[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:06

@ BVW en Margreet Happy Birthday

Ik ga zo even naar de markt. Daar kom ik normaal nooit omdat ik meestal werk op vrijdag. Ik zit nu even Bruno Mars terug te luisteren via de laptop. Die was gisteren bij Evers staat op! Klinkt niet slecht <3 . Jammer dat zijn concert zo vlot was uitverkocht :(

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:07

Goeiemorgen :wave:

@ Jeroen: heel veel succes en plezier vnvd! :D

@ Evelien: das idd niet echt een lekkere planning. Je gaat ook daadwerkelijk beide rondjes rijden?

Ik heb de stallen thuis alweer schoon en ze lopen al buiten. Nu aan het werk tot half 6 en dan beide paarden doen. Zal wel weer laat thuis zijn :O

Gister ook weer springles met Zetje gehad en we hebben weer genoeg huiswerk mee.... Volgende week weer mijn L-debuut :oo

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 10:09

Goeiemorgen!
Ik moet zo werken, en daarna heb ik dressuurles! Dat is echt al tijden geleden!
Moet ook met al mijn schoonmaakadressen een andere dag gaan afspreken. Mijn rooster verandert vanaf februari helemaal. Lastige is alleen dat ik de tijden van 2 werkgroepen nog niet weet. Dus wat ik nu plan kan ook weer veranderen. Ga het schoonmaken wel meer op dagen plannen dat ik ook college/werkgroepen heb, dan heb ik op de dagen dat ik vrij heb ook echt vrij!

Gefeliciteerd Bvw en Margreet *\o/* *\o/* *\o/*
Jeetje Mootje, wat ongelofelijk schrikken! Kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent!
Succes vanavond Weule
Veel plezier met lessen Simmie!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:10

Caro Hij was goed he!!!! wilde ook naar zijn concert.. maar de kaarten waren een beetje TE duur :o :=

Rowo moet lukken toch :)

Ik ga ook richting stal.. :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:11

Lekker zeg dat je vrij bent Caro. Mis je het rijden niet gigantisch? K lass dat je volgende week een zadelpasser kreeg?

@ Snoekiej: les ze! En werk ze uiteraard. Moet je werken op stal?

@ Corien: ook jij veel plezier..

Ik zal eens aan het werk gaan :O

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:24

Morguh!

Ik heb overal spierpijn, maar 2 paracetamol genomen net. Best last ervan. Eerste cursusavond was leuk, volgende week dvd's kijken met nieuwe proeven en de week erna met echte paarden :D Als iemand in de buurt van Breukelen woont en een keer een M1 of M2 proef wil rijden, mag zich vrijwillig aanmelden :Y)

Kim, alles nog gelukt met studie?
Corien, dat is wel een goed idee, je moet toch uitvinden wat je leuk vindt!
Sim, arme Sims, zo gewend aan haar eigen trailer :D
Mootje, wow wat een geluk, goed gedaan!! Kan me voorstellen je je rot bent geschrokken!
Bianca, gefeliciteerd met je verjaardag!
Caro, zeker koud gister!
Margreet, gefeliciteerd!
Bianca, klinkt als een leuk dagje Jumping!
Sim, werkse en veel plezier vanmiddag!
Shanouk, jij ook veel plezier!

3 februari kan ik ook Corien! Kunnen we geen meeting topic maken?
Op een woensdag kan ik niet, dan is mn collega al ’s middags vrij.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:26

Dank sim! Ik ga vannacht pas, vandaag wel alvast vrij.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:29

Bvw (und muti) gefeliciteerd!!
Mootje, :(:) schrikken zeg!! Fijn dat je les bij Michiel goed ging!
Corien, ik stuur je vanmiddag pb terug.

Verder niets echt wat onthouden, ben beetje druk.
Ga nu hardlopen, Tayla staat op springen ;)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:30

TG: sorry, Breukelen is enorm uit de richting voor ons. Sterkte met je spierpijn!
BVW en Margreet: gefeliciteerd met jullie verjaardag! Lekker taart eten en geniet van de dag!
Bianca: zo te lezen heb je het naar je zin gehad op JA.
Jeroen: succes in Hardenberg!
Snoekiej: lesze!
Corien: veel plezier!
Rowo: zie je op tegen je L-debuut?
Sim: veel plezier vanavond en werkse!

Ik ga vanmiddag shoppen met mijn zusje. Kijken of er wat leuke kleren te vinden zijn.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:32

Margreet en Bianca, helemaal overheen gelezen, maar ook van mij GEFELICITEERD!!! :D

@ Sussie: k weet niet of ik er tegen op zie. T is gewoon een kwestie wat tussen de oren zit. Want de B gaat goed en paard stopt nooit. Maar t is weer die overgang naar 10cm hoger.... :=

Hoe gaat het met solliciteren?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:37

Ik snap het hoor Rowo. Ik ben ook niet zo'n held.

