[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

celine14

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:48

Balen van de dressuur punten maar verder super gedaan!

zijn er mensen die naar de SGW in ermelo gaan in juli?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:50

balen van de lage punten in de dressuur MM en itsme.

MM het is een jeamo ja bij Divoza vandaan dus jij moet hem kennen ;)

Ik start BB in Ermelo

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:53

Joki schreef:
balen van de lage punten in de dressuur MM en itsme.

MM het is een jeamo ja bij Divoza vandaan dus jij moet hem kennen ;)

Ik start BB in Ermelo

Leuk!!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:59

Ik ook :) als alles meezit tenminste.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:59

Ik sla alles met mijn dressuurpunten :o Ul had 150.. het ging niet goed maar zo slecht ging het nou ook weer niet.
Marijke, ik maak ff dankbaar gebruik van jouw bijleesactie.
Ik ben reservekampioen M SGW Noord Nederland _O- _O- . Deden 3 mee, 1 had vrijwillig verlaten en ik en die ander hadden beide 2 stops.
Was erg tevreden voor Vos zijn M debuut, pakte erg fijn aan en die stops zijn maar bijzaak.
Ul dus erg slecht dressuur. Cross had ik kennelijk 3 stops op 2 maar ik dacht 2. Ik veranderde nog van hand om een betere aanrijlijn te nemen en tijdens de wissel pakte Ul zijn bit vast, dat hebben ze toen ook gerekend. Ik dacht ik rijd gewoon door, heb het op film staan want papa filmde daar. Ik ben er niet mee heen gegaan want ik snapte wel waarom het was aangerekend. Ul ging werkelijk super de rest van de cross :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:02

Mijn bijleesactie:
Heleen: :oo := , wel balen dat jullie nu op zoek moeten naar een nieuwe mestkar.
Snoekiej: fijn dat je zo lekker gereden hebt.
Lau: Als je wilt heb ik van jou hindernis 1 en 2 met Het nog op de film staan, ik kan hem wel uploaden en doorsturen als je het nog terug wilt zien.
Sussie: Ik sta nu M+0 inderdaad, balen van Pancho zijn verkoudheid.
Celine: Welkom, leuk paard heb je!
Sann en Margriet: Lastig probleem inderdaad, ik weet helaas ook geen oplossing.
Sim: Lekker in het bos gereden :) .
Corien: Gefeliciteerd met je onwijs nette punten en wp-en, en lekker een strandrit! Hoe lang gaat Jack nu het land op?
Evelien: Fijn dat je nu wat meer weet van Caap zijn achtergrond, en ik zag nog wat leuke crossfilpjes van je nieuwe aanwinst :D !
Mm: Fijn dat Geert zo lekker heeft gereden, jammer van de dresuurpunten, helaas ook net buiten de prijzen. (waar heb jij mij trouwens gezien, ik heb werkelijk geen idee :o? )
Mootje: Sterkte met opstaan morgen :(:) , ik startte trouwens voor de tweede keer M vandaag.

Ik ben weer thuis, heb heerlijk overnacht bij Bianca, Bam had een hele mooie grote stal en een heel lief stalvriendje, ben verliefd geworden op kleine Erik <3 , wat een mooi en lief dier! Crossresultaten heb ik al verteld, zal jullie nog even vervelen met een paar filmpjes ;) :

Het springen, Bam liep relaxt een foutloos rondje en niet meer zo overenthousiast als in Chaam en El: http://www.vimeo.com/22521746.
De eerste twee hindernissen van de cross die Bam simpel sprong: http://www.vimeo.com/22521671
En van de waterbak, ben tevreden over hoe het ging maar ik zie nog heel veel ruimte voor verbetering op de afsprong, ik klapte best wel voorover en werd uit balans gegooid, snel geprobeerd te herstellen en wat hulp van mijn brave goedzak op de hindernis na het water: http://www.vimeo.com/22521702

Dat laatste filmpje is waar we de komende twee maanden hard aan gaan werken :) .

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:03

mirthe jammer joh van ul zag je nog gaan.

