Ik ben er ook weer eens. Druk weekend gehad
.
Zaterdag had ik SGW Texel. Was een leuke cross
En het mooie weer was helemaal super
.
Half 4 ging de wekker
. En kwart over 4 zaten we in de auto. En we gingen met de boot van half 7. Het was een gezellige dag met de hele groep met wie we waren
! Nog een paar bokkers tegen gekomen
.
Dressuur losrijden ging wel lekker. In de proef toch wel een beetje gespannen, beetje slordig vond ik zelf. Maar ik stond 1e met 198 punten
. Springen stond heel laag
. Ik dacht echt: oneee daar gaan alle balken weer. Maar dat viel mee. Ik had 1 balkje. Wel jammer. Cross ging eigenlijk super fijn. Alleen de hindernis voor het water zag hij even niet zitten, en de wijntonnen niet. (maar dat was beetje lastig wendinkje).
Maar ik was wel tevreden. Als je ziet dat bijna de helft uitgesloten was
.
Uiteindelijk nog 6e geworden alleen waren er 5 prijzen.
Op naar Nijerbekoop
!
's avonds half 11 was ik thuis. En half 12 was ik bij een vriend, die was jarig..
En 2 uur lag ik op bed. Volgende dag om 10 uur stond ik weer op voetbal veld te kijken. En om 2 uur moest Wim zelf voetballen, dus ook gekeken. En toen van 5 tot half 9 gewerkt. Toen naar huis gegaan en toen sliep ik zo
.
Ik was alleen op Texel mn stem zo ineens kwijt geraakt
. Ik heb niet geschreeuwd ofzo. vet vaag. Mja 's avond had ik dus helemaal GEEN stem meer
. Zondag nog steeds niet. Dus ik had met collega maar even geruild, dat zij de bediening ging doen en ik de keuken. Nu gaat heb ik weer een beetje stem, maar nog wel schor, en krijg nu ook zere keel
.