[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:03

Verstandig dat je even naar de huisarts gaat Mo!
Noor: Wel heel leuk dat je nu echt alles naar je eigen smaak kunt doen! Waren jij en vriendje het een beetje snel eens over de meubels? ;)
Lau heeft het druk (met paardjes en date? ;))
San: Vind die sporen met dat subtiel roze nog wel geinig, zag ze toevallig van de week ook hangen.

Ik ben moe. Moest vannacht tot kwart voor 1 werken en vanochtend vroeg alweer fanatiek sporten bij fysiotherapie :O Net al even de afwas gedaan (ik word nog eens een huisvrouw :')), zo eventjes op Velvet stappen en dan heerlijk douchen en vanavond moet ik weer tot half 2 werken :O

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:18

Morguh!!!

Gister bruiloft gehad van Rem zn neef. Erg leuk en we hadden super mooi weer! Wel erg vermoeiend, 9.00 uur de deur uit en om 24.00 uur weer thuis :z

Shanouk, goed geshopt zeg!
Lielle, wat goed van de dispensatie!
Caro, dappere Gio!
San wordt dressuurprikker met What :D
Mootje, linnen broeken zijn echt irritant..
Shanouk, heerlijk op het strand geweest!
Benthe, heeft eindelijk facebook!
Caro, jammer van je les!
Ilse, gefeliciteerd met de winstpunten!
Eef, druk aan de verkoop, mooie spullen!
Noor, kan me voorstellen dat je er zin in hebt zeg!
Corien, je hebt de punten voor het M toch al? Of niet meer door Maarsbergen?
Eef in NL mag je toch niet met een waterford trens rijden in het L/M?
Mootje, gelukkig wat beter te pas!
Jitske, hoe gaat het met je knie?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:32

Ben jij de volgende, Ka :P

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:36

Karen: leuk dat je het naar je zin hebt gehad op de bruiloft!
Noor: is druk op zoek naar vrijwilligers voor de sgw en is haar huis aan het inrichten.
Jitske: heeft hard gewerkt gisteravond en vanochtend weer fanatiek aan de fysio.
Laura: heeft het druk.
Mootje: moet naar de huisarts. Wel zo verstandig.
Marijke: slechte kwaliteit dan voor zulke dure dekjes.

Straks om 13u dressuurles met Weltsieger. Mijn ouders zijn vanochtend op vakantie vertrokken, dus ik heb hier nu het rijk alleen. Niemand die mij opjaagd om vanalles te doen. Heb ik ook een klein beetje vakantie.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:40

Haha nee hoor Mootje, Rem en ik gaan niet trouwen :n

Lekker het rijk alleen Ilse!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:40

Karen: Eigenlijk heel goed gelukkig :) Heb van de week ook voor het eerst iets langer gereden en ook gedraafd en gegaloppeerd (op paard van vriendje, Velvet moet nog even rustig opbouwen na al die maanden ;)) en eigenlijk totaal geen reactie van m'n knie :)

Was nog helemaal vergeten om op je wedstrijdverslag te reageren Ilse, goed gedaan met beide paardjes! Fijn dat je Pancho nu ook weer gewoon lekker rond kon sturen. Wel erg jammer als er zo'n jury bij zit, maarja daar doe je helaas toch niets aan, gelukkig was je gevoel wel goed.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:50

Jitske, wat fijn dat je knie zo goed gaat met rijden! Hopelijk krijg je geen terugslag.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:54

Hoop het ook niet, tot nu toe gaat het allemaal eigenlijk heel goed. Natuurlijk moet ik goed uitkijken met dingen doen, en bij paardrijden vooral met opstappen. En zal springen ook nog maar even laten, dan is de druk op je knieën toch wel duidelijk groter.. En die knieën moeten nog wat langer mee.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:03

Morgen!

