Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ingridje16 schreef:Nu maar even de kliniek bellen, moet het wel beetje goed inplannen. Heb volgend weekend en dat erna 3 wedstrijden.
Die kon ik volgens de tandarts gewoon rijden en dan daarna naar de kliniek.
Ingridje16 schreef:nou tandarts ook al geweest, heeft er niks aan gedaan.
Moet even met hem naar de kliniek.
Heb hem toen in maart na laten kijken,was niks aan de hand.
Nu blijkt dat er al jaren niks meer aan zijn tanden is gedaan.
Zijn achterste kiezen zitten helemaal tegen elkaar aan gegroeid zo lang zijn ze.
En nog een heleboel andere dingen.
Volgens de tandarts hebben ze toen in maart zitten slapen, want het kan nooit dat het in zo'n korte tijd zo erg is.
Dit was wel iets wat al een paar jaar bezig was.
Nu maar even de kliniek bellen, moet het wel beetje goed inplannen. Heb volgend weekend en dat erna 3 wedstrijden.
Die kon ik volgens de tandarts gewoon rijden en dan daarna naar de kliniek.
Moet maar even kijken.
Ga nu richting werk.
viefdepief schreef:De beschermers passen voor trouwens netAchter zijn ze iets te veel air-cooled
Qua lengte zijn ze prima, zouden ook niet veel hoger moeten zijn, maar ze heeft schijnbaar een grote pijpomvang
*Streept weer een merk van haar lijstje af..*
jenga_8 schreef:Ik begrijp Ingridje wel...
Als de tandarts zegt dat ze gewoon kan doorrijden, dan mag je ervanuit gaan dat dat kan?
En het veilen van die kiezen is geen enorme ingreep. (ik begrijp dat er niks getrokken of gesneden moest worden?)
Het paard is alleen maar van zijn ongemak af dus prettiger voor het paard.
Meestal kan je na zo'n behandeling ook gewoon weer rijden... Dus het lijkt mij wel prettig als het z.s.m gebeurt, is ook beter mbt het eten en de spijsvertering.