Benthe; gefeliciteerd, super zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
malloesje schreef:das al heul vroeg zeg.. overleef je dat de hele avond? Ik hoop dat ik niet helemaal achterin sta, is de minst leuke barIk hoop op de bar aan lange zijde richting hoeve.. dies het leukst

Was nog vergeten te vertellen dat we weer een nieuw veulentje op stal hebben! Het is een hengstje en hij is dinsdagnacht geboren.
Daar mag je wel trots op zijn hoor!

en toen dus 4a en 4b. Tjaa zoiets moet je een keer gedaan hebben en dan doe je het nooit meer fout

malloesje schreef:Mandy; das gezellig, maar wil je dan ook iets van me?
Maar gefeliciteerd met je winstpunten in de dressuur!
.. Vandaag kwamen er een stuk of 5 mensen naar me toe om te vragen of ze Wolin voor me moesten buitenzetten , de boodschap was wel overgekomen.. Het arme dier
.
.
!! Hopelijk heeft ie snel minder last van zijn voeten.
.. Normaal galoppeerd ze in volle vaart het land in.. Nu al twee dagen is ze heel erg mat, Wo zit niet lekker in haar vel, ze heeft dus rust en ik zet haar toch maar weer op de Equilin... Ik had haar al eerder een keer eraf gehad en na ongeveer 3 weken merk je toch een soort terugval... Ze missen dan toch de stoffen. En ik denk dat dat nu weer aan de hand is. Dus heb nu in plaats van EquilinBasic, toch EquilinMotion besteld, ik doe nu veel meer met haar. Ik hoop alleen wel dat ze het eet..

Had een kar vol kattenbak grit en toen wou ik de bocht maken maar dat ging niet helemaal goed
Iedereen moest keihard lachen... Baas vond het gelukkig ook niet zo erg.
), maar vaak tekort heeft en hier dus lichamelijk tekorten in kan ondervinden.
en ik vind een heeeeel belangrijk aspect: Het is allemaal natuurlijk, zonder bijstoffen of andere rotzooi.
.
..

Dromen mag toch?
Een hele fijne dag!!