@ sannn geert slaapt trouwens als een os ik ga smorgens eerder eruit dan hij, voer dan de paarden en honden en dan pluk ik hem tegen half 10 uit bed. Hij kan er echt heerlijk liggen gelukkig
Braaf helemaal bijgelezen, maar er is niet zo heel veel blijven hangen. FE was wel tevreden en die heeft volgens mij een piepend, onverklaarbaar geluid op de buurt MM haar buik is voor de omstanders nog te dun en volgens haar zelf niet. Geert gaat goed Sannn twijfelt wanneer ze de cross gaat verkennen. Als je een fiets mee kunt nemen is dat ook een optie, het is prima te fietsen daar. TeeGee heeft een nieuwe dressuurtopper op stal
En verder weet ik het niet zo goed meer..... Wat kun je toch genieten in een kort tijdje. Van zondagmiddag 12.30 tot zondag 18.45 u van huis geweest, en zo genoten dat het lijkt alsof ik week weg geweest ben. Jongste maakte met dit paard haar debuut in de M1 en heeft dat super gedaan. Wat een fantastich dier, zo braaf, zo constant doorsjouwen, probleemloos logeren in een vreemde stal, de hitte voor lief genomen en gewoon gedaan wat er moest gebeuren. Gisteren in de 1e proef een paar ruiterfouten, terecht 169. En de 2e proef een 2e prijs (8 deelnemers) en 182. Vandaag deden ze er samen nog een schepje bovenop. Vijf deelemers en 2x 1e met 185 en 191 en 4e overall over de hele dag. Lekker in een hotel geslapen, 's avonds heerlijk op terras voor een hap en een snap, en vanmorgen eerst een kilometer of 30 gefietst. Mijn weekendje was helemaal top!! Morgen weer een dagje zh. Eerst bij de anaesthesist langs, dan een longfunctie en dan bij de longarts langs. Brood mee, want het zal wel even duren....
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-12 21:09
Klinkt ook echt als een topweekend Texelse Succes alvast voor morgen!
Ik ga morgen even gezellig bij mijn broertje en ouders buurten en ook nog eventjes bij mijn kleine vriend, die is inmiddels al weer 1+ en heb ik al een paar maanden niet gezien (enkel op foto's die mijn ouders gemaakt hadden) Ben wel benieuwd!
muts_marijke
Geplaatst: 28-05-12 21:09
Knap van jongste Texelse!!!!!
Even een vraagje he, Geert en ik starten beide nu geen springen dus hebben nog geen ervaring met de nieuwe wp regeling, nu zie ik op de uitslagen lijst staan : PTN 1 met daaronder in de tabel 87.5 met in de tabel wvr 1 en daaronder 8.5.
Maar als je boven de 60 stijlpunten hebt (zoals in tabel 1 staat) heb je toch ''gewoon'' je wp. Waarvoor is dan die wvr? Ik neem aan dat dat wijze van rijden is... Waarom kun je dan daar een 8.5 voor hebben? Is dat dan voor de klassering? Zo ja waarvoor is dan die 87.5
8.5 is apart cijfer wat met zelfde aantal punten de hoogste wint. en die 87.5 is het totale puntenaantal wat die ruiter heeft gehaald met de 3 onderdelen. edit: texelse was me voor
vanmiddag in slaap gevallen buiten, maar volgens mij valt het verbranden nog wel mee. straks wel even goed insmeren met aftersun.
heb nu giga traanogen aangezien ze net hooi hebben gebracht hier (kleine baaltjes)
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 28-05-12 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt
dan gooi ik het liever op zwangerschaps dementie... dan kom ik er beter af
Leliaardje
Geplaatst: 28-05-12 21:55
Voor mij was het ook wel even abacadabra .
Beli
Geplaatst: 28-05-12 23:04
Mistid Hoe is het nu met je schouder? hopelijk gaat je examen morgen een beetje, succes! Lau en HH eng zo een bodem! Gelukkig er goed vanaf gekomen! Itsme lekker getraint! en hond heel gehouden... Lautje en HH Heel Leuke fotos ook!! SM GOed zeg dat je zo een jongen zo een lol hebt kunnen doen! Leli fijn dat de les zo lekker ging Mooie foto's ook! Danielle Beterschap en gefelici met je punt FE gezellig he samen op CC Houden we nog even een maandje vol hoor! MM He getver... stektek met de laatste loodjes! Susie lekker gereden en winst Texelse heerlijk op mini vakantie! Vief op familie bezoek
Wat betreft de alarmen: Dat hebben wij ook eens gehad, een brand CO alarm die ineens midden in de nacht afging terwijl er niets aan de had was.... en op 4 plekken in het huis.. Heb er 2 van het plafond afgerost! en de andere 2 zijn 2 jaar later nog niet aangesloten!! Grrrr (moet er misschien wel weer eens naar kijken)
Strand wel echt Heerlijk zo gelachen met FE!! Maffe paarden! Zelfs op en afsprongen kunnen oefenen door de uitgesleten swinnetjes. Lekker een ijsje gegeten. Ik ga volgende week weer!
Vandaag op CC geweest... Wat een dag! Wilde van huis toen bleek dat mijn witte broek nog in de was zat en echt vies was! Dus snel in een biotexsopje(dacht droog m opstal wel in de zon in de wind) Ik kwam om 11 uur op stal en wilde om 11.30 gaan laden... Paard uit het land, poetsen, kalkoengaten schoonmaken, vlechten, zadellen, en laden. Netjes op tijd op CC kom ik vast te staan met de auto en trailer... Paard uitladen (oeps vergeten vast te zetten...) Nog een x proberen uit het mulle zand te komen. lukte niet. Er moesten echt sterke manen aan te pas komen om te duwen, auto los en geparkeerd... Paard weer ingeladen een aangemeld. Mijn nog steeds zijknatte rijbroek aangedaan Paard weer uitladen, stang er achter weg, paard doet een stapje naar achter en blijft staan??? Paard gezegd dat ie echt mag uitladen, doet een stapje naar voren en weer maar één naar achter.... OEPS Touwtje losgemaakt voor en toen wilde hij wel uitladen BRAAF PAARD!! Lekker losgereden en 1ste parcours Foutloos! 2 de parcours te tuttig gereden, was steeds te laat als hij iets terug kwam 10 stafpunten. Maar Echt super tevreden over mijn lieve brave paard!! Maak zo denk ik ook maar ff een ITP topic
Hoe zit dat met selecties, als je daarvoor mee wil rijden, kan de organisatie je dan maar zo op de wachtlijst zetten? Baal enorm, netjes op tijd opgegeven, sta ik op de wachtlijst. Vriendin van me rijdt geen selectie, kan wel mee doen in de zelfde klasse..
xxitsmexx
Geplaatst: 28-05-12 23:07
Leuke fotos beli. Wel beetje pech dag voor je
Selectie zou je er nog bij moeten kunnen. of het moet heel vol zijn, maardat is het niet zo tehoren. Wanneer is die wedstrijd?