Ik vond zo een click wel handig. Bij warm weer en zweten zet mijn hoofd wat uit en met een klassieke helm knelde dat, met serieuze hoofdpijn tot gevolg. Door hem iets losser te zetten was dat opgelost.
Hij stond niet speciaal hevig. De bakrand zijn betonnen palen met groene hokjesdraad ivm de aangrenzende paddocks en de verlichting is niet echt goed. Ik ben domweg in het begin heel even met mijn voet tegen die draad geweest en dat geluid was lancering 1. Vanaf toen zag hij overal in het donker spoken en vloog er bij het minste vandoor. Stal baas zette de stroom op en dat gaf een tik in de draad vanachter op een donkere plek. Hoppa, vol gas naar voor gespurt, plotseling stop met volledige draai, wip van de kont en daar lag ik opnieuw. Tibor is echt gevoelig op dat soort dingen. Een startende auto op de parking is dan weer niks, rammelende hooi kar ook niet. Omdat hij dat goed kan zien.
Oh PP bedankt voor de tip! Ik heb de dag voordien ook springles, dus ff kijken of dat haalbaar is voor 2 dagen na elkaar. Anders maak ik daar een dressuurles van op zaterdag
Ik heb vroeger nog les genomen bij hem en vergelijk het nu met B.jorn en ik betaal nu €25 voor privé springles en leer véél meer bij. Als jullie toch al tot Deurle willen rijden, kan je evengoed eens tot bij mij komen en bij hem les nemen
Ik had gehoopt hem in januari of februari mee te kunnen pakken voor een initiatie zonder draf op een onderlinge vlakbij, maar kga het nog eventjes laten voor wat het is. Ik grapte altijd "als ik er nog op zit op het moment dat ik de piste binnen kom is de proef geslaagd". Gelijk hij nu echter deed vrees ik dat dat wel eens dikke waarheid kan worden, en anders word ik tijdens de rit sowieso gelanceerd. Het is er alleen muisstil binnen als de L-proef bezig is... omdat dan de meeste kinderen al naar huis zijn en er geen vriendjes meer meerijden.
Jaja… Midden in december… We wisten pas sinds deze zomer dat er een veulentje in zat, dus hadden gééén idee wanneer het geboren zou worden. Pony is in ons bezit sinds begin deze zomer.

Heb mezelf even vakkundig onthoofd, en let niet op de charmante omlijsting van de spiegel. Cadeautje van mama, al had ik zelf iets geheel anders in gedachten toen ik een keer liet vallen "ik mis een grote spiegel in de slaapkamer"
We hebben nog verf van de schilders over, denk dat ik dat er een keer overheen smeer. Dan past hij nog in het interieur haha