Sollicitatiebrieven gaan er genoeg de deur uit. Maar ze vragen bijna allemaal 3 jaar of meer ervaring en daar wordt ik dan op afgewezen. En als ik solliciteer op een mbo of hbo functie vinden ze me overgekwalificeerd. Ik blijf stug volhouden maar tot nu toe schiet het niet echt op. (Ik overweeg ook om in september nog een opleiding te gaan doen. Maar ik wil eerst even meelopen of ik dat wel echt zie zitten).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:38

@ corienn kaarten waren 17 euro in Paradiso. Dat vond ik juist eng goedkoop.
@ rowo ik verveel mij stierlijk en mis het ook maar moet even volhouden. Na 2-2 ga ik op zijn vroegst weer beginnen want dan komt de fysio. Hopelijk zijn ze nog niet zo ver dat zij in hun staakgedrag blijven hangen.
De 28e komt brandt aan huis voor mijn zadels :D . Ik weet alleen niet of hij ter plekke zadels vult of dat ik ze langer kwijt ben want dan rij ik nog veel langer niet en komt Westerbork in gevaar aangezien ik vanaf november erg weinig heb gedaan. Ik longeer ze ook niet momenteel want dat zijn ze ook zat :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:44

Jou verhaal hoor ik meer.... Ik denk dat je idd gewoon moet volhouden. Ooit is er een bedrijf die je de kans geeft om ervaring op te doen. Je bent iig goed opgeleid!

@ Caro: dat staken zal er vast niet meteen vanaf zijn, want rijden associeren ze toch eerst nog met pijn. Maar komt vast goed... en dan toch maar geen Westerbork? Ik zou me er iig niet op vastpinnen, maar eerst zorgen dat je ze weer aan het lopen krijgt.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:54

Rowo: vast succes met je L-debuut. Komt vast goed!
BVW en Margreet proficiat!
Lielle: vast een goede reis, waar gaat de trip deze keer heen?
Sussie: volhouden is denk ik inderdaad de beste optie. Heb je daarnaast niet nog wat lijntjes uitliggen naar bedrijven waar je stage hebt gelopen?
Corien: als je de paarden echt leuk vindt en een leuke stal hebt gevonden waar je redelijk wat mag doen denk ik dat je echt een leuke baan kan hebben!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:55

Ik ga trouwens maar weer eens aan de studie, heb nog 2 uur om voor een toets te leren :+.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 10:58

Floor: ik heb iedereen in mijn omgeving al ingelicht dat ik zoekende ben. Ook mijn twee stagebegeleiders weten ervan. Helaas hebben beide bedrijven geen plek voor mij. Het ene bedrijf is hard aan het reorganiseren, dus daar gaan er alleen maar uit op de juridische afdeling en bij de ander zijn ze bezig met behulp van natuurlijk verloop in te krimpen. Schiet dus ook niet echt op.

Oei dat is kort! Succes met leren!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:07

Goedemorgen :wave:
Ik heb vanmorgen heerlijk op bed gelegen tot 9u :D Ga zo de stallen even doen en de hoefsmid komt ook zo. Dan hoop ik dat de boel daarna ontdooit is zodat ik nog even Roman kan rijden. Zwarte Draak heeft een dagje vrij, die liep gister echt super met les.

Jeroen: Succes! En tot vanavond :D
Floor: Oei, succes met leren nog even!
BVW en Margreet: Gefeliciteerd met jullie verjaardag *\o/*

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:24

Balen dat het nog steeds niet wil vlotten met de banenjacht, Sussie. Kijk je ook naar stages, traineeships en overheid (neem aan van wel)? Met een stage of traineeship kun je in ieder geval wat ervaring op doen..

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:25

Jep kijk ik ook naar.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:28

-O- Vervelend hoor. Maar goed, houd moed, ik heb ook echt wel 30 afwijzingen gehad om dezelfde redenen: te weinig ervaring of overgekwalificeerd.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:29

Jah, ik wordt er ondertussen een beetje moedeloos van. Maar ik blijf gewoon volhouden hoor. Er komt vanzelf wel een bedrijf voorbij die het wel ziet zitten om een starter aan te nemen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:33

Ik weet wel dat ik onwijs veel geluk heb gehad dat ik hier ben blijven hangen, ook al verdien ik nu slecht en doe vaak werk onder mijn niveau. Ik kan iig wel mijn certificaten halen op kosten van het bedrijf en doe veel ervaring op.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:35

Dat is ook wat waard hoor Rowo!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:37

In de makelaardij is gewoon nu geen werk te vinden. En ik zit er wel mooi en kan me certificeren. Per 1 feb komt hier een stagiaire, wat betekent dat ik ook weer meer 'naar buiten' kan. Dat is toch wel echt het mooist!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:46

rowo schreef:
In de makelaardij is gewoon nu geen werk te vinden. En ik zit er wel mooi en kan me certificeren. Per 1 feb komt hier een stagiaire, wat betekent dat ik ook weer meer 'naar buiten' kan. Dat is toch wel echt het mooist!

Je doet toch mooi ervaring op!
De functie waar ik nu in zit was eigenlijk HBO+, maar is inmiddels dusdanig uitgebreid en verzwaar dat het nu wel een WO-functie is. Ook mazzel mee gehad dus.