en toen moest ik de ring in, ik dacht alleen nog maar...daar gaat mijn UNOXworst haha nee grapje dat dacht ik niet
maar ik moest gewoon maar dom mijn rondje doen en niet boos worden. maar ze was echt super braaf in de ring (raar paard...zich echt een gebruiksaanwijzing bij ) ze liep braaf haar rondje, wel af en toe spanning, waardoor ze voornamelijk in de stap niet rond bleef, links om wilde ze absoluut niet ommijn binnenbeen buigen, dus dat was niet al te best haha, maar het resultaat was toch nog 157!!!! super blij natuurlijk, kan het nog niet geloven...ik ga echt nog denken dat het een dressuurpaard kan worden

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 21:39

Wat super BT en die UNOX-worst is binnen

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:18

Super BT!!!! Je eerste winstpunt!!! Nu mag je ook springen....
Hoe wil je de UNOX worst? zo in een pakje of gesneden of in een broodje of in de boerenkool of....?
Trouwens leuk dat je volgende week ook een rondje met Oet mag springen.

vief ook gefeliciteerd!! Leuk zo'n verenigingwedstrijd.

Gomir, fijn dat Otje iig lekker fris was en er zon zin in had. Met het oog op de koude week die komen gaat, heeft Otje alvast wat hout gesprokkeld:P

Scum, scheer je je paard altijd in 2 dagen? wij doen dat in 1,5 uur

Ben nog steeds benieiwd naar de fotos van Lielle

Ik heb dit weekend mn 3-jarige Riverman verkocht. Over het algemeen viel ie me wat tegen en vond m als crosspaard al helemaal niet geschikt. Dus had ik er verder ook geen zin meer in om er nog een berg tijd en kosten in te steken en hopen dak m dan duurder kan verkopen. Dat valt over het algemeen toch tegen met een gewoon huis-tuin en keuken paard. Bovendien had ik er helemaal geen klik mee, ondanks dat we haar vanaf de geboorte hebben.
Als je krap in de tijd zit, moet je een keuze maken...

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:28

ehh boerenkool klinkt wel errrruuggggg lekker
goed dat je je 3 jarige dan hebt verkocht, goede keuze dus!?

Gomir: wie waren er trouwens kampioen geworden?!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:34

Heb jij hem soms verteld dat het koud zou worden RK Ik niet iig (misschien voelde hij het aankomen )
Goed van die riverman RK! Uit wat voor merrie kwam die eigenlijk? Ik heb er ook naar zitten kijken voor mijn merrie, maar je hoort zo weinig van de nakomelingen...

BT: Marcel was met de hengst van Kees kampioen in het M, die Ier die voor Kees rijdt was reservekampioen.
in het L was pauline Soen kampioen met Oranta en Raymond reserve met die atlantic(fijn paard!).

Z en ZZ weet ik niet

Jessica was gister kampioen met Ulana, maar dat wist je vast al

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:35

RK: Snap precies wat je bedoeld. Soms moet je keuzes maken.
BT: Netjes hoor!!! Paarden met gebruiksaanwijzing zijn de leukste en beste!!
Vief: Super joh! Op naar de M2.
Gomir: Liever zo als anders toch???

Vandaag even Laros gereden, hij loopt echt beter op zijn nieuwe bit. Met Kripton dressuurwerk gedaan, hij vond het allemaal maar interresant hier. En daarna in het zonnetje Rebecca gepoetst, gewassen en geknipt "wat is een toch een knappe merrie"
Als de starttijd meezit ga ik volgende week de eerste x M starten.

We hebben net ook weekendje Lissabon geboekt, gaan we Alice aanmoedigen! (en waar nodig helpen natuurlijk)

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:35

BT: gefeliciteerd met je winstpunt!

Vief: gefeliciteerd met je prijs en winstpunten, toppie!

Jitske: leuke foto's zeg

Gomir: ach, de volgende keer spring je toch weer foutloos!