Jitske: Fijn dat het rijden zo goed gaat met je knie :)
Karen: Leuk dat jullie zo'n mooi hadden voor de bruiloft!
Sussie: Wat een rare punten dan zeg.. Wel gefeliciteerd met je andere proef :D
Noor: Wat leuk *\o/* Heb je foto's voor ons? :D
Mistid: Fijn dat je werken goed bevalt! Je mag ook wel lekker wat uren maken of niet? :)
Sannn: Voor crossen vind ik ze heel hip :))
Lau: Herkenbaar :D Ik reageer alleen vaak in de 10 km die ik naar stal fiets :+

Gister hier in Enschede ook enorme buien 's avonds en flinke onweer. Maar even geschuild halverwege mijn fietstochtje naar de supermarkt. Daarna pizza's gemaakt met een vriendinnetje, was nogal grappig, haar pizza veroorzaakte ook nogal wat ophef op facebook haha :') Was denk half 3 toen ik ging slapen.. Zo maar even pasfoto's laten maken en vanmiddag komt de hoefsmid.. Ben Woll sinds deze week weer een beetje aan het oppakken. Nu al 4x aan de dubbele longe gehad. Eerst 2x 10 minuutjes en gister 20 minuten en ze vindt het echt heel leuk en doet het heel braaf. Eindelijk iets naast springen wat Wolles nog meer leuk vindt :D Enige is dat die longe nogal kort is. Dus voor mijn conditie ook niet verkeerd dus, moet er nogal grappig uitzien :D Galopperen alleen na 3 rondjes wel opgegeven, dat kon ik motorisch gezien niet helemaal bijbenen }:0

Oww vergeet ik bijna het leukste :Y) Gister toen ik aan het werk was opeens door vriendje gebeld met de boodschap: "Ik heb een huis gekocht". Makelaar had gebeld dat bod geaccepteerd was :D Waren er allebei een beetje beduusd van hihi, maar wel super gaaf! (huis waar ik laatst ook was gaan kijken) Vriendje heeft alleen geen haast en die mensen ook niet, dus bod gedaan gezegd dat het zolang zou blijven staan en dat hij er dan tussen nu en een halfjaar dan wel wilde gaan wonen en na een week van niks horen is het gister dus geaccepteerd! Huis is echt leuk, wel nog wat klusjes, maar lekker dichtbij de stad, balkon op het zuiden en 2 slaapkamers.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:12

Wow, wat leuk dat Joost een huis heeft gekocht! Gefeliciteerd :D
Ik heb een leuke reis gevonden :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:13

Thanks! Waar ga je heen? :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:15

Ik wil eigenlijk naar Cuba, maar die reis is ongunstig qua tijd. De rondreis die israël is geshchrapt door het reisbureau en heb nu een rondreis door panama op 't oog!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:16

Vief, wat leuk! gefeliciteerd met het nieuwe huisje!
Mootje, fijn dat je een leuke reis gevonden hebt. Van Panama kan ik me geen voorstelling maken, maar het zal vast heel leuk zijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:18

Sussie, wat fijn dat je het rijk alleen hebt thuis! Woont Vivre niet meer thuis?
We waren tegelijk met antwoorden, zie boven jouw bericht!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:19

Goede morgen dames! En heer
Karen mooidagje gehad dus gister! Kloot door mb -2 :(
Lau ik heb ook niet veel tijd en moet zeggen motivatie om te rijden ook niet echt.. Paard vind het ook wel lekker relax van de winter maar weer indoor knallen!
Mo idd goed om een naar de ha te gaan!
Noor gaaf hoor dat et al lekker op schiet!
Klink goed vief!!

Ik ben weer tot leven net even een inkak moment!
Gister echt heerlijk gegeten! Proef de knoflook nog hahah!
Vanavond even naar de kroeg! :) morgen weer vroeg op wang moet als nummer 3 van de L vet vaag stond als laatste nu bijna als eerste!
Dus morgen word het weer flink poetsen voor mij want Jack ligt werkelijk waar elke dag in de bagger :+

Lau zie je morgen dus!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:20

Het is een beetje al costa rica, alleen minder toeristisch. Ook heb je daar het panama kanaal, waar alle schepen doorheen komen met hele grote kluizen :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:22

Vief, gefeliciteerd!
Mootje, panama klinkt gááf!!
Sussie, lekker tot rust komen ;)
Corien, Jer is ook zo'n viespeuk. Ik heb elke dag een grijs paard -O-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:24

En dan wil ik in mei nog naar Cuba :o
Nick is ook elke dag een moddermonster!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:25

Mootje: Klinkt gaaf! *D
Corien: Leuke planning, succes met je modderpaard alvast haha.