Vandaag had ik een minicamera op me cap :D wilde de cross eens vast leggen van te paard.
Helaas is het met mijn filmpie mis gegaan. hij heeft in de zak zitten filmen en is hij na hindernis 3 uit gegaan.
dus alleen H1-2-3 staan erop. en de 30sec in het starthok. H1 was tegen de zon in dus daar zie je niks tot weinig dus opzich wel jammer. ga er thuis nog even mee aan het uitvogelen zodat castenray wel helemaal op de film kan.
ben nu dat stukje aan het uploaden

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:06

xxitsmexx schreef:
mirthe jammer joh van ul zag je nog gaan.

Vandaag had ik een minicamera op me cap :D wilde de cross eens vast leggen van te paard.
Helaas is het met mijn filmpie mis gegaan. hij heeft in de zak zitten filmen en is hij na hindernis 3 uit gegaan.
dus alleen H1-2-3 staan erop. en de 30sec in het starthok. H1 was tegen de zon in dus daar zie je niks tot weinig dus opzich wel jammer. ga er thuis nog even mee aan het uitvogelen zodat castenray wel helemaal op de film kan.
ben nu dat stukje aan het uploaden

gaaf! ik wist niet eens dat dat bestond

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:09

ja maar helaas was waarschijnlijk batterij leeg.
Camare gister om 8u binnen gekregen dus niet heel veel tijd gehad om te kijken hoe het werkt. lag namelijk 10u in bed. maarja eerste stukje is er.
cameratje is maar 4cm groot. en zit zo'n miniminikaartje in (heb ik ook in me mobiel)
mirthe was de eerste die er iets van zei. zag er al wel vele kijken. zelfs jury van het springen keek en dan naar elkaar enz..

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:10

Evie, ik zou hem op het water meer teugel geven zodat je niet zo naar voren wordt getrokken. Wat ik als tip kreeg is veel ruimte van voren, je borsttuig vastpakken en je voeten in zijn neus. ;)
Ik had/heb hetzelfde probleem omdat Caap zo achtelijk groot inspringt en ik ongeveer werd afgeschoten. Moet zeggen dat dit wel helpt, dan heb je wat steun aan het borsttuig en je wordt niet naar voren getrokken.
Voor de rest ziet het er safe uit!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:16

:wave:

Mo: Fijn dat Corion verkocht is, leuk als jachtpaard!
Shanouk: Leuk dat je bent aangenomen!
Eef: Mooi dat Crime het al zo leuk deed.
San: Je parcour ziet er netjes uit!
Tientje: Netjes van je zusje en beterschap voor jezelf!
Kim: Netjes van Bobo!
Noor: leuke foto's van KJ.
Van mij hoeven verre vakanties ook niet zo, naar de Veluwe met de paarden vind ik heerlijk.
Mendy: jammer van je punten
Corien: Netjes!
Eef: CS pakt hget echt leuk op zo te zien!
Heleen: Woow := !
Bianca: gefeliciteerd!!
Celine: Welkom
Lau: Mooi van amatie weer! Jammer van Het :(:)
Evie: top!
San: Hmm jammer, hopelijk krijg je het dressuurmatig wat fijner!
Joki: Jammer dat je punten tegenvielen
Marijke: Netjes hoor! jammer dat hij net buiten de prijzen zat!
Evie: je filmpjes zien er netjes uit! Die afsprong vanaf het eiland ging bij mij ongeveer hetzelfde, ik was ook een beetje uit evenwicht :+ Zie hieronder

Ik had vandaag mijn Z SGW debuut. Dressuur iets meer dan 60%, springen 1 balkje en foutloos de cross door :D
Waterbak ging niet zo soepel als in EL, maar hij sprong wel braaf door.

