[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:35

Mogguh! Ben en echt té vroeg wakker. Gister feest was onwijs gezellig.. Kan al niet wachten tot morgen :-8 En wat ontzettend veel mensen weer..

Benthe; gefeliciteerd, super zeg :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:33

malloesje schreef:
das al heul vroeg zeg.. overleef je dat de hele avond? Ik hoop dat ik niet helemaal achterin sta, is de minst leuke bar :o Ik hoop op de bar aan lange zijde richting hoeve.. dies het leukst :))

We gaan eerst "dineren" in het cafe in het dorp en dan duiken we de tent in... :P
Maar ik hou het wel vol, lukte me anders ook!
En slapen kan toch niet voordat de kermis en de feesttent dicht zijn...
Ik heb er wel heel veel zin in! Hopelijk kunnen we elkaar ook nog "meeten" :D

@ Benthe: super gedaan! De M2 is meestal lastig dus dit belooft nog wat :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:37

Ik kan ook niet zeggen dat ik herkenbaar ben aan iets, iedereen moet wat wits onder het rode hesje.. Ken je Mandy? Die kan jou dan wel naar mij toe loodsen :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:41

Morning!!

Benthe, goed gedaan!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:46

Goeiemorgen Lotte!

malloesje schreef:
Ik kan ook niet zeggen dat ik herkenbaar ben aan iets, iedereen moet wat wits onder het rode hesje.. Ken je Mandy? Die kan jou dan wel naar mij toe loodsen :j

Ik weet niet of ik haar herken, maar hopelijk herkent ze mij wel!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:30

Hier dan eindelijk een paar foto's van het veulen, 1 dag oud hier :) :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zonet beide paarden even gereden. Was om half 10 echt heerlijk weer toen ik op Sofie zat. En toen ik Loempia ging rijden begon het even te regenen :\. Maar ze liepen beide wel lekker :).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:41

Mooi veulen zeg!!!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:48

Leuk veulen Kim!

Gisteravond was ik op stap geweest, was niet echt een succes. Opzich was het overal wel heel gezellig, maar ik had 2 biertjes genomen en die vielen helemaal verkeerd. Ik voelde me de hele avond echt niet lekker, waren om half 2/2 uur ook naar huis gegaan. Zaterdag wordt hopelijk een leukere avond :+

Ben nu een beetje mijn kamer aan het opruimen en vanmiddag even naar de kapper. Wil eigenlijk ook nog wel even kleren kopen en naar Divoza. Heb net gister weer salaris gekregen met vakantiegeld :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:35

En ook al een tijdje ontwaakt van de Hoeve. Wat onwijs veel mensen, echt duizenden niet normaal! Maar t was echt gezellig!! Zaterdag weer :D

@ bvw: ik geloof niet dat ik je zou herkenne. Heb meestal mijn haar los, maar ja dat hebben er zoveel. Ik denk dat ik wel erg veel bij Marloes aan de bar zal staan :))

@ kim: erg mooi veulen :j

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:00

Wow Kim, wat een mooi veulen! :D

Ik zal anders aan de bar wel vragen waar jullie zijn :P
Misschien is er iemand die me in de goede richting wijst!
Maar ik ben niet moeilijk te herkennen, er is maar één blond meisje van rond de 20 in een blauwe Team Halfweg polo...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 14:50

Goeiemiddag!
Ik heb Vorstin weer even bitloos gereden :) Was nog vergeten te vertellen dat we weer een nieuw veulentje op stal hebben! Het is een hengstje en hij is dinsdagnacht geboren.

Gefeliciteerd met je eerste M2-winstpunt Benthe :D Daar mag je wel trots op zijn hoor!
Leuk veulen Kim! Merrie ziet er ook goed uit!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:07

Bvw; ik zal voor je rondkijken :))
Mandy; das gezellig, maar wil je dan ook iets van me? :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:25

Ik ga richting Bergen, ik ga daar het Hulsebos zadel passen. Hopelijk past het en is het zadel dan verkocht!! :wave:

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:43

:wave:

Gister wedstrijd gehad. met springen weer foutloos en nog een derde prijs, tweede parcour hadden we een stop in de dubbel (dat was mijn eigen schuld, niet brutaal genoeg gereden) toen met opnieuw aanrijden sprong ik hindernis 3 er ook bij ... Oeps :Y) en toen dus 4a en 4b. Tjaa zoiets moet je een keer gedaan hebben en dan doe je het nooit meer fout :+
En met dressuur ging het goed. In beide proeven 185, bij twee verschillende jurys dus we hebben iig constant gereden :)

Gefeliciteerd met je winstpunt in de M2 JN !
Aai dat is niet zo fijn Rosalie :(:)
Wat leuk Shanouk :D
Mooi veulen, Kim. Leuke aftekening heeft ie.
Hopelijk past het dan Lotte :)

Verder niet bijgelezen, eten is klaar dus ik ga weer O:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:19

malloesje schreef:
Mandy; das gezellig, maar wil je dan ook iets van me? :D

Wat denk je :D

@ bvw: dan moet jij wel te herkennen zijn. En zaterdag s avonds zijn vaak 2 barren bezet door onze vereniging (meestal achterin en 1 van de beide zijkanten). Wie weet zien we je.

@ jetske: das niet zo handig van je springen :+ Maar gefeliciteerd met je winstpunten in de dressuur!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:32

Fijn Jetske!
Gefeliciteerd met je goed punten Benthe!
Wat vervelend WolinLotte, dat is inderdaad erg raar van je stalgenootjes. Niemand die eraan dacht om Wolin ook even buiten te zetten of hooi te geven?
Hoe lag je zadel?
Leuk veulen Kim!
Snoejiej, is er een reden voor dat je zonder bit rijdt? Tandarts?? Wel leuk hoor!