Ik ga maar eens douchen en ontbijten.. :evaw:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:32

Goeiemorgen!
Ik heb gister weer fanatiek gewerkt. Hoefde eigenlijk maar tot 10 uur, maar heb toen geruild tot 1 uur. Was toch bezig :D
Vandaag heeft Vorstin een dagje vrij, dus ben lekker snel terug. Over de buitenrit trouwens, ik heb afgesproken met San en JN!

Gefeliciteerd met de punten Sussie! Wel vervelend weer dat het voor je gevoel allemaal niet klopt.
Super dat jullie een hoop hebben uitgezocht Noor!
Veel plezier daar nog Evony
Lachen die sporen San :D
Goed dat je naar de dokter gaat Mootje! En gave reis :D
Succes Jitske, druk dagje!
Dat was een lange dag gister Karen!
Wat super leuk dat je vriend een huis heeft gekocht Vief!
Veel plezier in de kroeg vanavond Corien! En succes morgen!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:34

Mootje: klinkt goed! Zuslief loopt co-schappen en heeft daarom een kamer in Tilburg. Ze komt vanavond thuis en is dan het hele weekend thuis. Volgende week reist ze op en neer naar Breda (ze heeft 1 coschap in Breda ipv Tilburg), zodat Vivre toch gereden wordt. Drie paarden rijden ga ik namelijk echt niet bijhouden naast mijn werk (maandag einde vakantie voor mij).
Corien: heeft een modderpaard. Weltsieger is er ook zo 1 die zich het liefst zo vies mogelijk maakt. Gelukkig heeft hij een kleurtje waarop je vuil niet zo goed ziet.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:38

Wat gaaf Mootje!!!

Shanouk, werk bevalt dus goed bij Soldaat?? Tot wanneer speelt die?

Vief, wat leuk een huis!!

Ik heb een leuk weekend in het vooruitzicht :D
Vanavond beide paardjes rijden, morgen naar Middenbeemster en 's avonds uiteten met Rem in de stad bij Restaurant Anna :D En zondag naar Burgers Zoo met Rem en mn zusje en haar vriend. Leuk leuk :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:42

Bevalt heel goed Karen! Het is leuk en afwisselend werk, en het is ook echt gezellig met collega's. Hij speelt t/m oktober, maar binnenkort zal ie wel weer verlengd worden. Vanaf 31 augustus is er namelijk een nieuwe cast, en die zullen ze vast niet voor 2 maandjes aannemen. Da's zeker een leuk weekend trouwens :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:43

Leuk Shanouk dat het zo goed bevalt! Hopelijk gaat de voorstelling nog even door, dan kun jij nog even lekker verder werken!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:47

Vief, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Uren vallen nog best mee, in m'n contract staat max 12, maar draai er deze week al 13. Gister en eergister moest ik van 1 tot 6 en dat zouden mijn enige uren deze week zijn, maar gister kwam degene die de kassamensen inplant er al aan om te vragen of ik morgenavond ook nog wil werken van 5 tot 8. Heb maar toegezegd, tijd is zo voorbij als je aan het werk bent! Volgende week heb ik volgens mij 15 uren staan maar daar heb ik nog niet zo goed naar gekeken.
Gaaf Mo, die reizen! Een vriendin en ik willen volgend jaar een maand ofzo naar Turkije!
Succes morgen Corien!
Dekjesverzameling gaat ook al wel over 12 jaar. Heb geloof ik 1x een dekje weg moeten gooien omdat ie echt stuk was.

Ik heb vanmiddag/vanavond concours met de Vos en morgen met Beautje. Beide in Westerbork, dus Beau moet ff naar de waterbak toe en Vos ga ik ook ff uitstappen in het bos :+