Verder weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb, ben nogal moe dus ik ga slapen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:38

Klinkt als ik het zo lees wel als een goeie keuze RK

Ben nu met het nieuwe baasje van Q aan het praten op MSN. Ze had vandaag haar eerste BB wedstrijdje met Q. Emmy was ook wezen kijken omdat ze daar ook zelf met een paard moest rijden, maar die vertelde dat dat meisje zoo zenuwachtig was dat ze helemaal moest kotsen
Daarna ging het gelukkig wel weer. Het parcoursje ging heel netjes tot hindernis 7, ze had Q goed onder controle. Op 7 had ze een niet zo lekker afstand en toen was ze denk een beetje geschrokken. Q dacht laten we het tempo iets omhoog doen en ipv van rustig te zitten ging ze er iets te veel met haar hand aan rijden. Maar wel lekker het parcoursje uitgereden. Dus wel heel blij.
Ik kan me zelf gewoon niet voorstellen dat je zo zenuwachtig kan zijn, maar het is ook nog wel een klein meisje. Zo'n schattig verhaal..
Vrijdag heeft ze weer een parcoursje, hoop dat ze dan wat meer ontspannen is

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:42

Ik kan er ook niet zo mee zitten hoor Hij wil iig weer erg graag!

JJ: fijn dat je zo'n lekkere paardentutdag hebt gehad! En gaaf dat jullie naar Lissabon gaan zeg!
We moeten even een keer een dag prikken om naar de Oldenhoff te gaan trouwens! Ik wil vroeg in het jaar dekken, ben beetje benauwd voor de vogelgriep...

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:43

oh oke
het blijkt dat VDL Douglas ook zijn beste beentje voor zet blijkt super te springen...en heet?!?! weet niet of dat geschikt is voor je merrie...maar ik ga in april naar de hengstenkeuring

ja hoorde het van Jessica, leuk voor haar zeg!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:44

Jeetje, als je moet kotsen van de zenuwen is het volgens mij wel heel erg... Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad.
Maar ik ga nu echt slapen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:45

Weltruste

Ja idd..

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:02

gomir schreef:
Heb jij hem soms verteld dat het koud zou worden RK Ik niet iig (misschien voelde hij het aankomen )
Goed van die riverman RK! Uit wat voor merrie kwam die eigenlijk? Ik heb er ook naar zitten kijken voor mijn merrie, maar je hoort zo weinig van de nakomelingen...

Er zijn hier in de regio een aantal nakomelingen. Over het algemeen wel een lief karakter (soms beetje dom), verder wel goed in type, maar qua gangen echt niet apart. die Riverman van mij komt uit een Ursus x Ariban xx x Glavius x Cobbler's Tread xx ( niet echt spetterend bloed dus... )

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:04

Biertabje schreef:
oh oke
het blijkt dat VDL Douglas ook zijn beste beentje voor zet blijkt super te springen...en heet?!?! weet niet of dat geschikt is voor je merrie...maar ik ga in april naar de hengstenkeuring

Ik heb gister VDL douglas zien springen. Echt apart vond ik m. snel voorbeen en kiept vanacht goed en snel uit, zonder boven de sprong te blijven hangen.

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:08

Biertabje schreef:
ehh boerenkool klinkt wel errrruuggggg lekker

Als je zaterdag met Myra naar heeg komt, komen jullie tussen de middag maar boerenkool met natuurlijk een groot stuk UNOXworst bij ons eten ( ik woon vlakbij waar die wedstrijd wordt gehouden)

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:09

de beloofde wadje foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:12

Leuke fotos lielle! Wat gaat ie lekker grappig op de sprong
Leuk paarjde trouwens.
Wat was zn afstamming ook al weer?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:14

Wadje is een Corland uit Raimaer, en zij is een Zuidhorn uit Issedy (ster sport, door Nick Skelton internationaal uitgebracht), een Emilion * Afrikaner.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:15

moet kunnen springen dus!
... alweer een schimmel van Corland...

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:42

Lielle: Lekker ding!!
Gomir: 6-8mrt ga ik naar Disney en 10-13mrt naar Lissabon, daarvoor of daarna?! Ik kan mijn tijd makkelijk aanpassen. Ik wil ook even praten over opfok voor de Romantico & D-day. Zires blijft lekker thuis staan.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 00:10

leuke fotos Lielle... leuk voorbeentje op die draffoto

RK: oh goed plan!! Myra moet rijden ik sta nog op de wachtlijst....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 08:11

Leuk paard Lielle, echt nog een beetje "puppy"

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 08:49

Lielle, ik vond gister je Corland al iets bekends hebben, maar ben er nu achter wat het is. Hij lijkt wel wat in zn manier van springen (voorbeengebruik en rug, hoofd hals gebruik en uitdrukking op zn hoofd)) op Thomas (ook een Corland), het paard waar Martine Hoekstra mee crosst.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 09:13

He, dat is leuk. Die zal ik dan eens in de gaten gouden het komende seizoen.