Olivier zit wat in de lappenmand, hij heeft weer wat losse hoefwanden, gelukkig niet zo erg als 3 jaar geleden, maar zijn hoef is weer flink weg gesneden nu en hij loopt gevoelig. Ik zou vanavond gaan dressuurlessen, maar dat heb ik afgezegd. Morgen even kijken hoe hij gaat, anders ook geen crosstraining zondag... :7

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:41

@Heleen: Ja ik baalde wel even flink van mijn stalgenoten :\ .. Vandaag kwamen er een stuk of 5 mensen naar me toe om te vragen of ze Wolin voor me moesten buitenzetten , de boodschap was wel overgekomen.. Het arme dier :(:) .

Helaas het zadel paste niet, schoof naar voren op de schouders...
Heb nog twee kandidaten voor het zadel, dus maar even kijken nog :) .

Arme Olivier :(:) !! Hopelijk heeft ie snel minder last van zijn voeten.
Wolin loopt op het moment ook niet echt lekker :\ .. Normaal galoppeerd ze in volle vaart het land in.. Nu al twee dagen is ze heel erg mat, Wo zit niet lekker in haar vel, ze heeft dus rust en ik zet haar toch maar weer op de Equilin... Ik had haar al eerder een keer eraf gehad en na ongeveer 3 weken merk je toch een soort terugval... Ze missen dan toch de stoffen. En ik denk dat dat nu weer aan de hand is. Dus heb nu in plaats van EquilinBasic, toch EquilinMotion besteld, ik doe nu veel meer met haar. Ik hoop alleen wel dat ze het eet.. :roll:

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:44

Goeieavond :D
Ik heb lekker weekend, was ik ook wel aan toe. Had het helemaal gehad vandaag (iedereen eigenlijk bij ons haha)
Had gister nog per ongeluk zo'n glazen deur kapot gereden, waar UV lampen enzo achter lagen :+ Had een kar vol kattenbak grit en toen wou ik de bocht maken maar dat ging niet helemaal goed :o Iedereen moest keihard lachen... Baas vond het gelukkig ook niet zo erg.

Kim: Wat een mooi veulentje!
JN: Gefeliciteerd met je wp en prijs
Jetske: ook gefeliciteerd met je winstpunten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:49

Oei Anthea, dat is niet zo handig := . Ik heb vanavond 3 glazen om gegooid, 1 suk, de andere 2 alleen rotzooi. Ik wilde vanavond nog de vissenkom schoonmaken, maar het lijkt me beter om dat morgen maar te doen. :o Dat geeft zo'n rommel als dat stuk valt.

Lotte, Equilin ken ik niet, wat doet dat?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:57

Equilin is ontwikkeld door twee dierenartsen (en osteopaat), dit bevat alle essentiële stoffen die een paard nodig heeft (jah daarom heet het essentieel :o ), maar vaak tekort heeft en hier dus lichamelijk tekorten in kan ondervinden.
Het bevat Magnesium, Vitamine E, allerlei omega's, probiotica en nog heeel wat andere stoffen, allemaal puur natuur en in de juiste onderlinge verhoudingen en doseringen.
Ik ben er zeeeeeer over te spreken +:)+ , Wolin loopt er een stuk losse door haar lijf mee, is veel relaxter (Magnesium is goed voor het zenuwgestel), ik merk echt dat paarden er baat bij hebben... En blijkbaar heeft Wolin het ook echt nodig.
Wolin krijg geen biks, omdat het dan een vet moddermonster wordt, maar krijgt muesli met Equilin. Ik heb nu dus twee keer geprobeerd om te kijken of ze zonder kon.. maar ik merk bij Wolin dat ze het toch wel nodig heeft.

Mijn ostheopaat is ook dierenarts en zij heeft Equilin samen met iemand anders ontwikkeld. En zodoende staat Wolin er ook op en ik merk echt superveel verschil :j en ik vind een heeeeel belangrijk aspect: Het is allemaal natuurlijk, zonder bijstoffen of andere rotzooi.

Carmen Römer en Alice Naber haar paarden staan er ook op :) .

www.equilin.nl

Even reclame gemaakt hierzo :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:00

Eén nadeel: Paarden eten het slecht, met name Wolin :o ..
Ze hebben nu dan de variant met anijs (at Wolin tijdelijk) en nu ook met Johannesbrood, en die krijg ik nu, dus het wordt een verrassing of ze het eet :P

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 08:57

Goedemorgen!
Ik ga zo eerst eens rijden, ik hoop dat Olivier nu weer goed loopt. Anders geen crosstraining morgen.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:04

Mogguh!

Ik ga ook zo eerst wat met de paarden doen, tis mooi weer iig kunnen ze daarna lekker de wei op :)

Heleen; ik zal voor je mee hopen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:04

Goeiemorgen!
@Heleen: Hopelijk is Oliver weer goed! Wel balen van zijn hoeven, helaas ken ik het probleem.
@Kim: Wat een leuke foto's!
@WL: Balen dat het zadel niet paste, hopelijk bij de volgende wel!
@Scum: Ooit hoop ik toch Z te kunnen starten met Jipje ja :o Dromen mag toch? ;)
@Snoekiej: Wat leuk dat er nog een veulentje geboren is!
@Jetske: Gefeliciteerd met je winstpunten! En dat andere gebeurt je maar 1 keer :P

Zo eerst even de paardjes doen en daarna nog even werken.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 09:07

Hey gefeliciteeerd, zie ik nu :D Een hele fijne dag!!