Afbeelding

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:16

eef. volgens mij heb ik jou bij de dressuur gezien. moest jij dit laat en kort voordat je moest springen?

leuk filmpje en de foto is helemaal mooi :D en voor een debuut heel netjes

filmpje ga ik morgen wel uploaden het duurt mij nu iets te lang.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:23

wauw gave foto!! leuk filmpje ook, k ga m morgen ff op de computer bekijken

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:24

Ja dat was ik dan denk ik Mendy, erg he :o ?
Jury had volgens mij een mooie roze bril op :+ , vooral voor de galop hadden we bijna alleen maar 7-ens.

leuk filmpje Jets, we hadden inderdaad ene beetje van hetzelfde last!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:25

Wat een super mooi foto Jets!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:27

@ eef_bam Ik zat met mn luie re*t in zo'n blauwe flexibele emmer toen jij je paard aan de hand over het parkeer terrein aan het uitstappen was. Er liep een vrouw bij en een meisje. (volgens mij Bianca --- blijkt uit haar tshirt. jaja ik heb goed opgelet en ben nog steeds voor velen incognito! ;)
Ik zat met 2 hondjes. 1 zwarte jack russel en een lang harige herder te wachte bij de trailer

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:30

Ja ik vind hem zo gaaf Mendy :D ! Ik wil ook :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:31

Evelien: dat van die teugels en hakken heb je inderdaad gelijk in, heb hier in de training woensdag ook op geoefend, daar kreeg ik op de afsprong het water in eerst ook zo'n erge "terugslag" en later niet meer.
Mm; Ik heb je echt niet gezien, maar heb ook werkelijk geen idee hoe je er uit ziet :+ , volgende keer gedag zeggen hoor! (durf ik zelf ook nooit :Y) )
Sim: Ik had trouwens naar je moeten luisteren, ik had beter kunnen wachten tot Westerbork _/-\o_ .

Bianca B. en Mirthe: Is dat diamantje op de tand soms afgesproken werk :Y) ? Ik had op het etentje bij Laura al gezien dat jij er eentje had Bianca, en toen sprak ik later Mirthe en die had precies dezelfde leek het?
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 17-04-11 22:36, in het totaal 2 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:34

Het is altijd makkelijk praten als je er zelf niet op zit. :Y) Altijd moeilijk, het moet een gewoonte worden en in een training is het altijd makkelijker dan in een wedstrijd.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 17-04-11 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

hahaha dat geeft niet Eef_bam dat je me niet gezien hebt, kwam aan het denken toen ik Bianca's shirt zag en ik jou paard ''herkende'' vd filmpjes hier. Vandaar dat ik het zo kon bedenken dat jij het moest zijn.
aanspreken heb ik 1 keer gedaan bij Mirthe, maar ook heel subtiel... ben niet zo'n held straks heb ik de verkeerde :D

Sim

Marijke, je moet de volgende keer met een dikke zwarte stift op je tshirt "ik ben MM" schrijven. Kunnen anderen je ook herkennen.

Evie, ja, WB is een fijnere/simpelere cross die niet dik/technisch staat (het springparcour staat ook schofterig laag) :oo .Maar goed, je hebt je les geleerd toch? Fijn dat je nu wel een goede rit had.

Sannnn

Gave foto zeg Jetske!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:37

@ eef ik heb jou wel zien springen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:37

Zal de volgende keer in Castenray iets raars meenemen of aan doen. Ik kan van jullie natuurlijk zo het startnummer aflezen maar aangezien ik nog niet start komen jullie niet te weten wie ik ben natuurlijk. Is op zich ook niet belangrijk. ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:39

Eef_Bam schreef:
Bianca en Mirthe: Is dat diamantje op de tand soms afgesproken werk :Y) ? Ik had op het etentje bij Laura al gezien dat jij er eentje had Bianca, en toen sprak ik later Mirthe en die had precies dezelfde leek het?

Haha nee geen afgesproken werk :P . Ik wilde er supergraag 1 maar dat kon niet ivm beugel. Nu zit deze er toch al 1,5 jaar op :D

Ik was vanmiddag aan de telefoon en ineens kwam Evie langs. Die heb ik even staande gehouden en toen telefoon neergelegd. Ik was echt ongelovelijk hyper na de cross met Vos en kan nu nog niet slapen.. :+

Ik ben ook (zou je niet zeggen) best verlegen. Ik vind het altijd wel fijn als mensen mij aanspreken want ik heb ook wel eens de verkeerde aangesproken :o .